Inloggen - Registreer  

IT Servicedesk Medewerker

Inwork - Amsterdam
Jouw rol In het centrum van Amsterdam zijn wij op zoek naar een gedreven IT-Servicedesk Medewerker. Binnen deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorg jij ervoor dat hun IT-problemen zo goed
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

IT-Servicedesk Servicedesk

Linden-it - Amsterdam - 28-08-2024 Naar vacature  

Jouw carrière begint hier
Als servicedesk medewerker zorg jij ervoor dat eindgebruikers optimaal gebruik kunnen maken van applicaties of operating systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt en behandelt complexe incidenten.

Klinkt dit als de uitdaging voor jou? Bekijk hieronder de beschikbare servicedesk vacatures en solliciteer direct!
Uitgebreid zoeken

Toon meer vacatures

Over het beroep servicedesk

Rollen

Je bent betrokken bij projecten, migraties en het installeren van apparatuur. Het beroep servicedesk medewerker wordt steeds uitgebreider!

Werkzaamheden

Je helpt gebruikers met applicaties, besturingssystemen en incidenten. Dit doe je zowel telefonisch als op afstand.

Verantwoordelijkheden

Ondersteunen van eindgebruikers bij het gebruik van applicaties en systemen.
Als servicedesk medewerker zorg jij dus voor een optimale gebruikerservaring.
Lees meer

Onze opleidingen

Online academy

Via onze online academy kan je eindeloos verschillende certificeringen behalen. De academy consultants helpen je op weg en vervolgens kan je met zelfstudie jezelf steeds verder ontwikkelen om zo steeds uitdagendere projecten aan te kunnen pakken.

MBO of HBO opleiding volgen

Via Linden-IT krijg je de mogelijkheid om een gehele MBO of HBO-opleiding te volgen naast jouw werk. De studiekosten die aan jou worden berekend, worden volledig door ons vergoed. We willen graag dat onze IT-professionals alles uit zichzelf kunnen halen en zich verder kunnen ontwikkelen. Zo kun jij op korte termijn jouw MBO of HBO ICT-opleiding behalen.

Werken aan soft skills

Soft skills worden steeds belangrijker voor IT-professionals. Dit zijn bijvoorbeeld communicatieve vaardigheden, presenteren en trainingen geven. Onze Academy geeft hierin ook trainingen om je nog verder klaar te stomen voor jouw opdracht.

Bootcamps voor technische vaardigheden

Linden-IT heeft ook verschillende bootcamps ontwikkeld waarmee de inwerkperiode wordt verkort. Door de veelzijdige bootcamps krijg je een overview van de branche waarin je komt te werken. Daarnaast leer je meer over veelgebruikte hard- en software. Zo ga je de diepte in met alle kennis die je nodig hebt voor de toekomst!

De klanten waar we mee samenwerken

Voor de freelancers

Ben jij als freelancer actief in de IT en op zoek naar een nieuwe opdracht? Wij komen graag met je in contact! Bij Linden-IT hebben we een groot netwerk aan potentiële nieuwe opdrachtgevers en kunnen we helpen in de bemiddeling tussen jou en een opdrachtgever. Met de bemiddeling kan jij je focussen op het ondernemen en nemen wij het administratieve werk uit handen.

Aanmelden freelancer
Uitdagingen
Goede voorwaarden
Plezier
Opleidingsmogelijkheden
Doorgroeimogelijkheden
Werken bij Linden-IT betekent

Simply the best IT-professionals

Linden-IT biedt uitdagende projecten bij toonaangevende bedrijven. We gaan samen met jou op zoek naar een passende opdracht. Wil jij beginnen aan jouw carrière bij Linden-IT?

Stuur nu jouw sollicitatie voor de IT-servicedesk in via onderstaand formulier!
"
" geeft vereiste velden aan
Plan een kennismakingsgesprek in!
Wil je meer over Linden-IT weten of bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen?
Plan een kennismakingsgesprek met ons in!
Plan gesprek

Meer over servicedesk

Wij helpen jou aan de baan als servicedesk medewerker die bij jou past! Door ons grote bestand met vacatures, hebben we altijd de geschikte vacature voor jou. Dus ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als servicedesk medewerker? Check dan snel onze IT-vacatures!

Wat doet een servicedesk medewerker?

Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt op het gebied van IT-services. Jij lost de IT-gerelateerde problemen op voor mensen binnen jouw bedrijf. Omdat je dagelijks met mensen in gesprek bent via de mail of telefoon, beschik jij over goede sociale vaardigheden. Zo ben je klantvriendelijk, oplossingsgericht en communicatief vaardig waardoor je elk vraagstuk op de juiste manier kunt afhandelen. Jij bent als servicedesk medewerker het enige aanspreekpunt voor klanten, werknemers en zakelijke partners. Jij houdt je dan ook op dagelijkse basis bezig met het operationele beheer van de IT-infrastructuur. Aanvragen, problemen, meldingen of incidenten zijn de zaken waar jij je mee bezig houdt.

Als servicedesk medewerker ga jij met je collega’s op zoek naar de best mogelijke oplossing voor ieder probleem. Met jouw eigen skill-set, is dat natuurlijk geen enkel probleem! Herken jij jezelf terug in deze vaardigheden? Check dan snel de IT-vacatures.

