Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Front office en servicedesk medewerker

Flexim Netherlands - via Vacaturebank Facilitair - 's-Hertogenbosch - 04-03-2025 Naar vacature  

Bedrijfsprofiel / cultuur

Over Flexim Nederland:

Flexim Group is een internationaal opererende facilitaire management organisatie, actief in 17 landen. Wij bieden integrale- en specialistische facilitaire oplossingen voor soft- en hardservice dienstverlening of een combinatie van beide. Daarnaast bieden wij receptie diensten en vastgoedbeheeractiviteiten als single service dienstverlening aan. De organisatie is zowel internationaal als binnen Nederland vol in beweging. Onze pay off is: Energizing Business.

Bij Flexim Group hebben we met zijn allen één doel: het bieden van absoluut het beste in facility management. Wij doen dit door het met veel energie creëren van betere, meer productievere werkomgevingen die bedrijven stimuleert. Onze toewijding en onze motivatie hebben ons gemaakt tot wat we vandaag zijn. Een van de werelds meest innovatieve en betrouwbare partners in ons vakgebied.

De medewerkers binnen Flexim zijn wendbare professionals die van nature samenwerken, proactief verantwoordelijkheid nemen en gaan voor het beste resultaat.

Functie omschrijving Front office en servicedesk medewerker

Jouw rol

Als Front Office & Servicedesk Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, medewerkers en leveranciers. Je combineert een gastvrije ontvangst met een vlotte en efficiënte afhandeling van meldingen en administratieve taken binnen de servicedesk. Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Ontvangen en verwelkomen van gasten, medewerkers en huurders met een glimlach.
  • Afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails.
  • Verwerken van meldingen in het FMIS-systeem Axxerion en coördineren van leveranciers op basis van contractafspraken.
  • Monitoren van storingen en klachten, en schakelen met het technische en/of facilitaire team.
  • Aansturen van leveranciers en bewaken van terugkoppelingen naar klanten.
  • Ondersteunen bij evenementen en meetings, in samenwerking met de opdrachtgever.
  • Beheren van reserveringen en uitvoeren van administratieve taken.
  • Deelnemen aan het BHV-team voor een veilige werkomgeving.

Functie eisen Front office en servicedesk medewerker

Wat wij zoeken

  • Een uitstekend gevoel voor gastvrijheid!
  • Een klantgerichte, servicegerichte en oplossingsgerichte instelling.
  • Ervaring in receptie, hospitality, servicedesk of facilitair beheer.
  • Een afgeronde mbo-opleiding in hospitality, facility management, bouw & techniek of een vergelijkbare richting.
  • Sterke communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
  • Een flexibele en collegiale houding met oog voor detail en organisatie.
  • Representatief en een organisatietalent.
  • Gemotiveerde, ambitieuze en actieve instelling.

Arbeidsvoorwaarden Front office en servicedesk medewerker

Wat wij bieden

  • Salaris: €2600 - €3200 per maand (fulltime basis), afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • Werkuren: 20-40 uur per week, tussen 07:00 en 19:30 uur (in overleg) en weekenden vrij.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Toegang tot een breed scala aan cursussen voor professionele en persoonlijke groei.
  • Extra’s: 25 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, en geen zorgen over parkeren of reiskosten – wij regelen het!
  • Dynamische werkomgeving: Een inspirerende werkplek waar werkplezier en ontwikkeling centraal staan.
  • Een leuke interne organisatie die het belangrijk vindt dat er geïnvesteerd wordt in de medewerkers. Zo worden diverse informele activiteiten georganiseerd met iedere maand een ander thema.

Contactgegevens Front office medewerker

Wil jij een afwisselende functie waarin je zowel hospitality als facilitaire ondersteuning combineert? Solliciteer nu en word onderdeel van ons team!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flexim Netherlands
Meer Front office medewerker vacatures