Planner Service Center
Reageer voor 13 maart 2025
Direct solliciteren
Planner Service Center
28 uur per week | Zeist/ op termijn hybride
Per direct – voor één jaar met kans op verlenging/vast dienstverband
Wat ga je doen?
In deze functie ga je aan de slag voor het Service Center en bied je administratieve ondersteuning aan de jeugdgezondheidszorg. Jij houdt je bezig met de schoolplanning en verricht alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot het plannen van afspraken, het maken van roosters en overige administratieve handelingen voor het actueel houden van ons kinddossier. Je onderhoudt nauwe contacten met de artsen, assistentes en verpleegkundigen voor wie je de afspraken met de leerlingen inplant en dat doe je met een positieve werkhouding. Samen met je collega's stem je het werk af zodat alle planaanvragen zo efficiënt mogelijk en op tijd verwerkt worden.Waar kom je te werken?
Het Service Center is een diverse afdeling dat zich bezighoudt met uiteenlopende werkzaamheden. Van applicatiebeheer van ons digitaal dossier, tot het regelen van vervang voor zieke professionals en het plannen van afspraken voor schoolgaande jeugd.Je komt te werken met 12 collega’s en 2 coördinatoren. Samen plannen jullie afspraken in voor jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen en assistenten die de scholen bezoeken. In het team hangt een collegiale en open sfeer. Gezamenlijk wordt er hard gewerkt om middels een correcte planning de artsen, verpleegkundigen en assistenten te ondersteunen wat bijdraagt aan een positieve gezondheid van kinderen.
GGD regio Utrecht?
GGD regio Utrecht is de gemeentelijke gezondheidsdienst van de 26 gemeenten in de regio Utrecht. Met ons werk helpen we 1,4 miljoen inwoners gezonder te leven. We doen dit samen met gemeenten, (zorg)organisaties én met inwoners uit de steden en dorpen.Bij een ramp of crisissituatie werken politie, ambulance, brandweer en de GGD samen, waarbij wij worden ingezet op het gebied van infectieziektebestrijding, medische milieukundige, psychosociale hulpverlening en gezondheidsonderzoek. Tijdens een omvangrijke gezondheidscrisis wordt GGDrU een crisisorganisatie. We rekenen dan op jouw flexibele inzet. De vraag vanuit de organisatie is daarbij leidend.
Wat vragen wij van jou?
Je bent een enthousiaste medewerker met mbo werk- en denkniveau. Je hebt minimaal drie jaar recente en aantoonbare administratieve ervaring met Microsoft applicaties (Outlook, Word, Excel, SharePoint en Teams). Integer omgaan met vertrouwelijke gegevens is voor jou vanzelfsprekend, evenals het hebben van een klantvriendelijke houding en resultaat- en taakgericht werken. Verder vinden we het belangrijk dat- Je gestructureerd en accuraat werkt, waarbij je hoofd en bijzaken goed van elkaar kan scheiden;
- Je makkelijk schakelt tussen verschillende processen, je creatief bent en out-of-the-box kan denken. Je toont lef, bent initiatiefrijk en beschikt over een gezonde dosis humor;
- Je met goede oplossingen komt wanneer werkzaamheden vastlopen en je positief omgaat met veranderende omstandigheden op de werkvloer;
- Je bij drukte bereid bent collega’s te ondersteunen en eventueel meer uren te maken, zodat je deze uren in rustige periodes kunt compenseren.
Wat bieden wij jou?
- Het betreft een functie voor 28 uur per week voor één jaar met kans op verlenging of een vast dienstverband;
- Het salaris is afhankelijk van jouw opleiding en ervaring minimaal €2.434,- en maximaal €3.524,- bruto per maand, schaal 6 cao SGO, bij een fulltime dienstverband (36 uur);
- We bieden aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals 17,45% IKB boven op jouw salaris? Lees meer op:
;
- Je hebt de mogelijkheid om
je inwerkperiode voor een deel hybride te werken.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ggd Ghor Kennisnet
Meer Planner Service Center vacatures