Inloggen - Registreer  

Servicedesk medewerker KPN eHerkenning

Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een functie waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk medewerker eHerkenning vind je deze combinatie bij ons! Wij bieden uitgebreide
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Servicedesk medewerker KPN

Olympia - via Talent - Maastricht - 11-03-2025 Naar vacature  

Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een baan waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk Analist vind je deze combinatie bij ons! We bieden volop mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling met een ruim opleidingsbudget.In de rol van Servicedesk Analist ben jij het eerste aanspreekpunt voor het aannemen, oplossen en coördineren van verstoringen en vragen van eindgebruikers van grootzakelijke zorgklanten. Je behandelt zowel e-mails als telefonische vragen en verstoringen. Samen met je technische collega's verdeel je het werk, waardoor je een afwisselend takenpakket hebt.Wat ga je doen:Klantvragen vertalen naar oplossingen en deze helder communiceren naar de klant en ketenpartners.Aansturen van oplosgroepen binnen de KPN-keten en derde partijen, zoals externe leveranciers of functioneel beheer.Uitvoeren van Standaard Service Requests (SSR).Volgen en beheren van je tickets (case ownership). Waar ga je werken? Binnen de Service Desk zijn meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Je werkt in een hecht en informeel team met een grote diversiteit aan talenten en persoonlijkheden. Voorafgaand aan je start krijg je een 3-weekse training, zodat je volledig voorbereid bent op je nieuwe rol. Ambitieus? Er zijn volop doorgroeimogelijkheden naar volcontinu diensten!Je zult werken op de servicedesk van ons kantoor in Maastricht, waar je inwerkperiode overdag op kantoor plaatsvindt.Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 07:30 tot 18:00 uur, en je bent altijd vrij in het weekend. Wie ben je? Je draagt zorg voor een excellente dienstverlening en werkt nauwkeurig. Daarnaast breng jij mee:Een afgeronde MBO 4 opleiding is een vereisteKlantgerichte instelling en communicatief vaardig;Kennis van en ervaring met ITIL;Je bent woonachtig in Maastricht, Sittard-Geleen of Heerlen. Wat mag je verwachten? Olympia voorziet je van een zeer betekenisvolle baan waarbij je jouw skills kan ontwikkelen. Daarnaast mag jij het volgende verwachten,Een zeer gedrevenen en leerzame werkomgeving waar voor persoonlijke ontwikkeling aandacht en budget is gereserveerd (€1.500 euro per jaar);Een salaris van €18,10 euro per uur;Werken van ma tot vrij, dus altijd de weekenden vrij;Een tijdelijk contract met uitzicht op vast. We streven naar een langdurige samenwerking;Je wordt voorzien van een 5-weekse inwerktraining met goede begeleiding;Je hebt recht op reiskostenvergoeding;Zoveel koffie als je aan kunt en een toffe werksfeer!Voor meer informatie over de vacature of jouw sollicitatie kun je contact opnemen met Kevin Janssen via 06-23207507 of mailen naar kpn.kcc@olympia.nl! We gaan graag met jou in gesprek! Solliciteer direct Solliciteer binnen 2 minuten! Onze contactgegevens Olympia Klantcontact Rotterdam Vasteland 12 3011 BL Rotterdam Toon telefoonnummer 010 2900587 Stel een vraag Toon op kaart

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Olympia

Gerelateerde vacatures aan Servicedesk medewerker KPN

Servicedesk medewerker KPN

Olympia - Maastricht
Wat ga je doen? Ben jij op zoek naar een baan waarin technische diepgang, ICT-werkzaamheden en klantcontact samenkomen? Als Servicedesk Analist vind je deze combinatie bij ons! We bieden volop mogelijkheden voor jouw
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur KPN e-Herkenning

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur KPN e-Herkenning

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en
- Volledige vacature bekijken

Klantadviseur KPN e-Herkenning

Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en
- Volledige vacature bekijken