Inloggen - Registreer  

Associate Director, IT - Supply Planning

The Kraft Heinz Company - Amsterdam
Description Owners Only!This position requires both strategic and tactical skills, ideal for someone that has an appetite for a global challenge while being accountable for delivering key capabilities for individual Kraft
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Supply Chain Lead

Nrg-office - Amsterdam - 11-02-2025 Naar vacature  

32 - 40 uur per week
€ 4.000 - € 5.000 per maand
Hybride
Amsterdam
Solliciteer

Iets voor jou?

Heb jij ervaring in supply chain management, strategisch inzicht en een hands-on mentaliteit? Wil je impact maken in een snelgroeiende scale-up die de traditionele ontbijtmarkt opschudt? Voor onze opdrachtgever Oot Granola zoeken wij een Supply Chain Lead die een sleutelrol speelt in het coördineren en optimaliseren van de supply chain processen. Als je klaar bent om mee te bouwen aan een gezonde en duurzame toekomst, dan is deze functie iets voor jou! 

Vraag het aan Youandi Zellenrath
0622998626
y.zellenrath@nrg-office.nl
Solliciteer
Wat ga je doen?
Als Supply Chain Lead bij Oot Granola ben jij verantwoordelijk voor het leveren van de ultieme bestel- en granola-ervaring aan klanten. Jij beheert de belangrijkste onderdelen van de supply chain, zoals inkoop, voorraadbeheer, logistiek en productontwikkeling (middelste fase). In samenwerking met externe partners, waaronder de bakkerij en het fulfilmentcenter, zorg je ervoor dat processen soepel verlopen en klanten altijd kunnen rekenen op kraakverse granola van de hoogste kwaliteit. In deze functie rapporteer je aan Rik van Leeuwen (CEO van Oot). 

In deze rol ligt de focus op verschillende verantwoordelijkheidsgebieden. Zo houd je je bezig met het automatiseren van inkoop- en voorraadbeheerprocessen, waarbij je zorgt voor een optimale balans tussen verse producten en het voorkomen van voorraadtekorten. Je voert kwaliteitscontroles uit op zowel food- als non-foodleveringen en zoekt continu naar mogelijkheden om marges te verbeteren, zonder in te leveren op de klantbeleving. 

Daarnaast monitor je logistieke processen en stuur je op belangrijke KPI’s om de verzendervaring voor klanten verder te verbeteren. Dit omvat initiatieven zoals latere cut-off tijden, keuze in leverdagen en afhaalpunten. Waar nodig werk je nauw samen met de Website Manager en het marketingteam. Bij incidenten, groot of klein, zorg je dat deze tijdig worden gesignaleerd en opgelost om klanttevredenheid te waarborgen. 

Op het gebied van productontwikkeling zorg je ervoor, nadat de keukenrecepturen zijn ontwikkeld door onze productontwikkelaar, dat de bakkerij de juiste grondstoffen tijdig inkoopt en dat productietests succesvol worden uitgevoerd in de bakkerij. Ook coördineer je de productie van nieuwe verpakkingen in samenwerking met het marketingteam. Zodra alles gereed is, draag je het proces over aan marketing voor een succesvolle lancering. 

Tot slot speel je een belangrijke rol in het verbeteren van de organisatorische efficiëntie. Je identificeert en stroomlijnt interne processen en neemt de leiding in cross-functionele projecten. Als projectowner zorg je ervoor dat initiatieven soepel en effectief worden uitgevoerd, wat bijdraagt aan de verdere professionalisering en groei van de organisatie. 

