Inloggen - Registreer  

Medewerker facilitaire zaken Houten

Kersten Hulpmiddelen - Houten - 01-03-2025 Naar vacature  

Medewerker facilitaire zaken

Afdeling:

Facilitair & Wagenpark

Locatie:

Houten

Uren:

24-40 uur

Rapporteert aan:

Manager Facilitaire Zaken

Deel dit verhaal:
Bij Kersten Hulpmiddelen draait het om mensen. Als hulpmiddelenleverancier spelen wij een belangrijke rol in de gezondheidszorg, omdat de tijdige en correcte levering van hulpmiddelen essentieel is voor de zorg en behandeling van patiënten. Wil jij hierin een bijdrage leveren

?
Voor onze afdeling Facilitaire zaken & wagenparkbeheer, gevestigd in Houten zijn wij op zoek naar een medewerker facilitaire zaken. Vanuit deze afdeling faciliteren wij onze collega’s in het uitvoeren van hun werkzaamheden. Denk daarbij aan het regelen van de schoonmaak, wagenparkbeheer, beheer van panden etc.

Doel van de functie:

Als medewerker facilitaire zaken ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van verschillende facilitaire werkzaamheden binnen onze organisatie. Je zorgt voor een nette en veilige werkomgeving en ondersteunt collega’s bij diverse praktische zaken. Jouw takenpakket omvat onder andere:

  • Verwerken van inkomende mail met betrekking tot facilitaire zaken.
  • Ontvangen en begeleiden van gasten op kantoor.
  • Verwerken van inkomende post.
  • Bestellen van facilitaire zaken (koffie, thee, bloemen, lunch etc).
  • Verzorgen van reserveringen voor hotelovernachtingen.
  • Ondersteunende voorkomende werkzaamheden voor de manager facilitaire zaken en directie assistent(e).
  • Voorbereiden van diverse bijeenkomsten (klaarzetten van (vergader)ruimtes, koffie, thee, audiovisuele apparatuur).

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde MBO opleiding in administratieve richting.
  • Bij voorkeur ervaring in een ondersteunende administratieve rol.
  • Je bent gewend om veel te schakelen tussen diverse werkzaamheden en bent stressbestendig.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt ruime kennis van MS office pakketten en maakt systemen snel eigen.
 
Waar ga je werken?
Je komt te werken in een stabiel team! Je wordt aangestuurd door de Facilitair Manager. Verder bestaat het team Lennart die verantwoordelijk is voor het wagenpark, daarnaast werk je veel direct samen met Jeske, onze directie assistente. Je hebt zowel intern als extern veel contacten (denk aan leveranciers, vestigingsmanager, supervisors en medewerkers), je staat dus midden in de organisatie.

 
Als platte en informele organisatie bieden we je daarnaast veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Bovendien hebben we een duidelijke ambitie: uitgroeien naar een partij met landelijke dekking. Dat biedt jou veel mogelijkheden.

Waarom wil je bij Kersten werken?

  • Omdat wij een maatschappelijk betrokken organisatie zijn, bij ons draait het echt om mensen (12% van onze medewerkers heeft bijvoorbeeld een afstand tot de arbeidsmarkt).
  • Je ontvangt een salaris tussen €2597,- en €3060,- op basis van een fulltime dienstverband.
  • 24 vakantiedagen (Conform de CAO Motorvoertuigen- & Tweewielerbedrijf). Werk je 40 uur per week, dan ontvang je nog eens 13 ADV dagen. Werk je minder dan 40 uur dan is je ADV verrekend in je salaris.
  • Je ontvangt een jaarlijkse inzetbaarheidsbonus van € 200,00 netto voor een goede werk-prive balans.
  • Bijdrage aan je fitnessabonnement (30%,na een jaar deelname 40%), zodat je met korting kunt werken aan je gezondheid.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Kersten Hulpmiddelen
Meer Medewerker facilitaire zaken Houten vacatures