Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Ste 2de Lijns Helpdesk Medewerker Nh Pat Dev
- De beste klantenservice leveren aan klanten
- Op eerste niveau incidenten oplossen voor klanten
- Logboek, troubleshooten en tickets ontvangen van klanten
- Betrokken bij de dagelijkse operationele activiteiten die samenhangen met het bedienen van de servicedesk
- Voldoen aan standaard klantverzoeken, bijvoorbeeld Gebruikersadministratie
- Verstrek desktopondersteuning aan klanten
- Zorg dat problemen worden aangepakt vanaf het eerste contact tot de definitieve oplossing in overeenstemming met Service Level Agreements (SLA)
- Initiëren en naleven van gedocumenteerde processen, procedures en werkinstructies binnen de gedefinieerde richtlijnen
- Monitor en rapporteer over SLA-prestaties (Service Level Agreement)
- Problemen oplossen en persoonlijke begeleiding van gebruikers op de werkplek.
- Escalatie van incidenten
- Identificeer voorkomende incidenten en rapporteer aan ICT & Facility Manager.
- Communiceer met eindgebruikers over de uitstaande helpdesk-oproepen
- Pro-actief gebruikers informeren over storingen in de ICT-omgeving
- Voert beveiligingscontroles uit en implementeert deze zoals gedefinieerd in het Informatiebeveiligingsbeleid.
- Maak voorstellen binnen het team om de procedures en samenwerking te optimaliseren.
- Hardware-installatie en onderhoud van werkstations en andere fysieke apparaten.
- Onsite ondersteuningsactiviteiten in het gebouw
- Voltooien van adhoc rapportage of administratieve taken.
- Registreer alle werkstation en andere gerelateerde apparatuur in CMDB.
- Zorg voor een betrouwbare registratie van alle configuratie-items.
- Beheer, bewaak en voer een inventarisatie van records uit.
- Controleer of de geregistreerde configuraties in de database correct zijn en meld inconsistenties terug.
- Beheer van eindgebruikers
- Verantwoordelijk voor het lokale bestelproces voor hardware en software
Kennis en ervaring
- MBO Medewerker beheer ICT niveau 3
- Kennis van het basisbesturingssysteem van de Windows-omgeving
- Kennis van LAN, WAN-omgevingen
- Hoog niveau van computerkennis
- Kennis van VOIP-telefonie
- Begrip van en ervaring met smartphones (met name apple Iphones)
- Eerdere ervaring met Outlook en Citrix een voordeel
- Goede kennis en ervaring met MS Office-toepassingen
- Sterke houding van de klantenservice
- Kennis van service support center / helpdesk probleemregistratie systemen
Bekijk minder informatie
Salaris
€ 2.600,00 - € 3.100,00 /maandmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Volgen