Inloggen - Registreer  

Customer Success Manager - Hospitality

Independent Recruiters - Amsterdam
Customer Success Manager - Hospitality Customer Success manager gezocht voor een payroll bedrijf met een absoluut track record in de gastvrijheidsbranche. Functieomschrijving Customer Success Manager – HospitalityDe
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Technisch Accountmanager / Customer Success Manager

Emerce - Amsterdam - 12-02-2025 Naar vacature  

Amsterdam, North Holland, Netherlands
4w geleden

Opleidingsniveau:
WO

Carrièreniveau:
Ervaren (> 2 jaar)
Copernica is op zoek naar een customer success manager die verantwoordelijk is voor het onboarden en behouden van klanten. We zoeken hiervoor zowel beginnende als ervaren collega's die graag in zichzelf investeren.

Wat doet een customer success manager bij Copernica?

Als customer success manager ben je verantwoordelijk voor de onboarding en het behoud van nieuwe klanten. Je neemt het contact over van een business development manager wanneer deze een nieuwe licentie heeft afgesloten. Op deze manier bouw je je eigen klantportfolio op waar je als accountmanager verantwoordelijk voor blijft. Daarnaast ben je een spin in het web en geef je demo's, stel je contracten op, werk je RFPs uit en schrijf je artikelen.

Het doel is dat klanten zelfstandig met de software aan de slag kunnen, of dat zij dit samen oppakken met een geschikte partner. Daarom geef je met jouw diepgaande productkennis trainingen, webinars en strategische sessies om onze klanten wegwijs te maken in onze software en hun e-mailmarketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Relatiemanager met technische affiniteit

Om jouw rol succesvol te kunnen invullen beschik je over de nodige technische affiniteit. Bij voorkeur heb je al kennis op het gebied van HTML/CSS, JavaScript, API’s en databases en heb je ervaring met functionele inrichting van softwaresystemen.

Goed inwerktraject

Om klanten op hoog niveau te kunnen adviseren, investeren we in je ontwikkeling. Dat begint met een goed inwerktraject zodat je onze software leert kennen. Hierna ga je aan de slag met kleinere klanten. Hoe meer je je ontwikkelt, hoe uitdagender de accounts waaraan je werkt. Kom je er niet uit? Dan staan ervaren collega's klaar die graag kennis met je delen. Tot slot stellen we een opleidingsbudget beschikbaar dat je kan inzetten om je verder te ontwikkelen als customer succes manager.

Doorontwikkelen tot specialist

Zodra je vaardig bent in onze software zijn er verschillende mogelijkheden om door te groeien. Ben je vooral commercieel sterk? Dan krijg je de kans om bij grote bedrijven aan tafel te zitten en inspireer je volle zalen met presentaties op druk bezochte beurzen. Als je meer technisch bent aangelegd, dan kan jij je ontwikkelen tot bijvoorbeeld deliverability specialist.

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar een technische, communicatief sterke professional die het leuk vindt om met klanten in contact te staan.

Onze ideale collega heeft:
  • Sterke technische affiniteit
  • Enkele jaren relevante werkervaring in een klantgerichte functie
  • Ervaring met het geven van software-demonstraties
  • Basiskennis van contractmanagement
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Emerce

Gerelateerde vacatures aan Technisch Accountmanager / Customer Success Manager

Customer Success Manager

Sparkling People - Amsterdam
Aan de slag als Customer Succes Manager in AmsterdamBen jij helemaal in je element wanneer je sterke klantrelaties opbouwt en ben jij een ware partner in crime als het aankomt op het succesvol ondersteunen van ondernemers?
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Operations Manager

Workiva UK Limited - Amsterdam
The Customer Success Operations Manager is responsible for managing operations for the Customer Success team in EMEA. This position works closely with CS leadership to develop and execute a strategy to drive growth,
- Volledige vacature bekijken

Customer Success Manager

GreenFlux - Amsterdam
The jobAs one of our Customer Success Managers, you will be responsible for a set of international clients, who you will guide through our full GreenFlux customer experience. This means that you will be responsible for these
- Volledige vacature bekijken

Senior Customer Success Manager - Dutch Speaker

ServiceNow - Amsterdam
Job Description Are you a “transformation-maker”? Do you enjoy driving transformation and setting up companies for a successful future? Do you have experience with transformation programs, consultancy, and being a
- Volledige vacature bekijken