BDO Nederland - Rotterdam
We bieden Een goed salaris Reiskostenvergoeding via mobiliteitsapp Laptop en thuiswerkset/-vergoeding We vragen Hands-on mentaliteit Afgeronde mbo opleiding Minimaal 2 jaar werkervaring Waarom BDO? Goede werk-privé balans - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Management Assistent
Ben jij echt een duizendpoot en werk je het liefst in een ondersteunende en afwisselende functie? Dan is deze rol als management assistent zeker wat voor jou!
2800 - 3200
Salaris
40 uur
Per week
Capelle aan den IJssel
Locatie
MBO
Opleidingsniveau
Ben jij echt een duizendpoot en werk je het liefst in een ondersteunende en afwisselende functie? Dan is deze rol als management assistent zeker wat voor jou!
Vacature ingevuld
Leuk dat je op onze website terecht gekomen bent. De vacature van Management Assistent is helaas al ingevuld. Gelukkig hebben we bij Brys genoeg andere vacatures.
Toch solliciteren?
Bekijk alle vacatures
Over de job
Over de organisatie
Je hebt het
Je verdient het
Vragen over deze vacature?
Neem contact op met mij!Adriaan Provoost
Over de job
Als Management Assistent ben jij het vertrouwde aanspreekpunt en werk je heel nauw samen met de directie. Je draagt bij aan een professionele bedrijfsuitstraling en zorgt dat de bedrijfsvoering gestructureerd en efficiënt verloopt. Het is van belang als Management Assistent dat je snel kunt schakelen, flexibel bent en professioneel. Jouw takenpakket als Management Assistent:- Je beheert de agenda's van de directieleden en plant afspraken in
- Je verzorgt de (internationale) correspondentie, zowel telefonisch als schriftelijk
- Je notuleert bij vergaderingen en zorgt voor een goede follow-up
- Je organiseert vergaderingen, evenementen en reizen
- Je ondersteunt de directie bij diverse projecten
Over de organisatie
Onze klant is een start-up en actief in de verkoop en verhuur van luxe recreatiewoningen in Nederland. Ze hebben diverse vakantieparken in beheer en dit aanbod breidt zich nog steeds uit. Inmiddels werken ze op kantoor met ongeveer 15-20 man en je komt te werken in een ambitieus en hardwerkend team.Je hebt het
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van secretaresse of officemanagement.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
- Fulltime beschikbaar
Je verdient het
- Salaris tot 3.200 euro bruto per maand
- 25 vakantiedagen
- Laptop en iPhone van de zaak
- De kans om bij een jonge en groeiende organisatie in te stappen en mee te groeien!
Sollicitatieproces bij Brys
1Reactie binnen 2 werkdagen
We kijken met zorg en aandacht naar jouw sollicitatie.
2
Eerste gesprek met Brys
We nemen de tijd voor je om je te leren kennen.
3
Gesprek(ken) bij het bedrijf
Maak een klik met jouw toekomstig werkgever.
4
Contractaanbieding
Goede arbeidsvoorwaarden vanuit de werkgever.
Sollicitatieproces bij Brys
1Reactie binnen 2 werkdagen
We kijken met zorg en aandacht naar jouw sollicitatie.
2
Eerste gesprek met Brys
We nemen de tijd voor je om je te leren kennen.
3
Gesprek(ken) bij het bedrijf
Maak een klik met jouw toekomstig werkgever.
4
Contractaanbieding
Goede arbeidsvoorwaarden vanuit de werkgever.
Vergelijkbare vacatures
Bekijk ook deze vergelijkbare vacatures in je zoektocht naar de ideale werkplek.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Brys
Gerelateerde vacatures aan Management Assistent
Administratief en Management Assistent
VasteJob - Groot-Ammers
FunctieprofielAls Administratief en Management Assistent ondersteun je de Account Coördinatoren en de Managing Director bij verschillende taken. Deze parttime functie (24 - 32 uur per week) speelt zich af op het kantoor in - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Rotterdam
Per opdracht kunnen de werkzaamheden verschillen, maar je kunt in ieder geval denken aan: Complex agendabeheer; Inkomende en uitgaande telefoongesprekken beantwoorden; E-mail verwerking; Bijwonen van overleggen en het - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Rotterdam
Per opdracht kunnen de werkzaamheden verschillen, maar je kunt in ieder geval denken aan Complex agendabeheer; Inkomende en uitgaande telefoongesprekken beantwoorden; E-mail verwerking; Bijwonen van overleggen en het - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Rotterdam
Dit ga je doen Overweeg je als ervaren management assistent of soortgelijke functie de stap naar zzp'er, maar twijfel je over de financiële onzekerheid en administratieve rompslomp? Wat als je dezelfde afwisseling kunt - Volledige vacature bekijken