Binnendienst Medewerker
Ben jij een gedreven professional die energie haalt uit klantcontact en het ondersteunen van een vlot verlopende verkoopcyclus? Heb je een passie voor service en wil je bijdragen aan het succes van een dynamisch bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit mooie bedrijf houdt zich bezig met het verwerken en recyclen van puin tot hoogwaardig granulaat voor bijvoorbeeld verharding van asfalt of funderingseigenschappen.
Jouw rol:
AlsBinnendienst / Administratief Medewerker
ben jij de spil tussen onze klanten en het sales team. Je zorgt voor een soepele afhandeling van administratieve en commerciële processen, waarbij je nauw samenwerkt met je collega’s van de buitendienst. Met jouw klantgerichte aanpak en oog voor detail draag je bij aan een optimale klantbeleving en ondersteun je de verdere groei van onze organisatie. Deze vacature is op basis van werving en selectie.Wat ga je doen?
- Verwerken en beheren van klantorders, offertes en contracten.
- Proactief contact onderhouden met klanten via telefoon en e-mail.
- Ondersteunen van het verkoopteam in hun dagelijkse werkzaamheden en marketing.
- Coördineren van logistieke processen en bewaken van levertijden.
- Beantwoorden van vragen en klachten van klanten op een professionele manier.
- Verwerken van administratieve taken zoals facturatie, urenregistratie, order controle en orderafhandeling.
- Invoeren van prijsafspraken, relaties, data en overige zaken in ons softwareprogramma OMS4Business.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde MBO/HBO opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte houding.
- Ervaring met administratieve en commerciële werkzaamheden in een binnendienst functie.
- Affiniteit met marketing.
- Oog voor detail en het vermogen om snel te schakelen.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook).
- Je staat open voor wisseldiensten: je werkt een week van 6:30 – 15:30 en de andere week van 8:30 – 17:30.
Wat bieden wij jou?
- Op contract bij het bedrijf.
- Een afwisselende functie binnen een enthousiast en hecht team.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
- Een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een prettige en informele werksfeer.
- Pensioenregeling.
- Reiskostenvergoeding.
Zien wij jouw sollicitatie binnenkort tegemoet?
Je kunt op verschillende manieren solliciteren. Via onze website, onze mail, WhatsApp of via diverse job boards. Tot snel!Solliciteer
Bellen
Mailen
Solliciteer op de vacature Binnendienst / Administratief Medewerker
Vul hieronder jouw persoonlijke gegevens en voorkeuren in. Na het afronden wordt er een bevestiging naar je toegestuurd en nemen we zo snel mogelijk contact met je op.Regiojobs Arbeidsbemiddeling
Regiojobs is een
bureau gespecialiseerd in arbeidsbemiddeling.
Vanuit Enkhuizen bieden we uitzenden,
detachering
en
werving en selectie
. We zijn actief in Noord Holland (Regio
Hoorn
, Enkhuizen, Stede Broec en
Medemblik
) maar werken ook landelijk voor diverse klanten.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Regio
Meer Binnendienst Medewerker vacatures