Inloggen - Registreer  

Fulltime commercieel medewerker binnendienst

Werkis - Lelystad
Over de functie Beschik jij over administratief talent en ben je daarnaast ook graag met klanten in contact? En lijkt het jou tof te werken voor een internationaal bedrijf waar veel gebeurd op een dag? Solliciteer dan als
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Administratief medewerker binnendienst

Getwork - via Uitzendbureau - Epe - 02-03-2025 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

Er is geen minimale opleiding vereist

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 14,06 tot € 16

Vacaturebeschrijving

Ben jij een zelfstandige, flexibele medewerker die snel kan schakelen en problemen efficiënt oplost? Voor onze opdrachtgever in Epe zijn we op zoek naar een administratief medewerker die het team tijdelijk komt versterken en de afdeling ondersteunt in een drukke periode.

Omschrijving

Voor een klant in Epe zijn wij op zoek naar een administratief medewerker binnendienst die snel kan schakelen tussen Supply Chain Management (SCM) en Front Office. Door de drukte op de afdeling en het vertrek van een collega, is er behoefte aan extra ondersteuning. Jij neemt de verantwoordelijkheid voor het ontlasten van de afdeling door zelfstandig taken op te pakken en snel problemen op te lossen.

Kennis van SAP is een grote pre, maar niet noodzakelijk om succesvol in deze functie te functioneren. Als administratief medewerker ben jij flexibel, proactief en in staat om zelfstandig te werken. Je werkt nauw samen met je collega's, maar kunt ook goed zelfstandig opereren. Je wordt ingezet waar de druk het hoogst is en speelt een belangrijke rol in het draaiende houden van de afdeling.

Wat wij bieden

  • Een tijdelijke functie met veel verantwoordelijkheid.
  • Werktijden van 08.00 uur tot 16.30 uur.
  • Uurloon tussen de €14,06 en €16,00 bruto per uur, afhankelijk van ervaring.
  • 8,33% vakantietoeslag.
  • Pensioenopbouw vanaf de eerste werkdag (vanaf 21 jaar).
  • Een energieke werkomgeving met ruimte voor initiatief.

Eisen

  • Kennis van SAP is een grote pre.
  • Zelfstandig en oplossingsgericht kunnen werken.
  • Flexibel en in staat om snel te schakelen tussen verschillende afdelingen.
  • Proactief en hands-on mentaliteit

Over de opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een dynamisch bedrijf gevestigd in Epe, actief in de Supply Chain en Front Office. Door een toenemende werkdruk zoekt het team tijdelijke ondersteuning. Dit biedt jou de kans om je verder te ontwikkelen in een uitdagende en veelzijdige functie.

Meer informatie?

Wil je meer weten over de functie of de organisatie? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Je kan ons bellen op 0578-750500, of stuur een Whatsapp bericht 06-13394935 of stuur een email naar heerde@getwork.nl.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Getwork
Meer Administratief medewerker binnendienst vacatures

Gerelateerde vacatures aan Administratief medewerker binnendienst

Commercieel Medewerker Binnendienst

BDE PROTEQS - Dronten
FunctieHet bedrijf waar je komt te werken is kleinschalig, jij bent de schakel tussen de klant, de monteur en de planning. Als commercieel administratief medewerker ben je zowel schriftelijk als telefonisch het aanspreekpunt
- Volledige vacature bekijken

Commercieel medewerker binnendienst onderhoudscontra...

Wensink Automotive - Zwolle
Commercieel medewerker binnendienst onderhoudscontracten Wensink Lease ZwolleCommercieel medewerker binnendienst onderhoudscontracten Wensink Lease ZwolleWensink Lease & Services zoekt versterking! Voor de afdeling Reparatie
- Volledige vacature bekijken

Commercieel binnendienst medewerker

Trend People - Lelystad
Verkoop medewerker binnendienst – sales support – commercieel medewerker binnendienst - Lelystad – 40 uur Introductie Ben je op zoek naar een veelzijdige commercieel administratieve baan waarin je samen met een directe
- Volledige vacature bekijken

Bouw binnendienst medewerker (senior)

BC Group - Zwolle
HOE ZIET EEN WERKDAG ALS BINNENDIENST MEDEWERKER ERUIT?Als binnendienst medewerker ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met klanten, het verwerken van bestellingen en het bieden van ondersteuning bij
- Volledige vacature bekijken