Administratief Coördinator
€3.000 - €4.000
40 Hours
APPLY NOW
Location
:
Heeswijk
Salary
:
€3.000 - €4.000
Get To Know The Place
Dit bedrijf is al ruim 37 jaar actief in hun branche. Met uitgebreide kennis en goed geschoolde vakmensen passen zij hoogwaardige en duurzame materialen toe bij hun klanten. Ze leveren een breed pakket van diensten en zijn vanuit meerdere vestigingen actief in heel Nederland. Hun klanten zijn zeer divers: van woningcorporaties tot aan vastgoedbeheerders en projectontwikkelaars.badges: 0
About The Job
Als Administratief Coördinator ben jij de onmisbare schakel in het coördineren van de dagelijkse werkzaamheden binnen de afdeling Service en Onderhoud. Je zorgt ervoor dat alles op administratief vlak soepel verloopt: van het verwerken van opdrachten en onderhoudscontracten tot het inplannen van storingen en herstelwerkzaamheden. Jij houdt het overzicht en zorgt ervoor dat de juiste monteurs op het juiste moment worden ingezet.Verder heb je regelmatig contact met opdrachtgevers om hen tijdig op de hoogte te stellen van de voortgang van de werkzaamheden en zorg je ervoor dat de facturatie op tijd en accuraat gebeurt. Daarnaast draag je bij aan het bewaken van de kwaliteit van de dienstverlening, zodat de klanttevredenheid hoog blijft.
Jouw functie is dus cruciaal voor het efficiënte verloop van de operationele processen. Je werkt nauw samen met zowel interne teams als externe partijen en zorgt ervoor dat de communicatie en administratie altijd op orde zijn. Jij houdt het team op de juiste koers en zorgt voor een soepele samenwerking tussen alle betrokkenen.
Your Qualities
De ideale persoon voor deze rol is iemand die van aanpakken weet, een kei is in plannen en organiseren en die goed kan schakelen tussen verschillende belanghebbenden. Jij houdt van afwisseling en hebt zin om mee te denken over verbeteringen in het administratieve proces van dit bedrijf.Je hebt:
Minimaal mbo-werk- en –denkniveau;
Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
Kennis van Microsoft Office;
Sterke sociale en communicatieve vaardigheden.
Their Benefits
Deze werkgever is altijd op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde mensen. Waar gewenst krijg je alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, zowel door bijscholing als in de praktijk. Het bedrijf staat open voor verschillende soorten werknemers en iedereen mag in diverse mooie projecten laten zien wat hij of zij kan.Reken op een afwisselende en zelfstandige functie voor 32 – 40 uur per week met:
Een uitstekend salaris dat past bij jouw ervaring;
Arbeidsvoorwaarden die vallen onder de cao BIKUDAK;
Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
Doorgroeimogelijkheden;
Een werkplek bij een groeiende en innovatieve organisatie;
En meer!
Got a Good Feeling?
Are you interested in the above profile? Good Company is looking forward to your application! Clicking on the application button will lead you to a well-arranged application screen where you can respond with your CV or LinkedIn profile to the vacancy of Administratief Coördinator.Contact:
Lennard
Expert in the world of workAPPLY NOW
share on facebook
SHARE ON BLUESKY
APPLY NOW
Related Jobs You Might Like
Junior Commercieel Medewerker NL (Marketing)
Read MoreJunior Food & Beverage Accountmanager
Read MoreInbound Salesmanager - Koffiebranche
Read Morehello@joingoodcompany.nl
+31 202 616 000
Locatellikade 1
1076 AZ Amsterdam
Good Company
Get to know us
About Good CompanyFor Employers
Jobs by field
IT (123)Engineering (44)
Business Consulting (21)
Marketing (28)
Sales (50)
Finance (16)
Company
ContactPrivacy Statement
Job descriptions
Sitemap
Where to find us
Jobs & Media GroupVAT number: NL818931814B01, Chamber of Commerce number: 50218751
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Joingoodcompany