Sales medewerker binnendienst Duitstalig
Stultiens Group - Eindhoven
elementor - v3.9.2 - 21-12-2022 .1 dag geleden - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Allround administratief medewerker (Duitstalig)
Dit wordt jouw rol:
Voor onze snelgroeiende Duitse dochterorganisatie, die administratief wordt aangestuurd vanuit ons hoofdkantoor in Helmond, zijn we op zoek naar een versterking van ons team. Je komt te werken in een klein en hecht team en houd je bezig met allerlei werkzaamheden, van logistieke planning tot de facturatie en van contact met leveranciers tot het verwerken van offertes. Vereiste voor deze functie is minimaal redelijke beheersing van de Duitse taal.
Dit ga je doen:
In deze veelzijdige administratieve rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt laten verlopen van verschillende administratieve processen binnen ons bedrijf. Je verwerkt en beheert facturen, documenten en correspondentie zorgvuldig, zodat alle gegevens nauwkeurig en tijdig in de systemen worden verwerkt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het inboeken van orders.
Je biedt ook ondersteuning bij het invoeren en verwerken van gegevens, zodat administratieve processen optimaal blijven functioneren. Verder zorg je voor het organiseren, opslaan en archiveren van documenten, zodat ze altijd gemakkelijk teruggevonden kunnen worden. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het versturen van bestellingen en het opstellen van pakbonnen.
Waar je in uitblinkt:
Je schakelt moeiteloos tussen Duits en Nederlands en hebt een scherp oog voor administratie. Dankzij je MBO-achtergrond en ervaring in administratieve functies werk je gestructureerd en efficiënt. Nauwkeurig, proactief en altijd een stap vooruit – dát is hoe jij te werk gaat.
Wat je meeneemt:
Duits in woord en schrift is een must
Minimaal MBO werk- en denkniveau in een administratieve richting
Aantoonbare ervaring in een administratieve functie
Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook) en ervaring met administratieve (CRM-) systemen
In staat om snel nieuwe systemen en processen eigen te maken
Accuraat en proactief in het uitvoeren van administratieve werkzaamheden
Wat Lavans laat zien!
Lavans vindt het belangrijk dat jij een goede werk-privé balans ervaart. Lavans kent in deze functie een werkweek van 21 – 24 uur, waarin ruime vrijheid en flexibiliteit op meerdere vlakken in jouw functie garant staan.
Voel jij je aangesproken?
Reageer dan direct via het online sollicitatieformulier op onze website. Vergroot je kansen door een treffende motivatiebrief te schrijven waaruit duidelijk blijkt:
- Wie jij bent;
- Waarom je bij Lavans wilt werken;
- Waarom jij dé kandidaat bent voor deze functie.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Lavans
Gerelateerde vacatures aan Allround administratief medewerker (Duitstalig)
Allround administratief / planning medewerker
Please - Eindhoven
Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar een allround administratief medewerker. Beschrijving Functieomschrijving (wat ga je doen?) Jij bent verantwoordelijk voor allerlei administratieve taken. Het soort werkzaamheden - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker creatieve industrie
SMS Intermediair - Eindhoven
Wat ga je doen als Administratief medewerker creatieve industrieBinnen ons team ga jij werken op dé plek in ons team waar gewoon alles klopt, zelfs tot na de komma. Jij wordt de rechterhand van Michelle en de linker van - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker
ZO! goedgeregeld - Eindhoven
Hey Administratieve duizendpoot / office manager!Zorg jij er van nature voor dat alles goed geregeld is en ben jij een kei in administratie? Samen met een collega zorg je er in deze functie voor dat alles administratief op - Volledige vacature bekijken
Adecco - Helmond
Vind jij het leuk om in een dynamisch team te werken waarin je mede verantwoordelijk bent voor de klantbediening van deelnemers en werkgevers en het voeren en ontwikkelen van een excellente pensioenadministratie?Wat ga je - Volledige vacature bekijken