Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Ste 2de Lijns Helpdesk Medewerker Nh Pat Dev

Volgen - via MonsterBoard - Amsterdam - 25-03-2019 Naar vacature  

  • De beste klantenservice leveren aan klanten
  • Op eerste niveau incidenten oplossen voor klanten
  • Logboek, troubleshooten en tickets ontvangen van klanten
  • Betrokken bij de dagelijkse operationele activiteiten die samenhangen met het bedienen van de servicedesk
  • Voldoen aan standaard klantverzoeken, bijvoorbeeld Gebruikersadministratie
  • Verstrek desktopondersteuning aan klanten
  • Zorg dat problemen worden aangepakt vanaf het eerste contact tot de definitieve oplossing in overeenstemming met Service Level Agreements (SLA)
  • Initiëren en naleven van gedocumenteerde processen, procedures en werkinstructies binnen de gedefinieerde richtlijnen
  • Monitor en rapporteer over SLA-prestaties (Service Level Agreement)
  • Problemen oplossen en persoonlijke begeleiding van gebruikers op de werkplek.
  • Escalatie van incidenten
  • Identificeer voorkomende incidenten en rapporteer aan ICT & Facility Manager.
  • Communiceer met eindgebruikers over de uitstaande helpdesk-oproepen
  • Pro-actief gebruikers informeren over storingen in de ICT-omgeving
  • Voert beveiligingscontroles uit en implementeert deze zoals gedefinieerd in het Informatiebeveiligingsbeleid.
  • Maak voorstellen binnen het team om de procedures en samenwerking te optimaliseren.
  • Hardware-installatie en onderhoud van werkstations en andere fysieke apparaten.
  • Onsite ondersteuningsactiviteiten in het gebouw
  • Voltooien van adhoc rapportage of administratieve taken.
  • Registreer alle werkstation en andere gerelateerde apparatuur in CMDB.
  • Zorg voor een betrouwbare registratie van alle configuratie-items.
  • Beheer, bewaak en voer een inventarisatie van records uit.
  • Controleer of de geregistreerde configuraties in de database correct zijn en meld inconsistenties terug.
  • Beheer van eindgebruikers
  • Verantwoordelijk voor het lokale bestelproces voor hardware en software

Kennis en ervaring

  • MBO Medewerker beheer ICT niveau 3
  • Kennis van het basisbesturingssysteem van de Windows-omgeving
  • Kennis van LAN, WAN-omgevingen
  • Hoog niveau van computerkennis
  • Kennis van VOIP-telefonie
  • Begrip van en ervaring met smartphones (met name apple Iphones)
  • Eerdere ervaring met Outlook en Citrix een voordeel
  • Goede kennis en ervaring met MS Office-toepassingen
  • Sterke houding van de klantenservice
  • Kennis van service support center / helpdesk probleemregistratie systemen
Bekijk meer informatie
Bekijk minder informatie

Salaris

€ 2.600,00 - € 3.100,00 /maand
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Volgen