Accountmanager BOG/MOG
Accountmanager BOG/MOG
Organisatie
Woonzorg NederlandFunctie
Account managerBranche
WoningcorporatiesDatum
03-03-2025Accountmanager Bedrijfsonroerendgoed & Maatschappelijk Onroerendgoed (BOG/MOG) Zuid-Nederland
Als Accountmanager BOG/ MOG in regio Zuid-Nederland ben jij verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en uitbouwen van klantrelaties met zakelijke huurders van bedrijfs- en winkelruimten. Je zorgt voor het huurcontractbeheer, minimaliseert leegstand in de toegewezen regio en draagt bij aan de verhuur van de woon- en zorgcomplexen. Daarnaast ben je actief betrokken bij het relatiebeheer en onderhandelt over contracten. In de rol van Accountmanager BOG/ MOG lever je ook een bijdrage aan het realiseren van de gewenste woonvormen en maatschappelijke doelen door strategisch vastgoedbeheer en het vertalen van strategische kaders naar vastgoedoplossingen die voldoen aan de wensen van zowel bewoners als zakelijke huurders.Jij maakt het verschil doordat je:
- Verantwoordelijk bent voor het onderhouden en uitbreiden van zakelijke huurrelaties. Onderhandelt met zakelijke huurders en legt afspraken vast in huurovereenkomsten in samenwerking met collega’s.
- Het huurcontractbeheer bewaakt en proactief handelt op basis van expiratiekalenders.
- Zorgt voor tijdige rapportages over huurcontracten en minimaliseert leegstand.
- Het aanspreekpunt bent voor zakelijke huurders over servicekosten en huurafrekeningen.
- Actie onderneemt bij huurachterstanden en optreedt bij faillissementen van huurders.
- Woonzorg Nederland vertegenwoordigt bij zakelijke huurders, makelaars en andere belanghebbenden.
- Klantinzichten inbrengt in het regieteam en bijdraagt aan het realiseren van woonvormen.
- Een regionaal netwerk opbouwt met gemeentes, huurders en relevante netwerken.
- Strategische input levert om zakelijke verhuringen te optimaliseren.
Het werkgeluk van Freek, manager zorgvastgoed
“Als Woonzorg Nederland hebben we woon- en zorgcomplexen door heel Nederland. Dat vraagt in elke regio om een andere manier van samenwerken met onze klanten. Een mooie en afwisselende uitdaging!”Benieuwd naar andere collega’s?
Lees hun verhalen >>
Zo mooi is betekenisvol werk:
Als Accountmanager BOG/MOG maak je het verschil door actief bij te dragen aan de verhuur van bedrijfs- en winkelruimten. Je zorgt voor optimaal contractbeheer, minimaliseert leegstand en onderhoudt waardevolle relaties met zakelijke huurders. In samenwerking met interne teams en externe partners onderhandel je over contracten, bewaak je het huurcontractbeheer en handel je proactief op basis van expiratiekalenders. Je zorgt voor tijdige en betrouwbare rapportages en bent het aanspreekpunt voor zakelijke huurders over servicekosten en huurafrekeningen. Daarnaast onderneem je actie bij huurachterstanden en faillissementen.Je vertegenwoordigt Woonzorg Nederland bij zakelijke huurders, makelaars en andere belanghebbenden en bent verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van zakelijke huurrelaties. Door klantinzichten in te brengen bij het regieteam draag je bij aan de realisatie van woonvormen en maatschappelijke doelen. Je ontwikkelt en onderhoudt een regionaal netwerk met gemeenten, potentiële huurders en andere relevante partijen. Ook lever je strategische input aan teamleiders en regieteams, analyseer je klantbehoeften en vertaal je deze naar investeringen of oplossingen. Met jouw inzet zorg je ervoor dat zorgcomplexen optimaal worden benut en ouderen in jouw regio kunnen rekenen op een veilige en prettige woonomgeving
.
Extra mooi
- We werken tijd- en plaatsonafhankelijk. Dat betekent dat je zelf je werkplek bepaalt, of dat nu vanuit huis is of op een van onze regiokantoren. Daarnaast ben je veel op pad en stem je samen met je directe collega’s af waar en wanneer je elkaar ontmoet.
- Je werkt samen met allerlei teams binnen onze organisatie. Denk aan juridische zaken, onze technische afdeling en de administratie. Afwisseling gegarandeerd!
