Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Manager HRM
Solliciteer nu online
Solliciteer met whatsapp
Favoriete vacatures
Leid de HRM-afdeling van het Kadaster in een strategische transitie en versterk samenwerking binnen P&O!
Dit ga je doen
De manager HRM is verantwoordelijk voor de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie. Deze afdeling bevat een aantal verschillende functionarissen. De hoofdgroepen zijn P&O adviseurs, de recruiters en de adviseurs Participatie. Belangrijke onderwerpen die in 2025 spelen zijn: de transitie van SAP naar AFAS, terugdringen van het ziekteverzuim, arbeidsmarktonderzoek en daaruit voortkomende (beleids-) keuzes en verdere versterking van de samenwerking met de andere teams binnen P&O.
De P&O adviseurs zijn een belangrijke linkingpin tussen de directie P&O en de overige directies, waarbij zij scharnieren tussen de wensen van de directies, de directie P&O en het organisatiebeleid. Zij zijn een belangrijk gesprekspartner voor het management, een eerste vertegenwoordiger van de directie P&O en een belangrijke partner voor de adviseurs van P&O Organisatie, Beleid en Ontwikkeling. De kruisbestuiving tussen deze twee afdelingen is essentieel om de goede dingen te doen, om de juiste focus te hebben, om idee en implementatie met elkaar te verbinden en om de behoefte van en de ontwikkelingen binnen de business te kennen.
Ook de recruiters maken onderdeel uit van deze afdeling. De samenwerking tussen P&O adviseurs en recruiters zal verder versterkt worden.
Naast de P&O adviseurs en recruitment zijn er nog een aantal functionarissen die in hun rol rechtstreeks contact hebben met andere directies. Te weten: team diversiteit en inclusie, een consulent HR die zich o.a. bezig houdt met ex-collega’s in de WW en diverse projecten en de interne bedrijfsmaatschappelijk werker. Ook de aansturing van de managementassistenten bij P&O vindt plaats door de manager HRM.
Verantwoordelijkheden
- Jij bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van de afdeling
- Je bent in staat het beste in mensen naar boven te halen
- Je maakt deel uit van het Management Team directie P&O
Taken
- Aansturen van de afdeling Advies, Ondersteuning en Implementatie
- Uitvoeren en implementeren van P&O beleid
- Rol van P&O adviseurs als linking pin naar de business verder concretiseren en uitdiepen.
- Begeleiding van het team recruitment naar verbetering van de samenwerking (en verbeteringen in het proces
- Meedenken in de veranderingen die op ons afkomen
- Bijdrage leveren aan het versterken van de samenwerking in het MT en het komen tot afspraken
- Zorg dragen voor passende input en capaciteit vanuit AOI i.h.k.v. de ERP-transitie
00:34 minuten
Video afspelen
Dit ben jij
- Afgeronde hbo-opleiding of hoger.
- Minimaal 5 jaar ervaring als manager HRM/P&O.
- Aantoonbare ervaring met verandermanagement.
- Ervaring met datagericht werken binnen P&O-processen.
- Ervaring binnen een politiek/bestuurlijke omgeving.
- Ervaring met samenwerking in multidisciplinaire teams.
- Ervaring met zowel SAP als AFAS is een pré.
Kasper Hendriksen, Adviseur Bedrijfsvoering
Video afspelen
Dit krijg je van ons
Jij gaat ervoor, elke werkdag weer. Voor je plezier én voor de volgende arbeidsvoorwaarden:
- 5 weken vakantie!
- Telefoon en laptop
- Eindejaarsuitkering
- Reiskostenvergoeding
Zo werkt solliciteren
01
Sollicitatie via de website of via whatsapp
Zie je een vacature waar je enthousiast van wordt? Dan kun je bij ons via de website of Whatsapp solliciteren.02
Telefonische kennismaking
Nadat wij jouw sollicitatie hebben ontvangen nemen we telefonisch contact met je op voor een korte kennismaking. Waar word jij enthousiast van en hoe kunnen wij je helpen bij het vinden van een nieuwe uitdaging?03
KENMIJ- app spelen
Vervolgens nodigen we je uit om onze eigen KENMIJ app te spelen. Na het spelen creëert de app een persoonlijkheidsprofiel op basis van hoe jij de vragen vanuit de app hebt beantwoord. Het profiel geeft jou mooie inzichten die later besproken kunnen worden tijdens een persoonlijke kennismaking op kantoor.04
Gesprek met talentspecialist op de vestiging
We nodigen je bij ons uit op kantoor voor een persoonlijke kennismaking.05
Arbeidsvoorwaardelijk voorstel ontvangen en tekenen
Na een succesvol gesprek sturen we je een arbeidsvoorwaardelijk voorstel toe. Deze bespreken we vervolgens telefonisch en wanneer beide partijen enthousiast zijn tekenen wij het contract fysiek op onze vestiging.06
Beginnen
Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Op naar nieuwe avonturen met Kenonz!Werken binnen het vakgebied Bedrijfsvoering
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Kenonz.nl
Meer Manager HRM vacatures