Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker Binnendienst

Page Personnel - Breda
Als Administratief Medewerker Binnendienst werk je onder andere nauw samen met de verkoopverantwoordelijken van de afdeling B2B. Je onderhoudt vlot de contacten met Nederlandse klanten, neemt brandstofbestellingen aan en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Administratief Medewerker binnendienst

werkenbijeg.com - Breda - 15-10-2024 Naar vacature  

Voor op ons hoofdkantoor in Breda aan het 
Bagven park 5
 zijn wij op zoek naar een 
Administratief Medewerker Binnendienst.
40 uur per week
Woon jij in de buurt van: Nederland, 4838EH, Bagven Park 5, Breda?
Solliciteer direct

Deel deze vacature

Have it your way!

Jouw job als CrewMember

Met jou als horecamedewerker achter de kassa zijn onze gasten verzekerd van een vlotte service. Als onze nieuwe Service King of Queen zorg jij dat iedere gast precies de juiste bestelling krijgt. Dankzij jou komen onze gasten graag terug. Ook werk je mee in de keuken. Jij flipt niet zomaar burgers, jij maakt gasten blij! Dit doe je met producten van de hoogste kwaliteit en precies naar de smaak van onze gasten. Stromen de bestellingen binnen, jij draait er in de keuken je hand niet voor om. Nou ja, alleen om die unieke Flame-Grilled burger even snel te grillen natuurlijk.

 
Hoeveel ga ik verdienen?

Wat hebben wij jou te bieden?


Al dat harde werken moet beloond worden! Daar doen we niet moeilijk over, daarom bieden wij jou:
Arbeidsvoorwaarden en salaris volgens de

horeca-CAO;

een salaris tussen de €7,24 en €13,02 bruto per uur (incl. Vakantiegeld), vanaf 21 jaar €14,48 bruto per uur;
We stemmen samen af hoeveel uur per week je kunt werken;
25

vakantiedagen

op fulltime basis en 8% vakantietoeslag die je per maand uitbetaald krijgt;
Naast een inwerkperiode van 2 weken, zijn er verschillende trainingen en opleidingen richting bijvoorbeeld

crewtrainer

of

managementsupport.

EG is deelnemer van het waarschuwingsregister van Fraude Aanpak Detailhandel. Indien u in dit register bent opgenomen, zal uw sollicitatie niet in de procedure worden meegenomen

Als Contract Administrator werk je o.a. nauw samen met de verkoopsverantwoordelijken van de afdeling B2B. Je onderhoudt vlot de contacten met onze Nederlandse klanten, neemt brandstof-bestellingen aan en helpt de klant telefonisch of per mail verder bij vragen gerelateerd aan bestellingen, producten of facturen.

Met de nodige input stel je verschillende overeenkomsten en offertes op. Het opzetten van de contracten en prijscondities in SAP en de volledige opvolging en verwerking ligt in jouw handen.

Daarnaast ga je de prijs-constructies berekenen en communiceren met de klant. Maandelijkse rapportages opstellen in Excel zijn voor jou geen probleem.

Hoeveel ga ik verdienen?

Wat is ons aanbod?

Salaris afhankelijk van relevante ervaring en vaardigheden;
24 vakantiedagen (o.b.v. fulltime) en iedere 2 dienstjaren 1 extra vakantiedag, met een maximum van 5 extra dagen per jaar;
0,23 cent/km reiskosten vergoeding (*tot 30 km enkele reis);
Vaste 13e maand;
Bonusregeling op basis van persoonlijk functioneren;
Pensioenregeling.

Wat wij zoeken in jouw profiel:

Hbo werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Je werkt zeer nauwkeurig en kunt goed onder tijdsdruk kunnen werken;
Ervaring met SAP is een pre maar zeker geen vereiste.

Over EG Group

Wij zijn een internationale organisatie die zijn oorsprong vindt in Engeland, opgericht in 2001 door twee broers met maar één doel: ’s-werelds grootste worden. Tegenwoordig zijn wij een toonaangevende, dynamische Retail organisatie op het gebied van food, logistiek & tankstations met vestigingen in onder andere de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Italië en de UK.

 
We exploiteren grote merken zoals Esso, Texaco, Spar, GoFresh, KFC, Burger King en Starbucks. De focus ligt op het bieden van kwaliteitsproducten die de klanten voorzien in hun behoefte “on the road”.

Het hoofdkantoor van de Benelux is gevestigd in Breda. Dynamiek en groei zijn kernwaarden die sterk zijn verweven in onze cultuur. Wij geloven in het talent van onze medewerkers en laten mensen ontwikkelen en doorgroeien. De organisatie is sterk aan het groeien, hierdoor zijn wij altijd op zoek naar nieuwe medewerkers!

Ben jij klaar om met ons de #nieuweafslag te nemen?

Solliciteer direct

Onze bucketlist2

Als Keuken Medewerker is het niet van belang om ervaring in de horeca te hebben, heb je dat wel? Dan is dat natuurlijk een pluspunt!

Daarnaast vinden we het fijn als je:
De Nederlandse taal en/of de Engelse taal beheerst;
Een flexibele en service gerichte instelling hebt;
Lang op je voeten kan staan;
Met veel liefde verse kipproducten wil bereiden onze gasten altijd dezelfde smaakperfectie beleven!

Word jij onze nieuwe KFC-original?

Werk jij nu in de afwas, als productiemedewerker, Order Picker of bij een supermarkt en ben jij op zoek naar meer afwisseling of zelfs meer uren? Als Kok / Keuken medewerker word jij onderdeel van EG Group; een internationale organisatie met duizenden tankstations en restaurants wereldwijd.

meer...

Naar vacature

Meer Administratief Medewerker binnendienst vacatures

Gerelateerde vacatures aan Administratief Medewerker binnendienst

Administratief Medewerker Binnendienst

Olympia - Oosterhout
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een groot internationaal logistiek bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Voor de vestigign in Oosterhout zijn we op zoek naar versterking. Functieomschrijving Ben jij op zoek
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Binnendienst

Olympia - Oosterhout
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een groot internationaal logistiek bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Voor de vestigign in Oosterhout zijn we op zoek naar versterking. Functieomschrijving Ben jij op zoek
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Binnendienst

Olympia - Oosterhout
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een groot internationaal logistiek bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Voor de vestigign in Oosterhout zijn we op zoek naar versterking. Functieomschrijving Ben jij op zoek
- Volledige vacature bekijken

Administratief Medewerker Binnendienst

Olympia - Oosterhout
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een groot internationaal logistiek bedrijf met vestigingen over de hele wereld. Voor de vestigign in Oosterhout zijn we op zoek naar versterking. Functieomschrijving Ben jij op zoek
- Volledige vacature bekijken