Inloggen - Registreer  

Hypotheek Medewerker Remote Landelijk

Randstad - Utrecht - 12-02-2025 Naar vacature  

€ 3.000 per maand
40 uur
HBO,WO
ABN AMRO

functieomschrijving

  • 19 februari 2025
  • vacaturenummer: 9175844
  • 19 februari 2025
  • vacaturenummer: 9175844
Wil je klanten begeleiden in een belangrijk traject zoals het afsluiten van een hypotheek? Als Commercial Officer Hypotheken Proactief Klantbeheer ben jij degene die proactief contact opneemt met klanten en hun wensen en behoeften helder in kaart brengt. Jij zorgt voor een soepele en persoonlijke klantreis, waarbij je adviesvrije vragen zelfstandig afhandelt en adviesgevoelige kwesties doorverwijst naar de juiste expert.

Jouw rol in het kort:
  • Proactief benaderen van klanten die online interesse hebben getoond, zoals via onze hypotheekpagina.
  • Klanten begeleiden via het juiste kanaal (bijvoorbeeld beeldbankieren) en afspraken inplannen met hypotheekadviseurs.
  • Zelfstandig hypotheekgerelateerde vragen en verzoeken afhandelen, zoals het verzamelen van documenten of uitleg geven over producten.
  • Zorgdragen voor een naadloze samenwerking tussen klanten, hypotheekadviseurs en specialisten.
Waarom deze functie?
Je werkt in een team dat zich richt op excellente service en persoonlijke aandacht. Met jouw expertise help je klanten tijdens een belangrijk financieel proces. Je krijgt de kans om te groeien in een dynamische omgeving met een informele en ondersteunende werksfeer.

Werklocatie
Na een intensieve inwerkperiode van een maand (3 dagen per week op kantoor in Utrecht of Amersfoort), kun je
volledig vanuit huis werken
.
Solliciteer nu en ontdek hoe jij het verschil kunt maken in het hypotheektraject van onze klanten.

Functie-eisen

  • Je bent in bezit van de Wft certificaten: Basis en Hypothecair Krediet
  • Als je Wft Consumptief Krediet al hebt behaald is dat een pré
  • Je bent in bezit van minimaal een MBO diploma
  • Je bent bereid om soms een zaterdag of zondag te werken

Competenties

  • Klantgerichtheid: je denkt vanuit de behoeften van de klant en biedt passende oplossingen.
  • Communicatieve vaardigheden: je weet complexe informatie helder over te brengen.
  • Proactiviteit: je ziet kansen en neemt initiatief om klanten te helpen.
  • Samenwerken: je draagt actief bij aan teamdoelen en ondersteunt collega’s waar nodig.

Arbeidsvoorwaarden

Primaire arbeidsvoorwaarden
  • Je ontvangt een salaris tussen €2750 - €3000 o.b.v 40 uur (instroom afhankelijk van kennis en werkervaring)
  • 8,33% vakantiegeld
  • Je krijgt altijd je loon uitbetaald. Ook tussen opdrachten in.
Secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Pensioenregeling (pensioenopbouw vanaf dag 1)
  • Yacht Academy: 5000+ extern ingekochte opleidingen om uit te kiezen
  • Netto €750,- om jouw thuiswerkplek in te richten
  • Mogelijkheid referral bonus (€1.500 per aangedragen professional die start op opdracht)
  • Elk volledig kalenderjaar bouw je 5 weken vakantie op
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkvergoeding
  • Hybride werken
  • Goede en persoonlijke begeleiding met 1 aanspreekpunt vanuit Yacht, naar eigen wens en hoeveelheid in te vullen

Bedrijfsinformatie

Kies je voor Yacht, dan kies je voor een betrouwbare partner met het grootste netwerk binnen de bancaire sector. Dit opent de deur naar de meest boeiende en uitdagende functies bij toonaangevende banken en verzekeraars.

Onze nauwe samenwerking met onze bancaire partners, zorgt ervoor dat wij vacatures als eerste binnen krijgen en hiermee mooie kansen kunnen bieden. Onze persoonlijke loopbaanbegeleiding en opleidingsmogelijkheden helpen jou om door te groeien binnen het bancaire vakgebied. Samen halen we het beste uit jezelf.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Randstad