Veelzijdige Servicedesk Medewerker met ambitie
CareerValue B.V. - Elst
De Functie: Als Servicedesk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de eindklanten van mijn klant. Je biedt ondersteuning en advies over het gebruik van hun zelfontwikkelde softwarepakket. Je speelt een cruciale rol - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Servicedesk Medewerker / Eerstelijns / Maatschappelijk belang
Functieomschrijving
Ben jij een kei in het verlenen van IT Support en wil je als Servicedesk Medewerker het leven van jouw collega's makkelijker maken? Werk jij tevens graag voor een organisatie met een maatschappelijke insteek waar vrijheid, maar ook persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staan? Reageer dan snel op deze leuke functie!- Het registreren en classificeren van binnenkomende 1e en 2e lijns incidenten in het daarvoor bestemde systeem (TOPdesk);
- Je handelt zelfstandig 1e lijns incidenten af en controleert of de gebruiker geholpen is bij de uitgevoerde oplossing;
- Het doorgeven van complexe incidenten naar een 2e lijns Servicedesk Medewerker;
- Het registreren, bestellen en installeren van hardware en het geven van uitleg en/of instructie.
Functie-eisen
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je hebt ervaring op het gebied van klantcontact, liefst vanuit een servicegerichte achtergrond;
- Je hebt minimaal een jaar ervaring in soortgelijke functie;
- Je hebt kennis van ITIL-processen en ervaring met het werken met registratiesystemen (bijvoorbeeld TOPdesk);
- Je weet incidenten goed te prioriteren en bent daarbij goed in telefonische en persoonlijke communicatie;
- Communicatief vaardig, geduldig en je kan goed samenwerken.
Bedrijfsomschrijving
Betreffende organisatie is gelegen in de regio Amersfoort en is maatschappelijk georiënteerd. De groeiende ICT afdeling van de organisatie is verantwoordelijk voor de ondersteuning van ruim 1400 medewerkers, die verdeeld zijn over meerdere vestigingen. Ter versterking van de Support afdeling, die op dit moment uit 3 fte. bestaat, is de organisatie op zoek naar een Servicedesk Medewerker die voornamelijk eerstelijns incidenten op zal pakken.Samen met een collega Servicedesk Medewerker word je verantwoordelijk voor het oplossen van eerstelijns storingen die via telefoon, chat of mail binnen komen. Deze incidenten ontvang je, registreer je en los je op. Indien de storing niet te verhelpen is zet je deze door naar de tweede lijn, waar je intensief mee schakelt. Dit betekent dat je ook de voortgang van de openstaande meldingen en incidenten in de gaten houdt, waarbij je jouw collega op de hoogte houdt omtrent de status van het incident.
Als Servicedesk medewerker ben je tevens verantwoordelijk voor het gebruikersbeheer en de uitgifte van hardware aan medewerkers, waarbij je ook verantwoordelijk bent voor de bijbehorende administratie. Je komt met diverse lagen binnen de organisatie in contact wat maakt dat jij communicatief vaardig bent en goed kunt schakelen met diverse lagen binnen een organisatie.
Jouw meldingen komen vanuit collega's met weinig IT kennis. Dit maakt het belangrijk dat je geduldig van aard bent en dat je duidelijk uit kunt leggen wat er gedaan moet worden om een incident op te lossen. Hierdoor zal je geduld soms op de proef worden gesteld en zul je jouw doorvraag technieken toe moeten passen.
Doordat de organisatie over meerdere locaties beschikt kan het voorkomen dat je voor een bepaald incident met de bedrijfsauto zult moeten afreizen naar een andere locatie om een incident op te lossen.
Kortom: Werk jij als Servicedesk Medewerker graag binnen een informele organisatie waar je genoeg ruimte treft voor initiatieven en oplossingen? Vind jij het daarbij belangrijk om te werken bij een organisatie met een maatschappelijk component? Neem dan direct contact op via
l.schenk@isense.nl
of 0182 - 756 527!
Locatie/Standplaats
AmersfoortArbeidsvoorwaarden
- Tot 2600,- euro bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek;
- 8% Vakantietoeslag;
- Een eindejaarsuitkering;
- Verlof budget;
- 23 vakantiedagen;
- Uitstekende pensioensregeling;
- Opleidingsmogelijkheden.
Bekijk minder informatie
Voordelen
- Evenementen voor werknemers
- Reis kosten vergoeding
- Pensioen / Pensioenplan
- Reis kosten vergoeding voor OV
- Betaalde vakantie
- Professionele ontwikkeling
- Vakantiedagen
Salaris
€ 1.800,00 - € 2.200,00 /maandmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Alle voordelen
Gerelateerde vacatures aan Servicedesk Medewerker / Eerstelijns / Maatschappelijk belang
Experis - Putten
Dit ga je doenWij zijn opzoek naar enthousiast IT-talent die graag wilt stappen in de wereld van de IT-support. Eindgebruikers naar volle tevredenheid helpen met allerlei eerstelijns IT-problemen.Begin met een kopje koffie - Volledige vacature bekijken
jobfinityobfinity - Harderwijk
Servicedeskmedewerker ICT HarderwijkVoor een opdrachtgever in Harderwijk zijn wij op zoek naar een ICT servicedeskmedewerker. Wil jij als Servicedesk Medewerker aan de slag in de provincie Gelderland? Werk jij graag in een - Volledige vacature bekijken
Technica ICT - Scherpenzeel
Ben je gek op ICT en wil je graag de schakel zijn tussen klanten en techniek? Vind je het leuk om diverse ICT-vraagstukken op te lossen en relaties te helpen nog beter en efficiënter te werken? Ben je op zoek naar een - Volledige vacature bekijken
Ministerie van Defensie - Uddel
Werken als bedrijfsarts bij Defensie in Uddel? Dat is zorg mogen bieden aan bijzondere medewerkers in een militaire omgeving. Zowel burgers als militairen rekenen op jouw hoogwaardige medische zorg. Jouw baan is van groot - Volledige vacature bekijken