Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Klant Assistent Ut Pat Dev
Utrecht – direct aan de slag – 32 tot 40 uur per week – klantenservice – bedrijfsgezondheidzorg
Kan jij oprecht luisteren naar gevoelens, gedachten en meningen van anderen? Laat jij anderen in hun waarde? Kun jij door middel van het stellen van vragen anderen in beweging krijgen? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als klant assistent ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten van een groot bedrijf in de bedrijfsgezondheidszorg. Deze klanten zijn mensen die om een bepaalde reden hun werk niet kunnen uitvoeren. Jij verantwoordelijk voor het relatiebeheer met deze klanten en de daarbij behorende planning. Naast het opbouwen van een optimale relatie met jouw klanten ben je ook een echte teamplayer. Jouw collega’s kunnen ook op je rekenen. Taken en werkzaamheden die bij deze functie horen zijn:
- Telefonisch klantcontact, 1e lijns;
- Het beheren, efficiënt plannen, voorbereiden en bewaken van de agenda’s;
- Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot werknemers- en werkgeversdossiers;
- Het uit- en doorzetten van verzoeken van de klant;
- Het bewaken en signaleren van afspraken;
- Digitale ondersteuning geven wat betreft het gebruik van de online portaal.
Hoe ziet jouw werkplek eruit?
Jouw toekomstige werkgever is gevestigd in Utrecht en heeft de taak om mensen die na een periode van kort- of langdurige afwezigheid op werk te laten re-integreren. Het bedrijf ziet het als haar taak om de medewerkers van haar opdrachtgevers gezond aan het werk te krijgen en te houden. Dit geldt ook voor de eigen medewerkers (jij dus!). Samen met jouw collega’s ben je specialist op het gebied van bedrijfsgezondheidzorg en maak je deel uit van een gedreven, collegiaal team.Verlanglijstje:
- Per direct of op zeer korte termijn beschikbaar;
- Afgeronde en relevante mbo opleiding;
- Vermogen om eigen werk te organiseren en te controleren;
- 32 tot 40 uur beschikbaar;
- Woensdag, donderdag en vrijdag zijn verplichte dagen;
- Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
- Competenties:
- Commerciële vaardigheden;
- Resultaat en klantgericht;
- Betrokken en flexibel;
- Accuraat en zelfstandig;
- Stressbestendig.
- Een uitdagende functie met ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
- Reiskostenregeling;
- Salaris tussen de €2.000,- & €2.400,- op basis van 40 uur, o.b.v. leeftijd en ervaring;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals opleidingsmogelijkheden;
- Warm team met gezellige collega’s.
Je bent enthousiast geworden?
Mail dan vandaag nog je cv en motivatie naar; Michelle, recruiter Adecco Contact Center Solutions, emailadres:
ccsutrecht@adecco.nl
Toch nog een vraag? Bel ons op 030-6044260!
Bekijk meer informatie
Bekijk minder informatie
Salaris
€ 2.000,00 - € 2.400,00 /maandmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Adecco
Meer Klant assistent vacatures
Gerelateerde vacatures aan Klant Assistent Ut Pat Dev
Sales advisor (parttime) store ut
G-STAR RAW - Utrecht
SALES ADVISOR (PARTTIME) – G-STAR STORE UTRECHT HOOG CATHARIJNE Heb jij passie voor denim en ben jij een echt verkooptalent? Dan zijn wij op zoek naar jou!Stel je eens voor –Als Sales Advisor ontwikkel je jezelf tot - Volledige vacature bekijken
DentalMatch - Utrecht
Bedrijfsprofiel:Het hechte en gezellige team bestaat uit ruim 35 medewerkers die er alles aan doen om de patiënt zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je komt te werken in levendige praktijk met een divers team, bestaande - Volledige vacature bekijken
Good Company - Utrecht
Leer de organisatie kennen Internationaal bedrijf dat ruim 30 jaar logistieke oplossingen levert op het gebied van industriële automatisering. Het bedrijf gevestigd in omgeving Utrecht ontwikkeld geautomatiseerde machines - Volledige vacature bekijken
WaW Jobs - Utrecht
Samen met jouw sparringpartner, de relatiemanager, voorzie jij de vermogende klant van allerhande diensten en ben jij aanspreekpunt van deze klant en externe partijen. Jij bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van de - Volledige vacature bekijken