Driessen - Dordrecht
Driessen verbindt mens en werk in de sectoren overheid, onderwijs, zorg & welzijn en cultuur. Zo creëren wij werkgeluk voor meer dan 15.000 talenten die op hun beurt miljoenen mensen gelukkig maken. Want mensen die werken - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Managementassistent
Administratief / Secretarieel
Soort dienstverband
Vast dienstverband
Opleidingsniveau
MBO
Standplaats
Dordrecht
Organisatie
Gemeente Dordrecht
Functietype
Uitvoerend/Ondersteunend
Uren per week
32 uur
Maandsalaris
€2.700,- tot €3.831,-
Werken bij de Gemeente Dordrecht betekent werken voor een inspirerende stad vol ambities. We hebben een roemrijk verleden én grootse plannen voor de toekomst. In het jaar 2030 is onze stad een nog betere versie van zichzelf: een levendige stad die beweegt naar 140.000 inwoners.
Je komt te werken binnen het team Bestuur- en Managementondersteuning (BMO) als onderdeel van het cluster Management en Ondersteuning. BMO verzorgt de secretariële, logistieke en administratieve ondersteuning van het College van Burgemeester & Wethouders, de clusters en opgaven. Als managementassistent ben je met jouw collega's verbonden door jullie professionele manier van aanpak in de ondersteuning. Vanuit het kernteam BMO word je op verschillende organisatieonderdelen ingezet.
Je ondersteunt als managementassistent één of meerdere teamleiders, zowel organisatorisch als procesinhoudelijk. Samen met jouw collega managementassistenten vorm je een belangrijke verbinding tussen de teamleiders, teamleden én andere afdelingen. En met jouw expertise van Microsoft 365 ben je al snel onmisbaar in jouw team, omdat hier nog de nodige ontwikkelingen in gepland staan.
Daarnaast ga je aan de slag met de volgende taken:
- Je beheert de agenda van de teamleiders en je prioriteert de dagelijkse werklast;
- Je plant (complexe) afspraken in en organiseert verschillende bijeenkomsten, waar nodig ook voor teamleden;
- Je draagt bij aan het e-mail verkeer en correspondentie;
- Je legt deadlines en acties vanuit diverse overleggen vast en bewaakt deze;
- Je denkt op procesmatige wijze mee en doet verbetervoorstellen voor het optimaliseren van o.a. bedrijfsvoering processen;
- Je werkt nauw samen met de andere managementassistentes en je vormt de verbinding tussen de teamleiders, de teamleden en overige afdelingen.
Daarnaast herken jij jezelf als managementassistent in het volgende profiel:
- Je hebt minimaal een afgeronde secretariële opleiding, mbo werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Zelfstandig werken gaat je gemakkelijk af, je signaleert wat er speelt en leeft je in de teams in;
- Je voelt je thuis in een maatschappelijke omgeving waar klantgerichtheid, samenwerking en ontwikkeling hoog in het vaandel staan.
- Een tijdelijk dienstverband voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Salaris van maximaal €3.831,00 (salarisschaal 7, cao gemeenten) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris. Dit komt boven op je maandsalaris. Je kunt ervoor kiezen om dit uit te laten betalen of in te zetten voor bijvoorbeeld het kopen van extra verlofdagen, de contributie van je sportvereniging (tot €200,-), de aanschaf van elektrische vervoersmiddelen of de verduurzaming van je huis;
- Een uitgebreid introductieprogramma en de ruimte en stimulans om jezelf continu te blijven ontwikkelen.
Als je meer wilt weten over deze functie, neem dan contact op met Salina v.d. Pluijm bereikbaar op 06-38986286 of met Marianne Aarts bereikbaar op 06-40639198, beide teamleiders afdeling bestuurs- en managementondersteuning (BMO).
Diversiteit en gelijke kansen: dat vinden wij heel belangrijk. Daarom ontvangen we graag jouw sollicitatie, als je jezelf herkent in onze omschrijving. Ongeacht je achtergrond, geslacht/gender, beperking, seksuele oriëntatie, religie/overtuiging of leeftijd.
Waar kom je te werken?
Werken bij de Gemeente Dordrecht betekent werken voor een inspirerende stad vol ambities. We hebben een roemrijk verleden én grootse plannen voor de toekomst. In het jaar 2030 is onze stad een nog betere versie van zichzelf: een levendige stad die beweegt naar 140.000 inwoners.Je komt te werken binnen het team Bestuur- en Managementondersteuning (BMO) als onderdeel van het cluster Management en Ondersteuning. BMO verzorgt de secretariële, logistieke en administratieve ondersteuning van het College van Burgemeester & Wethouders, de clusters en opgaven. Als managementassistent ben je met jouw collega's verbonden door jullie professionele manier van aanpak in de ondersteuning. Vanuit het kernteam BMO word je op verschillende organisatieonderdelen ingezet.
Wat ga je doen?
