Program Management Officer (SPOC)
KPN - Rotterdam
Jouw rol als Program Management Officer (SPOC) De Program Management Officer geeft inzicht in de innovatiespend op programmaniveau. Heeft kennis van het end-to-end Innovatieproces en Prince2/Agile. Organiseert en neemt - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Program Management Officer
Program Management Officer Ga terug Solliciteer op deze vacature HBO/WO Techniek Eneco - Rotterdam 32 - 40 uur Medior 46.000 - 65.000 Program Management Officer HBO/WO Techniek Medior Eneco - Rotterdam 46.000 - 65.000 32 - 40 uur Solliciteer direct Opstellen, beheren en support bij uitvoering van projectstandaardenOverzicht creëren en managen van het gehele change portfolioValue tracking, procesoptimalisatie en projectsupport van meerdere collega's Opstellen, beheren en support bij uitvoering van projectstandaardenOverzicht creëren en managen van het gehele change portfolioValue tracking, procesoptimalisatie en projectsupport van meerdere collega's Waarom kiezen voor Eneco Heel Nederland schakelt om. Naar slimmer, schoner en duurzamer. En iedereen heeft daarvoor zo zijn eigen reden. Sommigen dragen graag een steentje bij aan een beter klimaat. Anderen schakelen om omdat de buren het ook doen, of omdat ze blij worden van besparen. Bij Eneco willen we iedereen helpen om de volgende duurzame stap te zetten. En we zoeken de beste mensen die dat mogelijk kunnen maken. Mensen die enthousiast zijn over onze missie 'duurzame energie van iedereen' en die hun talenten verder willen ontwikkelen bij Eneco.Het tempo van de energietransitie is hoog en daarmee ook de noodzaak om ons te verbeteren. Om continu en snel waarde toe te kunnen voegen, moeten we als afdeling een stap maken in onze verdere professionalisering. We zijn op zoek naar een Program Management Officer (PMO) die ons helpt om portfolio management, projectinrichting, projectadministratie en value tracking steviger in te richten. Dit ga je doen Als PMO'er heb je een centrale rol in het ondersteunen van het totale AI&T-portfolio .Je werkzaamheden zijn onder meer: Opstellen, beheren en support bij uitvoering van projectstandaarden en procedures (projectplannen, business cases, planning, backlog, budget, risico's, issues, deadlines, documentatie, Sharepoint, etc.);Eigenaarshap van het portfolio- en resources overzicht; overziet het gehele portfolio met al haar afhankelijkheden, risico's, dubbelingen en stuurt hier proactief op;Dagelijkse ondersteuning van de Change Leads bij het opstellen van value tracking, communicatie, projectadministratie, en -inrichting. Daarnaast opzetten en uitvoeren van financiële tracking van AI&T;Rapporteren en bijhouden van de voortgangsoverzichten van de projecten en programma's aan management/ programma organisatie en denkt ook mee en geeft advies hierover;Eigenaarschap van de afdelingsagenda: organiseren, (mede) bedenken, opzetten en (mede)faciliteren van werksessies, demo's, maandupdates. Gaat dit over jou? Je werkt samen als één team aan het waarmaken van één missie. Daarbij ben je proactief om te helpen de energietransitie te versnellen. Je creëert ruimte om inzichten en meningen met collega's uit te wisselen en neemt verantwoording om bij te dragen aan het gezamenlijke plan.Je bent een gedreven professional die het leuk vindt om klanten/collega's te ontzorgen. Je benadert je werkzaamheden met een kritische instelling, beschikt over een dosis gezond verstand en weet resultaten te boeken. Je houdt van uitdagingen, bent leergierig, kan goed communiceren en voelt je comfortabel om op verschillende niveaus samen te werken. Je bent een echte teamspeler, creatief, enthousiast en weet het werken ook leuk te maken. Je herkent jezelf in de waarden van Eneco (Drive the change, Delivery the plan, Make each other succesful). Je hebt ambities om door te groeien in het leren opzetten, uitdenken, leiden en managen van projecten voor complexe vraagstukken binnen de energietransitie. Minimaal HBO/ WO werk- en