Inloggen - Registreer  

Receptionist(e) / Frontoffice Medewerker

Page Personnel - Utrecht
Als Receptionist(e) / Frontoffice Medewerker ben jij het visitekaartje van de organisatie en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je ondersteunt het team met diverse administratieve taken en draagt bij aan een
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Frontoffice medewerker

Weconnect People - via Talent - Utrecht - 11-03-2025 Naar vacature  

Onze opdrachtgever groeit! Daarom zoeken wij versterking bij ons Frontoffice team: een team vol klantgerichte aanpakkers, die alleen genoegen nemen met de allerbeste service. Houd jij van uitdaging en houd je graag anderen scherp? Dan is de functie medewerker frontoffice iets voor jou!Eén team, één missieZij maken eerlijke inhuur makkelijk. Elke dag een beetje meer. We ondersteunen onze opdrachtgevers bij het vinden van de juiste kandidaat, en nemen alle taken uit handen die horen bij de inhuur van een externe professional. Dit alles doen we vanuit een volledig onafhankelijke rol en daarin zijn we uniek! Daarbij werken wij volgens de speerpunten: positief, pro-actief, betrokken en vertrouwd.Dit ga je doenAls medewerker frontoffice ben jij hét aanspreekpunt en sta jij onze leveranciers en kandidaten telefonisch te woord. Jouw glimlach? Die kun je horen! Je geeft leveranciers en kandidaten de informatie die ze nodig hebben. Zo beantwoord je hun vragen zelf, of zet ze door naar de juiste collega. Je weet precies wie je moet hebben. In jouw rol ondersteun je onze relatiemanagers in alles dat met administratie te maken heeft. Van gesprekken inplannen tot het verzamelen van alle benodigde informatie. Hier draai jij je hand niet voor om.Wat je nog meer doet Je houdt onze kandidaten op de hoogte, zodat zij precies weten waar ze aan toe zijn. Jij behoudt het overzicht wanneer je meerdere gesprekken tegelijkertijd aan het inplant. Vallen kandidaten af? Jij laat het ze weten. Ook slecht nieuws weet jij positief over te brengen. Voor de administratieve afhandeling stem jij af met jouw collega’s van de Backoffice en Support teams. Dit ben jij Klant- en servicegericht: de allerbeste service, daar zet jij je elke dag met passie voor in! Nauwkeurig: als pietje precies is er niets dat jij over het hoofd ziet. De puntjes zet jij op de i. Leergierig en flexibel: werken met een nieuw systeem? Kom maar op! Je maakt het je snel eigen. Snelle schakelaar: contact met kandidaten, relatiemanagers, leveranciers? Alle ballen houd jij in de lucht. Perfecte planner: jij zit bovenop de planning. Deadlines? Door jou halen we alles met gemak! Wat vragen wij: Minimaal 32 uur per weekverrijk jij ons team; Je woont in de regio van Eemnes (of bent bereid te reizen); Je hebt ervaring met klantcontact; Je hebt mbo/hbo werk- en denkniveau; Je kan op korte termijn beginnen. Wat kan je verwachten:Een dynamische functie, waarin veel ruimte is voor jouw ontwikkeling. Een prachtig kantoor in Eemnes, waar we hard werken combineren met ontspanning en plezier. Twee keer per jaar organiseren zij geweldige uitjes met het hele team. Die wil je niet missen, geloof ons! Jouw salaris ligt tussen de € 2000,- en € 3000,- bruto per maand (afhankelijk van jouw eerdere werkervaring) en 25 vakantiedagen (bij een fulltime functie). Er is een bonus- en pensioenregeling, je kan met je collega’s een potje padel gaan spelen na werktijd en een stoelmasseuse staat eens in de twee weken tot je beschikking. Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds, Vaste baan Parttime uren: 32-40 per weekSalaris: €2.000,00 - €3.000,00 per maandRooster: Dagdienst ma-vr Secundaire arbeidsvoorwaarden: Bedrijfsfeesten Budget voor professionele ontwikkeling Fietsplan Gezondheidsprogramma Pensioen Reiskostenvergoeding Vrijdagmiddagborrel Werk vanuit huis Soorten aanvullende vergoedingen: Bonusregeling Overuren uitbetaald Vakantiegeld Opleiding: MBO (Vereist) Ervaring: administratie: 2 jaar (Gewenst) klantcontact: 2 jaar (Gewenst) plannen, regelen, organiseren: 2 jaar (Gewenst) hospitality: 1 jaar (Gewenst) afhandeling telefoon: 2 jaar (Gewenst) Ben jij de kandidaat die deze leuke rol gaat vervullen?

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Weconnect People

Gerelateerde vacatures aan Frontoffice medewerker

Medewerker Frontoffice

Unique - Utrecht
Als Medewerker Frontoffice speel je een belangrijke rol in de maatschappelijke opgave van onze organisatie. Je staat voor de uitdaging om de coördinatie van de verplaatsing van ontheemden naar noodopvanglocaties soepel te
- Volledige vacature bekijken

Rijdende receptionist(e) / frontoffice medewerker

JAM - Utrecht
Wat ga je doen? Toet toet! Zie jij jezelf al rondrijden in Utrecht naar verschillende klanten als Frontoffice Medewerker? Vanuit jouw rol kom je te werken bij ontzettend gave en grote bedrijven in heel Utrecht! Het ene
- Volledige vacature bekijken

Frontoffice medewerker

Adecco - Utrecht
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je veel verantwoordelijkheid en telefonisch contact hebt met nieuwe en bestaande klanten? Ga jij nauwkeurig te werk en ben jij resultaat gericht? Dan zijn wij op zoek naar
- Volledige vacature bekijken

Receptionist(e) / Frontoffice medewerker

JAM - Utrecht
Wat ga je doen? Kan de organisatie op jouw gastvrijheid bouwen? Als Frontoffice medewerker/ receptionist(e) van een groot bouw- en spoorbedrijf, ben je verantwoordelijk voor de glimlach op het gezicht van de klant. Als
- Volledige vacature bekijken