Customer service medewerker backline DHL Express
Vacatures In Amersfoort - 23-01-2022
Naar vacature
Bedrijfsomschrijving
Jij gaat aan de slag bij een van de grootste logistieke bedrijven ter wereld, namelijk DHL! Wereldwijd staan zij op de nummer één Best Place to Work. Hoe het bedrijf deze titel heeft weten te bemachtigen, vraag je? Lois, key/major account desk advisor bij DHL, verteld je daar graag meer over:“Via een uitzendbureau kwam ik 2,5 jaar geleden bij DHL terecht. Ik kreeg een jaar geleden een vast contract, wat heel fijn is. Ik zie het als een vorm van waardering dat ze snel al flink wat vertrouwen in mij hadden. Gelukkig maar, want mijn baan is écht leuk. Collega’s onderling hebben een hele goeie band met elkaar. We vragen elkaar gemakkelijk om advies en helpen waar nodig. En niet alleen jouw collega’s staan voor je klaar. Ook je leidinggevende of iemand nog hogerop in de organisatie is benaderbaar: bij DHL is dat heel normaal.”
Werktijden
In deze functie werk je van maandag tot vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.Functieomschrijving
Klanten laten weten waar hun pakketje blijft of wanneer deze wordt bezorgd: dit zijn jouw verantwoordelijkheden bij DHL Express. Met minimaal een jaar werkervaring in een klantgerichte rol en een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, is dit voor jou gesneden koek. Voor jouw geleverde werk kun jij rekenen op eenbrutosalaris van € 14,38 per uur
en als je goed presteert kun je na zeven maanden bij DHL in dienst! Klinkt dit interessant? Reageer dan nu op deze vacature!
Uitzendbureau Manpower is voor DHL Express in Amersfoort op zoek naar meerdere customer service medewerkers.
Als klantenservicemedewerker heb je een verantwoordelijke rol. Jij zorgt er namelijk voor dat klanten hun pakketjes ontvangen en je inventariseert hun dossiers. Klanttevredenheid staat hierbij op de eerste plaats. Klanten verwachten dat jij hun pakketje traceert en op tijd kunt laten bezorgen. Concreet ga jij je bezighouden met de volgende werkzaamheden:Oppakken van dossiers als onderdeel van de backline
Verifiëren waarom pakketten niet geleverd zijn
Informeren van klanten over de status van hun pakket
Onderhouden van contact met klanten en andere partijen in het Engels en Nederlands
Dit krijg je
Brutosalaris van € 14,38 per uur
- Kans op overname door de opdrachtgever na zeven maanden
- Reiskostenvergoeding volgens regeling DHL
- Fulltime baan van 40 uur per week
- Loyaliteitsbonus van € 250,- na vier gewerkte weken, nogmaals € 250,- na acht gewerkte weken en van wel € 500,- na twaalf gewerkte weken!
- Pensioenopbouw via Manpower na acht gewerkte weken
- Gratis toegang tot e-learningsplatform Manpower Academy
Functie-eisen
- Minimaal een jaar relevante werkervaring met klantcontact, bijvoorbeeld als medewerker klantenservice, klantadviseur, customer support medewerker, customer service medewerker, klantenservicemedewerker of vergelijkbaar
- Ten minste mbo denk- en werkniveau
- Goede beheersing van zowel de Engelse taal als de Nederlandse taal in woord en geschrift, omdat je te maken krijgt met Nederlands- en Engelssprekende klanten
- Beschikbaarheid van 40 uur per week
.
Ben je enthousiast geworden over deze vacature en wil je in aanmerking komen? Solliciteer vandaag nog en Manpower neemt binnen twee werkdagen contact met je op!
meer...
Naar vacature