denkniveau;Ervaring met en bedreven in Microsoft Office (met name PowerPoint, Excel en Word) en SharePoint;Werkt procesmatig en gestructureerd;Proactief, gedreven, creatief en can-do mentaliteit;Kennis/ervaring van projectmanagement/ consultancy is een pre. Je bent verantwoordelijk voor Neerzetten van een structuur die ons helpt om sneller te werken;Overzicht en afhankelijkheden inzichtelijk maken om lean te kunnen werken;Dag tot dag sturing op financiën en voortgang;Mede faciliteren van AIT-brede evenementen. Dit worden je collega's Asset Innovation & Transformation (AI&T) is een zich snel ontwikkelende afdeling van 35 FTE bestaande uit hoogopgeleide en ambitieuze projectleiders, transformatiemanagers en data-analisten. Het team is divers en vindt elkaar in haar passie voor de energietransitie, geloof in samen verbeteren en de wil om continu te ontwikkelen. Met dit team maken wij Eneco succesvol in het realiseren van haar ambitieuze groeiambities en realiseren we de verbeteringen die het verschil gaan maken in de energietransitie. Dit hebben we je te bieden Bruto jaarsalaris tussen de 46.000 en 65.000 Inclusief 8% vakantiegeld, goede pensioenregeling en ouderschapsverlof. FlexBudget bovenop jebrutosalarisLaat het uitbetalen,koop extra vakantiedagen ofspaar het op. Alle kans jezelf te ontwikkelenEneco zet vol in op persoonlijke en professionele ontwikkeling. Hybride werken, thuis of op kantoorJe werkt 40% op kantoor en 40% thuis. De andere dag bepaal je zelf waar je het beste kunt werken. Werken bij Eneco is voor iedereen Onze klanten zijn divers, en wijzelf ook. Ruim 4.000 Eneco-talenten zorgen voor een open, fijne cultuur waarin iedereen kan groeien en bloeien. Zo creëren we de ideale voedingsbodem voor creatieve inzichten en innovatieve oplossingen. En die kunnen we goed gebruiken om onze ambitieuze missie waar te maken: klimaatneutraal zijn in 2035. Weet je wat het leuke is? Van talent hebben we bij Eneco nooit genoeg. Dus laat van je horen en solliciteer. Samen met jou gaan we voor duurzaam. Werk dat werkt voor jou en het klimaat Kies je voor een carrière bij Eneco, dan kies je voor ambitie, groei en kansen. Je krijgt alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en het werk te doen zoals het bij jou past. Daar hoort ook een goede werk-privébalans bij. Je kunt je tijden flexibel indelen en deels thuiswerken als je functie dat toelaat. Zo werk je aan je eigen toekomst, maar óók aan die van de wereld. Want samen met je 4.000 collegas ga je voor die ene grote missie: klimaatneutraal in 2035. We helpen klanten sneller verduurzamen, bedenken innovatieve oplossingen en pakken kansen met beide handen aan. Doe je mee?
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Reclassering Nederland
Gerelateerde vacatures aan Program Management Officer
Reclassering Nederland - Rotterdam
Program Management Officer Ga terug Solliciteer op deze vacature HBO/WO Techniek Eneco - Rotterdam 32 - 40 uur Medior 46.000 - 65.000 Program Management Officer HBO/WO Techniek Medior Eneco - Rotterdam 46.000 - 65.000 32 - - Volledige vacature bekijken
PMO Project Management Officer
Human Source Group - Rotterdam
32-40 uur MBO Als project management officer (PMO) kom je te werken in een dynamische en groeiende organisatie van 1300 medewerkers. Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren en automatiseren van verschillende CRM - Volledige vacature bekijken
Project Management Officer ( PMO) Project Assistant ...
The Office Managers - Rotterdam
Functie eisen | Wat neem je mee?? Afgeronde HBO Bachelor opleiding in een commerciële, economische of administratieve richting.Je hebt 2-4 jaar werkervaring als Office Manager, Directiesecretaresse of Project Assistent in - Volledige vacature bekijken
Experis - Schiedam
Voor onze klant in de regio Schiedam zijn wij op zoek naar een Project Management Officer die het team van project managers die in de kinderschoenen staat wil ondersteunen en helpen te proffesionaliseren.- Volledige vacature bekijken