Je ondersteunt als managementassistent één of meerdere teamleiders, zowel organisatorisch als procesinhoudelijk. Samen met jouw collega managementassistenten vorm je een belangrijke verbinding tussen de teamleiders, teamleden én andere afdelingen. En met jouw expertise van Microsoft 365 ben je al snel onmisbaar in jouw team, omdat hier nog de nodige ontwikkelingen in gepland staan.Daarnaast ga je aan de slag met de volgende taken:
- Je beheert de agenda van de teamleiders en je prioriteert de dagelijkse werklast;
- Je plant (complexe) afspraken in en organiseert verschillende bijeenkomsten, waar nodig ook voor teamleden;
- Je draagt bij aan het e-mail verkeer en correspondentie;
- Je legt deadlines en acties vanuit diverse overleggen vast en bewaakt deze;
- Je denkt op procesmatige wijze mee en doet verbetervoorstellen voor het optimaliseren van o.a. bedrijfsvoering processen;
- Je werkt nauw samen met de andere managementassistentes en je vormt de verbinding tussen de teamleiders, de teamleden en overige afdelingen.
Wat neem je mee?
Met jouw proactieve en dienstverlenende aanpak weet je de juiste prioriteiten te stellen en ondersteun je op een efficiënte en gestructureerde manier. Daarnaast sta je als professional stevig in je schoenen en kun je goed je grenzen bewaken. Je bent bekend in Microsoft 365 en draagt kennis hierover ook met enthousiasme over aan jouw collega’s.Daarnaast herken jij jezelf als managementassistent in het volgende profiel:
- Je hebt minimaal een afgeronde secretariële opleiding, mbo werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring;
- Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Zelfstandig werken gaat je gemakkelijk af, je signaleert wat er speelt en leeft je in de teams in;
- Je voelt je thuis in een maatschappelijke omgeving waar klantgerichtheid, samenwerking en ontwikkeling hoog in het vaandel staan.
Wat bieden we jou?
Wij bieden jou als Management Assistent een uitdagende baan voor 32 uur per week met in een organisatie met een informele sfeer en een prettig werkklimaat. Verder mag je rekenen op:- Een tijdelijk dienstverband voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
- Salaris van maximaal €3.831,00 (salarisschaal 7, cao gemeenten) bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
- Een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van je brutosalaris. Dit komt boven op je maandsalaris. Je kunt ervoor kiezen om dit uit te laten betalen of in te zetten voor bijvoorbeeld het kopen van extra verlofdagen, de contributie van je sportvereniging (tot €200,-), de aanschaf van elektrische vervoersmiddelen of de verduurzaming van je huis;
- Een uitgebreid introductieprogramma en de ruimte en stimulans om jezelf continu te blijven ontwikkelen.
Solliciteren of meer weten?
Spreekt onze organisatie en deze functie jou aan? Wacht dan niet te lang met reageren en solliciteer via onderstaande sollicitatieknop als je recente werkervaring hebt en beschikt over de juiste opleiding.. Wellicht tot snel!Als je meer wilt weten over deze functie, neem dan contact op met Salina v.d. Pluijm bereikbaar op 06-38986286 of met Marianne Aarts bereikbaar op 06-40639198, beide teamleiders afdeling bestuurs- en managementondersteuning (BMO).
Diversiteit en gelijke kansen: dat vinden wij heel belangrijk. Daarom ontvangen we graag jouw sollicitatie, als je jezelf herkent in onze omschrijving. Ongeacht je achtergrond, geslacht/gender, beperking, seksuele oriëntatie, religie/overtuiging of leeftijd.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Drechtsteden
Gerelateerde vacatures aan Managementassistent
Managementassistent Burgemeester 32-36
sQout - Papendrecht
Managementassistent Burgemeester 32-36 uur Profiel Managementassistent Burgemeester 32-36 uurJij zorgt ervoor dat de burgemeester, gemeentesecretaris, de wethouders, de directie en de managers hun werk zo productief mogelijk - Volledige vacature bekijken
Olympia - Dordrecht
Wat ga je doen? Ben jij die pro-actieve en dienstverlenende Managementassistent die wij zoeken?Dit bedrijf groeit en om het team te versterken zijn wij op zoek naar een managementassistent, die samen met de huidige ervaren - Volledige vacature bekijken
Management Assistent Salaris tot 3500 bruto per maand
Werk Talent - Dordrecht
Dit ga je doenAls Managementassistent ondersteun je de manager en zorg jij voor perfectie in alle administratieve taken. Jij bent verantwoordelijk voor een vlekkeloze boekhouding, naadloze personeelszaken en gestroomlijnd - Volledige vacature bekijken
Farm Frites - Oudenhoorn
Wij zijn op zoek naar een:Management Assistent Vervangingsovereenkomst/ 30.4u = 4/5e / België/ LommelFarm Frites is in 1971 opgericht als familiebedrijf en is er trots op dit in de toekomst nog verder uit te bouwen. Farm - Volledige vacature bekijken