Wat je verder krijgt
De kans om écht impact te maken. Want waar anders dan bij de grootste seniorenhuisvester in Nederland draag je bij aan oplossingen voor de wooncrisis en zorg je dat een toenemend aantal ouderen een fijne plek vindt om te wonen? Daarnaast lopen we in de sector voorop met onze transitie naar datagedreven werken. Dit biedt jou volop mogelijkheden om met ideeën te komen en je verder te ontwikkelen. Verder krijg je:- Een brutomaandsalaris tussen € 4.088,- tot € 5.376,- bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Deze functie valt binnen schaal I van de cao Woondiensten.
- De mogelijkheid om (bij een fulltime dienstverband van 36 uur) 4 x 9 uur per week te werken.
- Een jaarcontract, met de intentie dit na 1 jaar om te zetten naar onbepaalde tijd.
- Een eindejaarsuitkering.
- Een goede pensioenregeling.
- Kilometervergoeding voor je woon-werkverkeer of afspraken. Daarnaast krijg je een mobiliteitspas voor alle vormen van openbaar vervoer of een deelauto.
- Een thuiswerkvergoeding, faciliteiten om een fijn thuiskantoor in te richten én de vrijheid om zelf te bepalen waar en wanneer je werkt.
- Een mooi opleidingsbudget van € 900,- per kalenderjaar (gebaseerd op een fulltime dienstverband) en volop mogelijkheden om opleidingen en trainingen te volgen.
- Een laptop en een nieuw model telefoon.
- 189,8 vakantie-uren bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
- Veel aandacht voor jouw werkgeluk en een goede balans tussen werk, privé en vitaliteit. Want als je werkt met plezier, kun je meer betekenen voor een ander.
- Een sport-en-beweegvergoeding van € 120,- netto per jaar en elke twee jaar een Health Check (preventief medisch onderzoek).
Een warm team waarin je wordt gezien en gehoord
Voel je welkom in ons team Accountmanagement Zorgvastgoed! Binnen onze afdeling werk je samen met vier accountmanagers BOG/MOG en een teamleider BOG/MOG, die jouw directe thuisbasis vormen. Daarnaast bestaat de afdeling uit zeven accountmanagers, zes junior accountmanagers, een teammanager en een businessanalist. Samen vormen we een hecht team waarin een open sfeer en sterke ambitie hand in hand gaan. We houden van een gezellig praatje, maar zetten ook samen de schouders onder het werk. Hoewel we verspreid door het land werken, starten we elke week met een digitale meeting om verbonden te blijven. Iedere zes weken komen we fysiek bij elkaar voor een teamoverleg, vaak gevolgd door een gezellig etentje!Lees op
Woonzorg.nl
meer over werken bij onze organisatie >>
Zo vul jij ons aan
Jij voelt je thuis in de dynamische wereld van zorgvastgoed. Zo kun je goed schakelen tussen verschillende verantwoordelijkheden en haal je plezier uit afwisselend werk. Door je sterke analytische blik leg je snel verbanden en kun je hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden. En loopt de druk op? Dan weet je de juiste prioriteiten te stellen. Daarnaast heb je een nieuwsgierige houding en ben je gemotiveerd om te blijven groeien in je rol.Verder heb je:
- Hbo-werk- en -denkniveau, richting vastgoed, makelaardij of een vergelijkbare studie.
- Ruime ervaring met BOG/MOG, makelaardij en vastgoedbeheer.
- Kennis van en ervaring met zakelijke huurcontracten, huurrecht, DEAB/ niet DEAB, fiscale regelgeving (BTW) en huurincassoprocedures.
- Ervaring met extern klantcontact, zoals het onderhouden van relaties met zakelijke huurders, makelaars en andere stakeholders.
- Communicatie- en beïnvloedingsvaardigheden op tactisch en operationeel niveau.
- Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om klantbehoeften te vertalen naar praktische oplossingen.
- Proactieve houding in het onderhouden van klantrelaties en het realiseren van strategische doelstellingen.
- Bekendheid met de wet- en regelgeving rondom zakelijk huurrecht en vastgoedbeheer
Solliciteer!
Past deze functie bij jou? Upload dan uiterlijk 10 maart je motivatie en cv. Wil je eerst meer weten over de functie? Bel of app dan even met Freek Koersvelt, manager zorgvastgoed, via 06 – 51 86 45 87.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van PropertyProfs