Wat is het salaris van een servicedesk medewerker?

Het salaris van een servicedesk medewerker hangt af van het niveau van je genoten opleiding en je skills. Maar in Nederland ligt het gemiddelde salaris van een servicedesk medewerker rond de € 2.500 bruto per maand.

Wanneer je als servicedesk medewerker nog niet heel veel ervaring hebt, en dus junior servicedesk medewerker bent, dan ligt je salaris rond de € 2.100 bruto per maand. Heb je meer ervaring opgedaan en ben je gegroeid in je functie? Dan kun je een salaris van rond de € 2.900 per maand verwachten.

Hoe word je servicedesk medewerker?

Wanneer je aan de slag wilt gaan als servicedesk medewerker, moet je hiervoor wel een bepaalde achtergrond hebben in de IT. Echter hoef je voor de functie als IT servicedesk medewerker niet per se een afgeronde opleiding te hebben. Wel moet je beschikken over minimaal mbo werk- en denkniveau. Dit behaal je bij een mbo ICT-opleiding op niveau drie of vier. Daarnaast is het verplicht om de basis te kennen over het inrichten van IT-processen binnen organisaties. Ook is het een pre als je kennis hebt van het maken van rapportages, documentaties en de ondersteuning van applicaties. Heb je deze kennis niet? Geen probleem! Dit kun je ook leren bij onze traineeships.

Wanneer je aan de slag gaat via Linden-IT, zijn er nog talloze groeimogelijkheden. Voor elke ambitie staat Linden-IT voor je klaar. Wij helpen jou bij het behalen van het MD-100 certificaat en het MD-101 certificaat. Heb je al een opleiding op zak of heb je al ervaring? Geen probleem! Dan koppelen we jou direct aan een vacature bij een uitdagende opdrachtgever!

Als servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor constant wisselende activiteiten. Je bent in staat om snel te schakelen omdat je verantwoordelijk bent voor het reilen en zeilen binnen een organisatie. Jij bent degene die ervoor zorgt dat eindgebruikers optimaal gebruik kunnen maken van applicaties of operating systemen.

Als servicedesk medewerker bij opdrachtgevers van Linden-IT zorg je ervoor dat de (eind) gebruikers een applicatie of operating system optimaal kunnen gebruiken. Je voelt je thuis in het ondersteunen van de eindgebruikers, maar gaat complexe incidenten niet uit de weg. Je ondersteunt gebruikers telefonisch en remote bij vragen en problemen door je kennis adequaat in te zetten. Jij bent als servicedesk medewerker het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met betrekking tot applicaties, besturingssysteem en incidenten. Je participeert in projecten en migraties en verzorgt installaties van printers en andere devices.

Een servicedesk medewerker van Linden-IT is voornamelijk bezig met het onderhouden van hardware en software. De servicedesk medewerker is de spil tussen systeembeheer en de servicedesk. Je komt bij de gebruikers om problemen op te lossen en soms moet je tussen verschillende locaties reizen om daar de gebruikers te ondersteunen. Je houdt je voornamelijk bezig met werkstations, randapparatuur en software. Je installeert en configureert deze zodat ze helemaal klaar worden gemaakt voor de eindgebruikers. De servicedesk medewerker wordt tegenwoordig steeds uitgebreider met onder andere mobiele telefoons en tablets, dus daar heb je ook verstand van!

Aan de slag als servicedesk medewerker via Linden-IT

Wil jij aan de slag als IT servicedesk medewerker via Linden-IT? Dan komen daar naast een baan die bij je past, nog enkele voordelen kijken. Zo kun je bij ons rekenen op:

  • Het rijden van een leaseauto;
  • Doorleren zonder schulden op te bouwen;
  • Het snel doorgroeien in je functie.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Linden-it
Meer IT-Servicedesk Servicedesk vacatures

Gerelateerde vacatures aan IT-Servicedesk Servicedesk

IT Servicedesk Medewerker (m/v)

Inwork - Amsterdam
Jouw rol Als IT Servicedesk Medewerker ben jij de spil in het oplossen van IT-vraagstukken voor eindgebruikers. Met jouw expertise en klantgerichte aanpak zorg je ervoor dat technische problemen snel en efficiënt worden
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Servicedesk IT

P1 Amsterdam - Amsterdam
Ben jij klantgericht, servicegericht en heb je affiniteit met IT? Dan is deze functie als Servicedesk Medewerker IT bij ons misschien wel wat voor jou!Wie zijn wij?Bij P1 Amsterdam zijn we een innovatief Nederlands
- Volledige vacature bekijken

Senior IT Servicedesk Specialist - Automotive Sector

Experis - Diemen
Dit ga je doenJe lost 90-95% van de tickets zelfstandig op en biedt remote ondersteuning. Je voert changes uit, zoals OS-patching, security updates en configuratiewijzigingen. Je bent verantwoordelijk voor het monitoren van
- Volledige vacature bekijken

Junior IT Servicedesk Medewerker

Meijers Assurantiën B.V. - Amstelveen
Als Junior IT servicedesk Medewerker bij Meijers ben je het eerste aanspreekpunt voor al je collega's die tegen IT-gerelateerde problemen aanlopen. Je analyseert de urgentie en impact van een verzoek of incident en lost deze
- Volledige vacature bekijken