Wat we graag in je zien
Voor deze rol zoeken we een strategische en operationele professional die zich thuis voelt in een dynamische omgeving en de energie heeft om processen continu te verbeteren. Je bent analytisch sterk, oplossingsgericht en hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

Daarnaast beschik je over: 
  • Minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding in Supply Chain Management, Logistiek of een vergelijkbare richting;
  • 3-6 jaar ervaring in supply chain management, bij voorkeur binnen een e-commerce scale-up met fysieke producten; 
  • Kennis van ERP-systemen en ervaring met internationale inkoop- en logistieke processen;
  • Een uitstekende beheersing van Nederlands en Engels;
  • Een proactieve houding en het vermogen om zowel hands-on als strategisch te werken. 
Waarom zou je reageren?
Oot Granola biedt jou een unieke kans om deel uit te maken van een innovatieve organisatie in de overgang van start-up naar scale-up. Wat je verder kunt verwachten: 

Impact:

Jouw werk draagt direct bij aan een gezondere wereld en het succes van een groeiend merk; 

Afwisseling:

Een mix van hands-on en strategische werkzaamheden binnen een dynamische organisatie; 

Salaris:

Een bruto maandsalaris tussen de € 4.000,- en € 4.750,- op basis van een 40-urige werkweek, afhankelijk van achtergrond en ervaring; 

Vakantie en pensioen:

26 vakantiedagen, een goed pensioen en dagelijkse ontbijtopties met Oot Granola; 

Werkomgeving:

Een prachtig kantoor in Amsterdam met een energieke en ambitieuze teamcultuur, inclusief gezamenlijke activiteiten zoals koken en sportevenementen. 
Waar kom je te werken?
Oot heeft één duidelijke missie: het grootste gezonde ontbijtmerk van Europa worden. Het bedrijf maakt kraakverse, suikerarme granola’s en bezorgt deze rechtstreeks van de bakkerij bij de consument thuis. Sinds de lancering in 2018 is Oot uitgegroeid van een kleine start-up tot het grootste online ontbijtmerk van de Benelux, met meer dan 200.000 tevreden klanten. 

De ambities van Oot gaan verder dan dit succes: het doel is om heel West-Europa te laten genieten van een gezond ontbijt met Oot. In een hecht team van ongeveer 10 enthousiaste collega’s werk je vanuit hartje Amsterdam. Samen met de productiepartner in Brabant zorg je dat alles soepel draait. Innovatie en klantgerichtheid staan bij Oot altijd centraal, waardoor je terechtkomt in een energieke werkomgeving waarin jouw ideeën en inzet echt verschil maken. 

Hoe nu verder?
Ben jij de Supply Chain Lead die wij zoeken voor onze opdrachtgever Oot Granola? Solliciteer vandaag nog en bouw mee aan de toekomst van gezond ontbijten in Europa! 

Neem voor meer informatie contact met mij op of reageer direct. Ik kijk uit naar jouw sollicitatie! 
1
Je solliciteert online.
2
Wij nemen contact met je op om jouw sollicitatie en eventuele vragen te bespreken.
3
In een nadere kennismaking bespreken we jouw wensen en vaardigheden.
4
We introduceren jou bij de organisatie.
5
Je voert (vaak) twee sollicitatiegesprekken bij de organisatie.
6
Wij helpen je in de voorbereiding en onderhandeling om te tekenen voor jouw droombaan!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Nrg-office

Gerelateerde vacatures aan Supply Chain Lead

Supply Chain Manager EMEA

Tradin Organic - Amsterdam
Tradin Organic, the global front-runner in organic ingredients, started its journey 40 years ago with its HQ in Amsterdam. Today, we have grown to source, process, and supply over 150 delicious organic ingredients from 60+
- Volledige vacature bekijken

VP Head of Global Supply Chain Performance & Excellence

Teva Pharmaceuticals - Amsterdam
The opportunity​Responsible for leading and driving transformation of SC, operational excellence and data analytics capabilities within Teva's Global Supply Chain. Responsible to ensures that Teva’s SC remains
- Volledige vacature bekijken

Supply Chain Operations & Process Transformation Man...

Accenture - Amsterdam
Job Description The work Become a trusted advisor to the worlds best organizations as an Operations Process Transformation Manager to enable process excellence. You will become a key player in our Process Transformation
- Volledige vacature bekijken

Supply Chain Operations & Process Transformation Con...

Accenture - Amsterdam
Job Description The work Become a trusted advisor to the worlds best organizations as an Operations Process Transformation Manager to enable process excellence. You will become a key player in our Process Transformation
- Volledige vacature bekijken