Telefoniste / Receptioniste (24 uur)
Perspectief - Ede
Als telefonist(e) en receptionist(e) sta je klanten en collega’s die telefonisch contact opnemen vriendelijk, behulpzaam en zorgvuldig te woord en verbind je ze door als dat nodig is. Daarnaast ben jij het visitekaartje - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Telefoniste met facilitaire werkzaamheden
Sickeszplein 1, Arnhem
Meer informatie over Hekkelman
“Deze functie is dé plek voor een mensen-mens met organisatietalent. Je bent de spin in het web van kantoor met zicht op de activiteiten van alle collega’s. Daardoor kun je onze cliënten optimaal te woord staan en organiseer je facilitaire zaken zodat dossierbehandelaren en secretariaat efficiënt kunnen functioneren. Of het nu gaat om het op peil houden van voorraden of het verzorgen van de Lief&Leed-attenties, het draagt allemaal bij aan een goede werksfeer. In het kader van de dienstverlening aan cliënten en collega’s is volop ruimte voor eigen initiatief en aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.”
Hetty Maseland
, ManagementassistentBen jij een enthousiaste telefoniste met affiniteit voor ondersteunende facilitaire werkzaamheden die graag de handen uit de mouwen steekt voor onze volledige Arnhemse vestiging? Dan is deze vacature iets voor jou! In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten van zowel Hekkelman Notarissen als
LEEF Notarissen
in Arnhem en voer je diverse facilitaire werkzaamheden uit.
Jouw nieuwe functie
De functie omvat onder andere de volgende taken:
- het aannemen en doorverbinden van alle inkomende telefoongesprekken;
- het doorleiden van e-mails in de algemene kantoormailbox en inkomende post;
- het verzendklaar maken van uitgaande post;
- het netjes houden van de spreekkamers en de wachtruimte;
- het bewaken van de spreekkamerreserveringen in de gezamenlijke agenda’s;
- het verzorgen van koffie, thee en andere dranken voor de aanwezigen bij besprekingen en/of vergaderingen;
- het uitvoeren van de vereiste scans van legitimatiebewijzen;
- het verzorgen van algemene personeelsaangelegenheden voor de vestiging Arnhem (zoals regelen van attenties en onboarding van nieuwe collega’s);
- het (mee)organiseren van social events voor de vestiging Arnhem of in samenwerking met Nijmegen (denk aan secretaressedag, sinterklaasattentie en kerstpakkettten);
- het eventueel aansluiten bij het BHV-team en/of optreden als preventiemedewerker (voorkeur).
Wat vragen we van jou?
- Je bent representatief, enthousiast, gastvrij en dienstverlenend.
- Je houdt graag het overzicht.
- Je kunt meerdere ballen tegelijkertijd in de lucht houden.
- Je werkt efficiënt.
- Je bent collegiaal.
- Je bent betrokken, doortastend, secuur maar ook praktisch.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Je bent op zeer korte termijn beschikbaar; per direct is een pré.
Dit is wat wij je bieden
Afhankelijk van jouw werkervaring wordt er uiteraard een passend en meer dan conform salaris aangebodenEen NS-businesscard, zodat je comfortabel met het openbaar vervoer naar je werk kunt reizen. Geen optie voor OV? Geen zorgen, we bieden een reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
25 verlofdagen (op fulltime basis) om lekker te ontspannen en tot rust te komen. Je hebt de mogelijkheid om op basis van een fulltime dienstverband vijf vakantiedagen bij te kopen.
Een uitdagende, open en inspirerende werkomgeving.
Een prettige, informele en gezellige werksfeer met betrokken collega’s.
Wie zijn wij?
Wij zijn het notariaat van Hekkelman. Een full-service kantoor met momenteel zeven notarissen en 78 medewerkers (inclusief studenten), verdeeld over twee vestigingen en drie vakgebieden. Wij zijn één van de grootste kantoren in de regio Arnhem-Nijmegen.Bij Hekkelman heerst een informele en open werksfeer, binnen een jong team (de helft van onze medewerkers is jonger dan 35 jaar). Wij bieden je de best mogelijke werkomgeving zodat je jouw werk zo goed mogelijk kunt doen.
Wij zijn Duidelijk Hekkelman
De betekenis van ‘Duidelijk Hekkelman’ kan voor iedereen net iets anders zijn, en dat omarmen we met trots! Bij ons krijg jij de vrijheid om je eigen route te bepalen. Als kantoor geloven we namelijk dat wij meer in huis hebben dan enkel pragmatische en excellente kennis. Ook betrokkenheid, inventiviteit en ondernemerschap zijn voor ons belangrijke kernwaarden.Door volledig inzicht te geven in ons proces, onze denkwijze en de bijbehorende stappen, bieden wij oplossingen die voor iedereen duidelijk en bovendien van blijvende waarde zijn.
Wij staan open voor diversiteit en streven ernaar om te voldoen aan de unieke behoeften van onze collega’s. Daarom willen we graag met jou in gesprek om te ontdekken wat jouw rol is in deze specifieke functie.
Dit alles zorgt ervoor dat wij de ‘Duidelijk Hekkelman’ titel niet alleen met trots dragen, maar ook met volle overtuiging.
Enthousiast? Word onze nieuwe collega in Arnhem!
frm: Max. bestandsgrootte: 10 MB.Max. bestandsgrootte: 10 MB.
Privacy
(Vereist)
Jouw persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de sollicitatieprocedure. Als je ermee instemt dat wij contact met je opnemen, vink dan het vak aan.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Hekkelman
Meer Telefoniste met facilitaire werkzaamheden vacatures
Gerelateerde vacatures aan Telefoniste met facilitaire werkzaamheden
Servicemonteur facilitaire machines
Werk Talent - Arnhem
Dit ga je doenAls servicemonteur facilitaire machines kom jij bij uiteenlopende klanten. Zo installeer je de ene dag een grote wasmachines bij een verzorging te huis en de andere dag sta je op een schip om onderdelen aan de - Volledige vacature bekijken
HEYDAY Facility Management - Arnhem
Ben jij flexibel, oplossingsgericht en ben je graag hét facilitaire aanspreekpunt van de organisatie? Dan hebben wij een mooie functie bij Tennet in Arnhem voor jou! In de functie van facilitair servicemedewerker ben je - Volledige vacature bekijken
Actief Werkt! Uitzendbureau - Arnhem
Het gaat om een tijdelijke in verband met vakantie, 27 september t/m 11 oktober. Het is een functie voor 40 uur. De werktijden zijn van 07:30 - 16:00.Voor deze periode moet je nog 1/2 dagen ingewerkt worden.Werkzaamheden die - Volledige vacature bekijken
DACHSER - Zevenaar
Jouw werkzaamheden In deze functie van Facilitair Coördinator ben jij het vangnet binnen de facilitaire afdeling. Je werkt nauw samen met de Facility Manager en een team van 8 facilitair medewerkers. Je - Volledige vacature bekijken