Accountmanager Onderhoud & Reparatie
Ben jij een accountmanager die graag werkt met een breed scala aan klanten? Bij Schipper Kozijnen werk je als Accountmanager Onderhoud & Reparatie met klanten als vastgoedpartijen, VvE’s, woningcorporaties, aannemers en gemeentes. Hou je van pionieren, vrijheid en afwisseling? Welkom in jouw nieuwe functie bij Schipper Kozijnen!
Wie zijn wij?
Schipper Kozijnen is een ambitieus familiebedrijf met meer dan 250 betrokken medewerkers. Op onze thuisbasis in Opmeer, maar ook in de showrooms door het hele land. We zijn een werkgever waar mensen met plezier werken, vaak al heel lang. We investeren in onze medewerkers en onze organisatie, zodat we kunnen blijven ontwikkelen en groeien. Want de toewijding en het enthousiasme van onze mensen vormen de solide basis van ons succes.Wij fabriceren, monteren en leveren geveloplossingen door heel Nederland. We nemen het volledige proces van opname tot oplevering uit handen en bieden oplossingen voor consumenten, zakelijke projecten en onderhoud & reparatie. Als gevelpartner staan we dicht bij de bewoner en realiseren we samen met onze opdrachtgevers duurzame bouwprojecten, van een enkel kozijn tot omvangrijke gevels. We werken hierbij met woningcorporaties, VvE’s, vastgoedeigenaren en aannemers. Met elk project dragen we bij aan het wooncomfort van onze klanten. Dat doen we al sinds 1969, dus inmiddels 55 jaar.
Wat ga je doen?
Jij bent als Accountmanager hét gezicht van onze afdeling Onderhoud & Reparatie. In deze rol onderhoud je relaties met bestaande klanten en breid je ons/ jouw netwerk verder uit. Als een gebouw of woning niet meer aan de isolatie-, ventilatie- of esthetische eisen van de gebruiker of eigenaar voldoet, adviseer jij met jouw commerciële én technische inzicht over (periodiek) onderhoud, reparatie en upgrading van kozijnen en gevelelementen.Onze afdeling Onderhoud & Reparatie is volop in ontwikkeling, wat jou de kans geeft om mee te pionieren en deze verder uit te bouwen. Je denkt mee over efficiëntere processen, neemt initiatief om nieuwe klanten te werven en vertaalt klantvragen naar oplossingen die aansluiten bij onze expertise. Dit maakt jouw werk uitdagend, afwisselend en vooral waardevol voor onze klanten.
Jouw takenpakket bestaat uit:
- Het opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
- Actief zoeken naar en identificeren van potentiële klanten.
- Het vertalen van aanvragen naar klantgerichte oplossingen en offertes, in samenwerking met projectleiding en werkvoorbereiding.
- Het opvolgen van uitgebrachte offertes en voeren van prijsonderhandelingen.
- Bezoeken van opdrachtgevers en projectlocaties.
- Meedenken over het verbeteren van efficiëntie en de groei van de afdeling.
Wie ben jij?
Je bent een accountmanager die graag schakelt met zakelijke klanten en commerciële kansen ziet in onderhouds- en renovatieprojecten. Je voelt je thuis in een omgeving waar verkoop, klantcontact en projectmatig werken samenkomen. Met jouw inzicht kun je projecten beoordelen op zowel haalbaarheid als commerciële waarde. Je neemt initiatief, werkt zelfstandig en krijgt energie van het uitbreiden van een klantennetwerk.Daarnaast beschik je over:
- Ervaring in een commerciële rol binnen de bouw, vastgoed of een vergelijkbare sector.
- Affiniteit met verduurzaming en onderhoud van gebouwen.
- Het vermogen om klantvragen te vertalen naar praktische en rendabele oplossingen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht.
- Een resultaatgerichte en ondernemende instelling.
Wat bieden wij?
Als familiebedrijf vormen wij een hecht team waar samenwerking en collegialiteit voorop staan. Ook op personeelsfeesten, Vrijmibo’s, borrels en met sportieve bootcamps dragen wij een steentje bij aan extra werkplezier. De Schipper-lat ligt hoog en daarom bieden wij volop groei- en ontwikkelmogelijkheden. Met maar liefst 37 vrije dagen hou je ook voldoende tijd over om privé leuke dingen te doen.Daarnaast bieden wij:
- Natuurlijk een salaris dat aansluit bij jouw niveau, kennis en ervaring
- Een op maat gemaakt opleidingstraject
- 37 vrije dagen (24 vakantiedagen en 13 ATV dagen bij een fulltime dienstverband)
- Afhankelijk van kennis en ervaring een auto van de zaak die je ook privé kunt gebruiken
- Om je werk goed uit te voeren krijg je een telefoon en laptop
- Een goede collectieve pensioenregeling waarbij Schipper Kozijnen het merendeel voor haar rekening neemt
- Volop doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden
- En verder hanteren wij de CAO voor de Kunststof-, Rubber- en Lijmindustrie
Naar vacature
Meer vacatures van Schipper Kozijnen
Meer Accountmanager Onderhoud & Reparatie vacatures