Administratief medewerker
In een administratieve rol voel jij je als een vis in het water en met jouw skills zorg jij ervoor dat de administratie binnen Central Liaison Office (CLO) tijdig en op de juiste manier wordt uitgevoerd. Hiermee help je ondernemers in Nederland, maar ook in het buitenland verder. Kortom; er ligt een leuke uitdaging op je te wachten. Kom jij ons team versterken in Almelo?
Mbo
32-36 uur
Administratief/ secretarieel
€ 2.770,- / € 3.879,- bruto p.m.
Almelo
Bekijk alle arbeidsvoorwaarden
Solliciteer direct
- Reageer t/m 19 maart 2025
Dit doe je bij de Belastingdienst
Jij komt te werken bij CLO in het team Intracommunautair toezicht . CLO is verantwoordelijk voor de uitvoering van inlichtingen- en gegevensuitwisseling conform de internationale regelingen. Het team Intracommunautair toezicht signaleert en corrigeert verschillen en fouten in de opgaaf Intracommunautaire Prestaties (ICP). Het team intracommunautair toezicht heeft zijn processen zo ingericht dat op vele vlakken toezicht wordt gehouden op het juist, tijdig en volledig uitwisselen van gegevens.In jouw rol als administratief medewerker behandel je onder andere diverse soorten correspondentie met betrekking tot intracommunautaire prestaties. Je hebt hierbij frequent telefonisch contact met ondernemers, zowel in het binnen- als buitenland. De ondernemers waarmee je te maken krijgt, communiceren steeds meer in het Engels. Daarom heeft het onze voorkeur dat je de Engelse taal beheerst zowel mondeling als schriftelijk. Je brengt een stevige persoonlijkheid mee en laat je niet snel uit het veld slaan. Verder zorg je ervoor dat de gegevens van de opgaaf ICP correct worden weergegeven in ons ICT-systeem. De taken en werkzaamheden die uit het toezicht voortvloeien zijn zeer divers van het corrigeren van de opgaaf tot het uiteindelijk opleggen van naheffingen of het behandelen van bezwaren. Aan jou de uitdaging om de verschillende processen te gaan beheersen!
Lees meer
Een bijzondere baan, omdat...
- je een divers takenpakket hebt, waarbij geen één dag hetzelfde is.
- je te maken krijgt met ondernemers zowel in het binnenland als buitenland.
- je voldoende ruimte krijgt je (vakinhoudelijk) te ontwikkelen.
- jouw inbreng wordt gewaardeerd en je de ruimte krijgt om bij te dragen aan de ontwikkeling en verbetering van het team.
Wanneer past deze baan bij je?
- Je beschikt over mbo- werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een afgeronde mbo-opleiding op minimaal niveau 3 in een administratieve richting of vergelijkbaar.
- Je brengt administratieve ervaring mee.
- Bij voorkeur beheers je de Engelse taal zowel mondeling als in geschrift.
- Bij voorkeur heb je kennis van de omzetbelasting wet- en regelgeving.
- Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week.
Jouw competenties
- Flexibiliteit
- Klantgerichtheid
- Resultaatgerichtheid
- Samenwerken
- Zelfontwikkeling
De afdeling - Directie Midden- en Kleinbedrijf
Toon inhoud van De afdeling - Directie Midden- en KleinbedrijfDe directie Midden- en Kleinbedrijf (MKB) is verantwoordelijk voor de fiscale behandeling van circa 3,1 miljoen verschillende zaken die vallen onder de noemer midden- en kleinbedrijf. Dit zijn 1,6 miljoen ondernemers, 300.000 stichtingen en verenigingen en de groeiende groep van 1,2 miljoen particulieren (bijvoorbeeld zonnepaneelhouders). De directie MKB levert een bijdrage aan de missie van de Belastingdienst en geeft op de volgende manieren invulling aan de uitvoerings- en toezichtstrategie van de Belastingdienst:
- Snelle, betrouwbare en zorgvuldige behandeling
- Deskundige en persoonlijke ondersteuning
- Effectief toezicht en fraudebestrijding
- Wendbare en toekomstbestendige organisatie
Er werken ongeveer 7.000 medewerkers binnen de directie MKB. Zij werken vanuit 20 locaties in het land.
De organisatie - Belastingdienst
Toon inhoud van De organisatie - Belastingdienstmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Belastingdienst
Meer Administratief medewerker vacatures