Inloggen - Registreer  

Accounthouder

Movimento Zorg - Amsterdam - 12-07-2022 Naar vacature  

Accounthouders (28 - 36 uur)

voor DOCK
Voor de grote steden waarin DOCK actief is, zoeken wij gedreven accounthouders die gaan helpen met het onderhouden van de opdrachten en gretig op zoek gaan naar nieuwe kansen! Ben jij de accounthouder die we zoeken? Lees dan snel verder.

Over DOCK

DOCK is een kleurrijke sociaal werk organisatie en is met meer dan 800 medewerkers en zo’n 2000 vrijwilligers en stagiaires actief in Rotterdam, Amsterdam, Haarlem, Zaanstad, Zandvoort, Utrecht en Schiedam. DOCK geeft in steden bewoners, groepen en buurten kracht. De professionals kennen de wijk en weten wat er speelt. Deze kennis wordt actief gebruikt om bewoners te stimuleren om zelf de regie in handen te nemen en zelf initiatieven te starten. Zo worden zelfstandige communities in de wijk gebouwd, waarbinnen iedereen een eigen plek verdient, onderdeel wordt van een netwerk en met elkaar een steentje wordt bijgedragen aan veilige en inclusieve wijken. Dit kan DOCK niet alleen: in buurten, steden en landelijk wordt samengewerkt met partners die van waarde zijn; van huisarts tot sportclub, van wijkagent tot woningbouwvereniging, van buurtsupermarkt tot zorgverzekeraar.

DOCK is in transitie!

Op dit moment zit DOCK midden in de transitie naar zelforganiserende teams. Om de handelingssnelheid van de teams in de wijk te vergroten, wordt een middenveld gevormd met nieuwe functies zoals accounthouders, programmamanagers, projectontwikkelaars, adviseurs en teamcoaches. De kerntaak van het middenveld is om de verbinding tussen strategie en uitvoering optimaal te faciliteren. Dit vraagt om een flexibel middenveld; organiserend, ontwikkelend én verbindend. Omdat de transitie in volle gang is, dagen wij jou uit om mee te gaan op reis en een rugzak vol ideeën mee te nemen!

Klinkt goed! Hoe ziet de functie eruit?

De accounthouders van DOCK zijn verantwoordelijk voor de gecontracteerde opdrachten en nog te contracteren opdrachten en vormen hiermee de commerciële kracht van DOCK. Als accounthouder ben je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen binnen zorg en welzijn en ben je verbonden aan één stad waar DOCK actief is. Soms zijn er meerdere accounthouders actief in één stad. Samen met 1 lid van de directie ben je het boegbeeld van DOCK in de stad. Je kent de opgave, netwerken en samenwerkingspartners in de stad als je broekzak.

Samen met de teams werk je aan de opdracht van vandaag en die van de toekomst. Je doet dit door te werven, voortgang te bewaken, het verantwoorden van opdrachten bij gemeentes en mogelijke andere opdrachtgevers en het actief onderhouden van een relevant netwerk in de stedelijke markt. De accounthouder is de eerste gesprekspartner van nieuwe en bestaande opdrachtgevers en stedelijke samenwerkingspartners en is verantwoordelijk voor de verbindingen tussen opdrachtgevers, samenwerkingspartners en de DOCK-teams. De accounthouder valt hiërarchisch gezien direct onder het directieteam.

Wat ga je doen?

  • Actief verwerven van opdrachten;
  • Scherp maken van consequenties van de gunning in de uitvoering;
  • Monitoren van tussentijdse en definitieve resultaatsontwikkeling en waar nodig bijsturen;
  • Zorgdragen voor tijdige verantwoordingen naar de opdrachtgever;
  • Opbouwen en onderhouden van het netwerk van (potentiële) opdrachtgevers;
  • Presentatie en profilering van DOCK in de stedelijke samenwerkingsverbanden;
  • Je bent dagelijks het aanspreekpunt voor (potentiële) opdrachtgevers;
  • Je onderhoudt in effectieve samenwerking met de projectontwikkelaar en de teamcoaches actief verbinding met de teams die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van de opdracht. Je motiveert medewerkers en handelt vanuit verbinding;
  • Je zorgt voor optimale afstemming tussen opdrachtgevers, stakeholders, teams en het middenveld.

Wat vragen wij?

  • Hbo werk- en denkniveau; met minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van én ervaring met het sociaal domein is een pré;
  • Kennis van en inzicht in de inrichting van organisaties;
  • Bedrijfskundig inzicht;
  • Vermogen om vanuit abstracte praktijkvraagstukken te kunnen overstijgen;
  • Proactief en ondernemend in het signaleren en inspelen op feitelijke en verwachte (markt)ontwikkelingen en het (mede) vertalen hiervan in beleid;
  • Je beschikt over de volgende competenties of wil je daarin ontwikkelen: ondernemerschap, contactuele vaardigheden, klantgerichtheid, communicatie en zakelijk denken.

Het aanbod

DOCK biedt je een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische omgeving met leuke collega’s waarin je kunt meebouwen aan de groei en ontwikkeling van de organisatie. DOCK gaat graag een vaste verbinding met je aan in de vorm van een contract van 28 tot 36 uur per week met een honorering conform CAO Sociaal Werk schaal 11 en een individueel keuzebudget van 21% bovenop het bruto jaarsalaris ter compensatie van vakantiegeld, 13e maand en bovenwettelijke vakantiedagen.

Daarnaast biedt DOCK prima studie- en ontwikkelingsfaciliteiten en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je zorgverzekering, deelname aan het pensioenfonds Zorg en Welzijn, flexibele werktijden en een mobiele telefoon en laptop voor zakelijk gebruik;

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Movimento Zorg