Supermicro - s-Hertogenbosch
Sales Support Specialist Date: Sep 18, 2024 Location: Netherlands - s-Hertogenbosch Company: Super Micro Computer Job Req ID: 24352About Supermicro:Supermicro is a Top Tier provider of advanced server, storage, and - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Product support specialist
Gewenst aantal uren
- 32 - 36 uur
- 36 - 40 uur
Wat maakt deze baan bij KTBA uniek?
Als Product Support Specialist werk je aan het verhogen van klanttevredenheid en het optimaal benutten van onze tools door klanten. Je ondersteunt hen met expertise en begeleiding, van implementatie tot after-care. Door samen te werken met marketing en consultants, en door het ontwikkelen van ondersteunende middelen, zorg je ervoor dat klanten een naadloze ervaring hebben met de software applicatie QA Online en Riskplaza. Je draagt daarnaast bij aan continue verbetering van onze producten door actief deel te nemen aan projecten en documentatie actueel te houden – alles gericht op het versterken van klantwaarde en het succes van onze tools.Wat ga je doen als Product support specialist?
- Beantwoorden van vragen en klachten op de helpdesk van QA Online.
- Geven van demo’s, begeleiden van implementaties bij klanten, en verzorgen van after-care.
- Ondersteunen van consultants bij het gebruik van QA Online
- Marketingacties opzetten en verkoop ondersteunen.
- Meewerken aan verbeterprojecten en het up-to-date houden van handleidingen en documentatie.
Wat vragen we van je?
- Minimaal 1 jaar relevante werkervaring.
- Een afgerond HBO-diploma in voeding, technologie of een commerciële richting.
- Sterke communicatieve en analytische vaardigheden.
- Een proactieve houding, zelfstandigheid en de ambitie om te groeien.
- Woonachtig in Noord-Brabant of bereid naar ons kantoor in Kaatsheuvel te reizen (hybride werken mogelijk).
Dit krijg je van ons terug
- Een zelfstandige functie waarin jij écht het verschil kunt maken en bijdraagt aan de groei van innovatieve digitale tools.
- Een zorgvuldig inwerkprogramma, zodat je onze diensten en organisatie goed leert kennen.
- De vrijheid om je eigen agenda te beheren en veel flexibiliteit te ervaren, zodat jij je werk-privébalans optimaal kunt afstemmen.
- Een ondersteunend en hecht team dat je helpt om je doelen te bereiken en jezelf verder te ontwikkelen.
- Deelname aan een sportcommissie en een actieve personeelsvereniging, en meerdere keren per jaar komen we samen tijdens de MXNS-dagen voor ontmoeting, kennisdeling en vooral gezelligheid.
- Een salaris tussen de €2.800,- en €3.500,- passend bij jouw achtergrond en ervaring.
Naar vacature
Meer vacatures van Ktba
Meer Product support specialist vacatures
Gerelateerde vacatures aan Product support specialist
Proces Specialist Sales Support
Essent - s-Hertogenbosch
Heb jij een continue drive voor het optimaliseren van sales processen? Samen helpen we onze klanten met energie. Vandaag en in de toekomst. Ga aan de slag. Kom werken bij Essent als Proces Specialist Sales Support in Den - Volledige vacature bekijken
IT Support Specialist Lab IT support, Dutch English)
D-ploy - Baarle-Nassau
D-ploy is an IT and Engineering Solutions company with operations throughout the EMEA region including Switzerland, Germany, Czech Republic, Austria, UK, as well as the USA. We pride ourselves on delivering innovative and - Volledige vacature bekijken
Product specialist slaapdiagnostiek
JAM - Tilburg
Servicegericht, oplossingsgericht en zelfstandig? Dan zoeken wij jou! Word het aanspreekpunt voor jouw collega's, ziekenhuizen en slaapcentra! Wat ga je doen? Ben jij een gedreven professional met passie voor medische - Volledige vacature bekijken
Wolfram Chain - Tilburg
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en klaar om te schitteren in een internationale omgeving? Voor ons dynamische en groeiende team in de regio Tilburg zijn we per direct op zoek naar een Client Support Specialist!In - Volledige vacature bekijken