Inloggen - Registreer  

Stagiair Sales / Meeting & Events

Groupe Pierre & Vacances-Center Parcs - Zeewolde
FunctiebeschrijvingFunctieVacatures op onze parken - MICE Contract typeStage ArbeidsduurFulltime/voltijds FunctietitelStagiair Sales / Meeting & Events Functieomschrijving De stagiair(e) Meetings & Events die wij zoeken is
- Volledige vacature bekijken

Meetings & Events Planner in Fulltime

Wachtwoord vergeten - via Bijbaan - Driebergen - 01-03-2025 Naar vacature  

Jij bent hét zakelijke aanspreekpunt voor onze gasten die een bijeenkomst willen organiseren op Landgoed de Horst of bij Hotel de Baak Seaside. Samen met jouw collega's neem je aanvragen aan en maak je offertes op maat. Enthousiast? Lees dan verder.

Wat ga je doen?

Jij vindt het leuk om eerste aanspreekpunt te zijn voor onze zakelijke gasten. Eigenlijk zijn het nog geen gasten, ze overwegen om een bijeenkomst bij ons te organiseren en aan jou en je collega's de taak om de wensen te combineren met de mogelijkheden. Jij neemt zelfstandig aanvragen aan, verzorgt rondleidingen, maakt offertes en houdt contact met deze klanten. Aanvragen komen binnen via de mail, telefonisch en (de chatbox op) de website. Ook beheer jij het overzicht van alle reserveringen en communiceert interne worksheets naar collega's.

Je bent wisselend verantwoordelijk voor het verwerken van alle informatie en voorbereidingen voor de operationele uitvoer van bijeenkomsten en evenementen en dit communiceer je ook naar de betrokken afdelingen. Dit alles doe je met een club gezellige collega's vanuit het kantoor in Driebergen. Je rapporteert aan de Meetings & Events Manager.

Wat vragen wij van jou?

Jij hebt meer dan 2 jaar ervaring en hebt je HBO diploma op zak, bijvoorbeeld richting toerisme of hotelschool, en bent er klaar voor om bij een leuke organisatie aan de slag te gaan. Heb je niet deze achtergrond? Leg ons dan vooral uit waarom jij geschikt bent!

Aangezien wij alle reserveringen digitaal verwerken is het fijn als je overweg kunt met Microsoft Office en diverse digitale software. Een pré is het als je kennis hebt van VIPS. Heb je dit niet? Geen nood, dat leggen wij graag aan je uit.

Je werkt nauwgezet en hebt oog voor detail. Je houdt ervan om zelfstandig te werken met een grote mate van verantwoordelijkheid. Je bent proactief, service- en oplossingsgericht en wordt gelukkig van een hospitality omgeving. Je hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal uitstekend. Ook in de Engelse taal kun je op een goed niveau mondeling en schriftelijk communiceren. Je hebt een commerciële instelling en zet ook je creativiteit in om mee te denken met de gast over een invulling van een bijeenkomst.

Wat bieden wij jou?

Wij geloven in teamspirit en in het investeren in je medewerkers. Wij staan altijd voor elkaar klaar om te helpen en alles is bespreekbaar. Wij verbinden je graag direct een jaar aan ons. Onze voorkeur gaat uit naar minstens 4 dagen per week. Het brutoloon ligt (afhankelijk van leeftijd en ervaring) tussen de € 2.555,- en € 3.177,- obv 38-urige werkweek (Horeca CAO, schaal VI).

Je ontvangt reiskostenvergoeding (vanaf jouw voordeur tot locatie) en bedrijfskleding van de zaak. Op je verjaardag krijg je van ons de middag vrij.
Je krijgt een inwerkprogramma en je hebt de mogelijkheid om cross trainingen bij andere afdelingen te doen om zo je collega’s en de afdelingen beter te leren kennen.

In het kader van persoonlijke ontwikkeling heb je toegang tot een database met ruim 200 e-learningmodules. Je mag deze vrij volgen. De e-learnings variëren van Spaans voor beginners tot persoonlijke effectiviteit.

Waar kom je te werken?

Je komt in een team van betrokken en gedreven collega’s die snappen hoe je gezamenlijk twee mooie locaties runt en die met liefde dat extra stapje zetten voor onze gasten. Het team werkt vanuit beide locaties (Driebergen en Noordwijk). Jouw standplaats wordt Driebergen.

Landgoed de Horst

Landgoed de Horst bestaat uit 23 hectare eigen grond met daarop een bos. Met ruim 30 zalen en 113 slaap- en hotelkamers hebben wij diverse gasten over de vloer. Door de week vaak zakelijke gasten en in het weekend vooral toeristen die een weekendje weg zijn. Vanuit ieder gebouw op het landgoed loop je zo het bos in. Ook heerlijk om tijdens je pauze even buiten te wandelen.

Hotel de Baak Seaside

In Noordwijk, direct aan de strandopgang vind je Hotel de Baak Seaside. Het hotel beschikt over 100 hotelkamers en ruim 20 zalen voor vergaderingen, trainingen en andere bijeenkomsten. Door de week vind je hier ook vooral de zakelijke gast, echter in de vakantie en met name in de zomer is het een drukte van belang met alle toeristen. Hotel de Baak Seaside is een van de weinige hotels in Noordwijk direct aan het strand.

Meer info?

Wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Marijke Berends, Meetings & Events Manager, via het telefoonnummer 0343 – 556455.

Extra informatie

Status
Open
Opleidingsniveaus
Middelbare school
Plaats
Driebergen-Rijsenburg
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie)
Gepubliceerd op
01-03-2025
Driebergen-Rijsenburg
|
Bijbaan horeca
| Fulltime (startersfunctie) | Middelbare school
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten

Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox

Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!

Gerelateerde vacatures

Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functies

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Wachtwoord vergeten
Meer Meetings & Events Planner in Fulltime vacatures

Gerelateerde vacatures aan Meetings & Events Planner in Fulltime

Planner

Westerduin Personeel - Elst
Als fulltime planner ben je verantwoordelijk voor het aannemen van werkopdrachten. Je zorgt ervoor dat de juiste monteur tijdig de werkopdracht oppakt en voorzien is van de juiste informatie. Ook monitor je gedurende de dag
- Volledige vacature bekijken

Planner

FYGI - Tiel
Jouw koers Ben jij bekend om je uitstekende organisatorische vaardigheden en heb je een passie voor techniek? Feenstra, dé expert in het installeren en onderhouden van huistechnologieën, is op zoek naar een gedreven
- Volledige vacature bekijken

Event Planner

Spirit Support - Tiel
Ben jij een organisatorisch talent met ervaring in organiseren? Heb je zin in een uitdagend project vanaf september? Dan zijn wij op zoek naar jou!Wat ga je doen?Als Eventplanner ben je mede verantwoordelijk voor een
- Volledige vacature bekijken

Supply Chain Planner

Olympia - Nijkerk
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een ondernemend en innovatief bedrijf, gevestigd in Nijkerk. Het is een snelgroeiend en dynamisch bedrijf, waar doorgroeimogelijkheden zijn! De opdrachtgever is goed te bereiken
- Volledige vacature bekijken