Inloggen - Registreer  

BID Manager / Aanbestedingsspecialist (24 32 uur per week)

Igefa - Zaandam - 05-03-2025 Naar vacature  

Ben je op zoek naar een leuke uitdagende en afwisselende functie? Ben je die spin in het web in onze interne organisatie om aanbestedingen van begin tot het eind te managen?

Zoek dan niet verder wij hebben de ideale baan voor jou.
In deze functie werk je samen met andere teamleden op de afdeling Sales in
Zaandam
.
Home
BID Manager / Aanbestedingsspecialist (24 – 32 uur per week)

Specialist in Tenders en Aanbestedingen

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde
BID Manager / Aanbestedingsspecialist
voor 24 – 32 uur per week met Zaandam als vaste standplaats. Wij zoeken iemand die met passie, oog voor detail en een betrouwbare aanpak de tenders en aanbestedingen aanpakt. Sluit je aan bij ons team en help ons om de kwaliteit en service naar een nog hoger niveau te tillen!

Een dag in het leven van onze Marketing Medewerker
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de aanbestedings- of tendertrajecten binnen Hazet. Je zorgt voor het correct doorlopen van voornamelijk gepubliceerde aanbestedingsprocedures. Je treedt op als inhoudelijke specialist of als projectmanager afhankelijk van het onderwerp en/of complexiteit van het project. Je plant en bewaakt het totale proces en bent verantwoordelijk voor de definitieve teksten. Daarnaast initieer je de gesprekken met belanghebbende, zowel met interne collega’s als externe. Verder bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Adviesfunctie richting de salesorganisatie met betrekking tot toekomstige tenders die gepubliceerd zullen worden.
  • Analyseren van gepubliceerde tenders om te beoordelen voor deelname.
  • Doornemen van de aanbesteding op tegenstrijdigheden en zaken die mogelijk in strijd zijn met de wetgeving.
  • Stellen van kritische en strategische vragen tijdens de vragenronde(s) om de uitvraag van de aanbestedende dienst te verduidelijken en, indien mogelijk, zaken in eigen voordeel aan te passen.
  • Zorgen dat de scope van de opdracht en de wens van de aanbestedende dienst duidelijk is en dat deze op de juiste manier vertaald wordt naar de inschrijving.
  • Zorgen dat alle in te dienen documenten voldoen aan de eisen van de aanbesteding, dat ze getekend en ingediend worden.
  • Review van inschrijving bij gunning of wijzing.
  • Eventuele verbeterpunten uitwerken in actiepunten voor eigen functie of voor bedrijfsontwikkeling.
  • Adviesfunctie richting de directie en het management over (toekomstige) marktontwikkelingen, met als doel deze ontwikkelingen te vertalen naar concrete aanbestedingsuitvragen en daarmee de kwaliteit van de inschrijvingen te verbeteren

Wat bieden wij

Wij vragen veel
inzet
en
passie
van onze mensen. Maar wij hebben als Hazet ook veel te bieden.
  • Verantwoordelijke en uitdagende functie in een hecht team en groeiende onderneming.
  • 28 vakantiedagen per jaar op fulltime basis (40 uur) + mogelijkheid tot extra dagen bijkopen.
  • Functie kan flexibel ingevuld worden vanuit thuis, locaties Zaandam en Purmerend.
  • Uitzicht op een vast dienstverband.
  • Leuke bedrijfsactiviteiten zoals teambuilding, sporten, personeelsfeesten en activiteiten gericht op vitaliteit.
  • Informele werksfeer, waar werkplezier voorop staat.
  • Pensioenopbouw voor een zorgeloze toekomst.
  • Een vaste reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Toegang tot het online leerplatform: GoodHabitz.

Wat breng je mee

Onze ideale kandidaat heeft minimaal HBO werk- en denkniveau en 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Je bent een pragmatisch en overtuigend persoon die moeiteloos schakelt tussen strategische en operationele niveaus. Je weet helder en concreet te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, aangezien het bijdragen aan succesvolle aanbestedingen een essentieel onderdeel van je werk is. Je bent een teamspeler die verbindt, overtuigt en altijd gericht is op het behalen van resultaten. Het wordt helemaal interessant als dit over jou gaat:

  • Ervaring met aanbestedingen en tenders.
  • Werkt projectmatig, bewaakt planningen, zorgt dat iedereen actief betrokken is.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en kennis van Engels.
  • 24 – 32 uur per week beschikbaar.
  • Kennis van aanbestedingsrecht heeft een pré.
  • Kennis van Microsoft Office.
Kortom, werken bij ons is
boeiend
! Wij bieden veel ruimte voor
eigen initiatief
en
verantwoordelijkheid
, waarbij persoonlijke groei en ontwikkeling wordt gestimuleerd.

Wie zijn wij?

Als totaalleverancier heeft Hazet als partner van IGEFA en INPACS een groot internationaal netwerk. Wij leveren door heel Nederland schoonmaakmiddelen, professionele reinigingssystemen, producten en diensten, persoonlijke beschermingsmiddelen zoals: moderne bedrijfskleding, werkschoenen en veiligheidsartikelen. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Zaandam. Ons logistiek centrum alsmede de afdelingen inkoop en financiële administratie zijn gevestigd in Purmerend.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Igefa