Workbuddy - Eindhoven
Wij bieden een stabiele werkomgeving waarin je je administratieve vaardigheden kunt ontwikkelen en toepassen. Er is veel aandacht voor een gestructureerde werkhouding en we bieden mogelijkheden voor verdere opleiding en - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Backoffice medewerker
€ 2500 - € 3000
Administratief
24
Solliciteer
Ja, ik heb interesse
Terug naar vacatureoverzicht
Deel
X
Backoffice medewerker | €2.500 - €3.000 | 18-24 uur per week | Lierop
Ben je op zoek naar een parttime baan in Lierop waar jouw administratieve vaardigheden goed van pas komen? Onze opdrachtgever zoekt een backoffice medewerker voor hun groentekwekerij. In deze rol speel je een belangrijke rol in het behalen van de organisatiedoelen. Je werkt in een informele en gezellige sfeer binnen een klein team. We bieden een langdurige functie met een startsalaris van €2.500,- tot €3.000,- en uitzicht op een vast contract. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder of solliciteer meteen op de vacature backoffice medewerker in Lierop!Over de functie
Als backoffice medewerker speel je een sleutelrol in de organisatie. Je neemt diverse verantwoordelijkheden op je, zoals het verwerken van klantorders, regelen van transport en ondersteunen van salesactiviteiten. Daarnaast ben je het vriendelijke aanspreekpunt voor klanten en draag je bij aan een soepel verloop van administratieve processen. Je inzet is essentieel voor een efficiënte bedrijfsvoering en het behalen van de doelstellingen. Je bent mede verantwoordelijk voor:- Verwerken van klantorders;
- Klantcontact;
- Bijdragen aan een soepel verloop van administratieve processen;
- Bijdragen aan het behalen van doelstellingen.
Wij bieden
- Een startsalaris van
€2.500,- tot €3.000,-
op basis van leeftijd en ervaring;- Parttime functie tussen
18 en 24 uur per week
;- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een
fietsplan, gezellige personeelsuitjes en ontwikkelmogelijkheden
;- Mogelijkheid om te werken binnen een
innovatief bedrijf;
- Een kans om deel uit te maken van een
klein team
waar jouw directe bijdrage wordt gewaardeerd;- Alles goed geregeld via Accres:
25 vakantiedagen, 8,33%
vakantiegeld
en eenuitstekende pensioenvoorziening
.Jouw profiel
- MBO werk- en denkniveau;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Duitse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Ervaring met het MS Office-pakket.
Over het bedrijf
Onze opdrachtgever beheerst het volledige traject van teelt, oogst en inpakken van bladgroenten. Zij leveren slamixen, bestaande uit spinazie, babyleaf, rucola en diverse andere (veld)slasoorten, hoofdzakelijk in grote voorraden aan groothandels en retailers binnen de Benelux. Daarnaast bieden ze maatwerk op aanvraag, waardoor je de kans krijgt alle facetten van de onderneming te leren en je werk uitdagend en divers blijft.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Accres Hr
Gerelateerde vacatures aan Backoffice medewerker
Page Personnel - Eindhoven
Beheer van het logistieke proces achter de orderstroom. Ondersteuning bieden bij lopende automatiseringsinitiatieven. Onderhouden van contacten met klanten en stakeholder. Bijdragen aan procesoptimalisatie en continue - Volledige vacature bekijken
Personato - Eindhoven
FunctieomschrijvingAls Junior Medewerker Administratie ben je verantwoordelijk voor de correcte en tijdige verwerking van aanvragen voor collectieve verzekeringen. Je vindt (collectieve) inkomensverzekeringen interessant en - Volledige vacature bekijken
Boels Rental - Eindhoven
Dit ga je doenAls Backoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en collega’s die contact opnemen met ons XL-filiaal. Jij neemt de tijd om hen zo goed mogelijk te helpen bij de zoektocht naar het - Volledige vacature bekijken
JAM - Eindhoven
Klaar om als Medewerker Backoffice het verschil te maken in een vooruitstrevend bedrijf waar jouw inbreng écht telt? Grijp je kans om te groeien, te vernieuwen en samen met een ene Wat ga je doen? Ben jij iemand die altijd - Volledige vacature bekijken