Sketz Uitzendwerk - Kampen
Junior Office Manager Wat ga je doen?Wegens uitbereiding van onze activiteiten zoeken wij een extra office manager. Aantal werkuren flexibel / in overleg te bepalen.Als office manager zorg je ervoor dat administratieve zaken - Volledige vacature bekijken
Office
Hartelijk dank voor je interesse. Helaas is de reactietermijn verlopen en is het niet meer mogelijk te reageren op deze inhuuropdracht.
Senior RO adviseur - Heerde
Vragen over deze vacature? Neem contact met mij op!
Frits Altenburg
Wendy De Groot
Vacature
Senior RO adviseur
Heerde
Aanvraagnummer
19014
Duur
31 december 2025
Optie tot verlenging
2 maal 6 maanden
Uren per week
32
DAS opdracht
DAS Talentenregio
Start
1 januari 2025
Opleidingsniveau
HBO
Regio
Overijssel
Verloopt op
vrijdag 24 januari 2025
Tijd & agenda
17:00 uur
Beschrijving
Let op:
Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden.
Organisatie
De gemeente Heerde is een kleine gemeente
Daarom zijn de lijnen kort, de onderlinge betrokkenheid groot en de werksfeer goed. We stimuleren werkplezier en hebben aandacht voor elkaar. Je zult je hier snel thuis voelen!We hebben ongeveer 215 medewerkers, verdeeld over 5 afdelingen. We werken in de gemeente als één geheel, over de grenzen van de afdelingen heen. Samenwerking staat centraal tussen de afdelingen, processen en projecten.
We zijn omgevingsbewust en ondernemend
‘Naar een omgevingsbewuste ondernemende organisatie!’ is onze organisatievisie. Omdat we willen dat onze gesprekspartner zich gehoord voelt en indien mogelijk tevreden wordt gesteld.Dit betekent dat we als organisatie...
In staat willen zijn optimaal mee te bewegen met wat de maatschappij en de inwoner van Heerde van ons vraagt of nodig heeft. Daarbij komt de beweging uit de medewerker zelf. De verantwoordelijkheid ligt laag. Taakvolwassenheid en eigenaarschap is het uitgangspunt.In een kleine, digitaal werkende en efficiënt ingerichte organisatie als de gemeente Heerde is namelijk elke rol, elke medewerker, van toegevoegde waarde. Geen enkele taak kan achterwege blijven. De medewerkers zijn het belangrijkste kapitaal van onze organisatie. Optimaal functioneren, inspiratie, persoonlijke ontwikkeling, goede begeleiding, helder opdrachtgeverschap en dus professionele aansturing zijn geen luxe, maar noodzaak.
We gebruiken een aantal werklocaties in de gemeente Heerde
De meeste collega’s werken in een ‘’hybride’ vorm thuis en op het gemeentekantoor.De uitvoering van het sociaal domein gebeurt op de locatie van Stip (Steun- en informatiepunt). Onze buitendienst werkt vanaf de gemeentewerf en in het Raadhuis zitten het college van burgemeester en wethouders, de griffie en het bestuurssecretariaat. Daar worden ook de commissie- en raadsvergaderingen gehouden.
Opdracht
1. Adviserenover gebiedsontwikkelingen;
2. R
uimtelijke vragen
beantwoorden
(mondeling en Schriftelijk);
3. Adviseren
over en begeleidt afwijkings- en bestemmingsplan procedures;
4. Onderst
r
eunen
beleidsontwikkeling;
5.
B
ezwaar- en beroepsschriften
behandelen;
6. P
lanschadeverzoeken af
handelen;
7. A
ctief betrokken bij de verdere invoering van de omgevingswet
.
8.
J
e bent generalist en hebt kennis van de fysieke leefomgeving in de brede zin
;
9. Je bent klantgericht, resultaatgericht, communicatief sterk en advies vaardig.
10. Integrale belangen afwegen
11
.
Ervaring met participatie en co-creatie
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van RO;2. Minimaal
5
jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur RO binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met adviseren op het gebied van gebiedsontwikkeling;
4. Aantoonbare werkervaring met het invoeren van de omgevingswet;
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5.Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur RO binnen een gemeente (
3
0 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar binnen een kleine gemeente
(
20
punten);
7.
Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van b
ezwaar- en beroepsschriften (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring
op principeverzoeken (10 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met monumentale gebouwen (5 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met herinrichtingen van landelijke gebieden naar woningen (10 punten);
11. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het begeleiden / ondersteunen van
beleidsontwikkeling op het gebied van RO (15 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Klantgericht;Resultaat gericht;
Communictief sterk;
Advies vaardig.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisenFlextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 3 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 3 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening.Benodigd aantal professionals
1-3.CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – VrIs hybride werken mogelijk: ja/nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 16 december 2024 vanaf 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 november 2024bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 6 december 2024, 09.00 uur. De vragen enbijbehorende antwoorden worden op maandag 9 december 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Flextender
Gerelateerde vacatures aan Office
Secretary Plus - Zwolle
Dit ga je doen Als office manager beheer je complexe agenda's voor managers en directeuren. Je organiseert en coördineert vergaderingen en bijeenkomsten, inclusief notuleren en uitwerken. Daarnaast beheer je e-mails en - Volledige vacature bekijken
Manpower - Zwolle
Ben jij de multitasker die elke dag moeiteloos agenda’s en ideeën laat samensmelten? Als Officemanager ben jij de onmisbare schakel in een dynamische en informele werkomgeving waar jouw talent écht wordt gewaardeerd. Met - Volledige vacature bekijken
Manpower - Zwolle
Hier ga je werken We kunnen op dit moment niet meer informatie geven over deze organisatie. In de vervolgstappen van het sollicitatieproces kunnen we jou hier wel van op de hoogte brengen. Werktijden De werktijden in deze - Volledige vacature bekijken
Word Office Manager een leer-werktraject
Secretary Plus - Lelystad
Secretary Plus biedt in samenwerking met Schoevers de ultieme kans voor een vliegende start van jouw carrière als officemanager. Een leerwerktraject waar je meteen aan de slag mag bij een te gekke opdracht en - Volledige vacature bekijken