Inloggen - Registreer  

Medewerker Customer Care VvE

MVGM - Amsterdam
MVGM VvE beheert meer dan 3.500 Verenigingen van Eigenaars in heel Nederland. Hiermee nemen wij de zorg en lasten weg van duizenden opdrachtgevers op technisch, administratief en juridisch gebied. Door onze brede
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Customer Care

Suez - via Monsterboard - Amsterdam - 06-05-2021 Naar vacature  

SUEZ Recycling & Recovery Netherlands B.V.
Amsterdam, NH
Solliciteren
Functietype
Fulltime
Geplaatst op
2 dagen geleden
Locatie
Amsterdam, NH

Beschrijving

.
Type contractBepaalde tijd / duur
Wie zijn wij?Met 90.000 collega's op vijf continenten is SUEZ een wereldleider in slim en duurzaam afvalbeheer. Op het gebied van water- en afvalmanagement bieden wij overheden, gemeenten en bedrijven slimme oplossingen ter verbetering van hun economische- en omgevingsdoelstellingen.

Jouw missie
Afval is niet het einde, maar het begin van iets nieuws. Want als we afval goed scheiden en recyclen, kan het de grondstof worden voor een nieuw product. Zo is een lege ketchupfles de grondstof voor een parkbankje. Sluit jij je aan bij onze grondstoffenrevolutie? We zoeken een:

Medewerker Customer Care (40 uur)
Amsterdam

Wat ga je doen als Medewerker Customer Care?

Het is maandagochtend. En jij hebt zin om naar je werk te gaan! Bij binnenkomst neem je een circulaire Cup2Paper beker en plaatst deze onder de verse koffiebonen automaat. Je maakt een praatje met je teamgenoten en start ondertussen alle programma's op. Je belt, mailt en skypet met onze klanten. Opdrachten worden door jou goed ingepland in ons SAP systeem en je schakelt waar nodig met onze planning, chauffeurs en salescollega's.

Je wacht niet alleen af tot de telefoon gaat. Je belt klanten ook zelf op. Zijn ze tevreden over onze dienstverlening? Kun je ze verrassen met een passend advies of een mooie oplossing? Je vindt het een uitdaging om klanten mee te nemen in onze grondstoffenrevolutie: afval is waardevol!

Natuurlijk werk je niet alleen. Samen met je collega's van Customer Care, Data Quality, Customer Monitoring en Complaints zijn we een hecht multidisciplinair team. Met elkaar zorgen we dagelijks voor een geweldige klantbeleving.

Wie ben je?

De spin in het web en de havik met overzicht. Dit betekent dat je met veel dingen tegelijk bezig kunt zijn en tóch het overzicht behoudt. Daarvoor wissel je creativiteit af met zorgvuldigheid. Op het ene moment plan je een lijst met opdrachten in voor een landelijke klant, op het andere moment informeer je klanten pro-actief over een wijziging in een ophaalroute. Je verwerkt alles zorgvuldig in ons CRM systeem.

  • Je hebt een opleiding op minimaal MBO-niveau.
  • Je bent goed met taal en woorden: van een enthousiast gesprek tot een foutloze mail.
  • Je bent klantvriendelijk en servicegericht.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je werkt graag samen.
  • Je kunt zelf prioriteiten stellen.
In deze functie ga jij fulltime voor 40 uur per week aan de slag. Je werkt van maandag tot en met vrijdag en rouleert mee met de 3 beschikbare diensten. Van 07:00-16:00, van 08:00-17:00 en van 09:00-18:00.

Wat krijg je als medewerker Customer Care?

Allereerst een plek in een ontzettend leuk en enthousiast team. Daarnaast:
  • Een goed salaris tussen € 2.300,- en € 2.900,- bruto per maand.
  • Reiskostenvergoeding
  • Een goede start: een prettig inwerkprogramma, zodat je precies weet wat we doen.
  • Kansen om je te ontwikkelen binnen SUEZ, bijvoorbeeld tot accountmanager.
  • Diverse opleidingsmogelijkheden aangeboden door onze Learning & Development afdeling.
Waar werk je?
In Nederland gooien we elke minuut meer dan 16.000 kilo afval weg. Daarin zit voor SUEZ de uitdaging. Want van afval kunnen we grondstoffen maken voor nieuwe producten. Plastic kan een buggy worden, koffiedik de kaft van een notitieboekje. Het succes van onze grondstoffenrevolutie begint met het goed scheiden van afval. Hoe beter het afval gescheiden is, hoe beter we het kunnen verwerken tot de basis van een nieuw product. Op die manier hoeven we geen schaarse grondstoffen uit de aarde te halen. In Nederland haalt SUEZ afval op bij 530.000 huishoudens en 80.000 bedrijven en instellingen. Dat doen we vanuit meer dan 40 locaties, zodat we altijd dichtbij onze klanten zijn.

Je werkt vanuit onze locatie in Amsterdam. Hier is veel bedrijvigheid: van vrachtwagens die laden en lossen tot afval dat wordt bewerkt. Kortom: in het hart van ons werk. Omdat ons kantoor op het industrieterrein zit, is het handig om met eigen vervoer te komen. Jouw team bestaat uit 30 personen met wie je gezellig en informeel contact hebt.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Suez

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Customer Care

Klantenservice medewerker / Customer Care Professional

AMEX - Amsterdam
You Lead the Way. Weve Got Your Back.With the right backing, people and businesses have the power to progress in incredible ways. When you join Team Amex, you become part of a global and diverse community of colleagues with
- Volledige vacature bekijken

Client Advisor Customer Care Loans & Insurances

ABN Amro - Amsterdam
Client Advisor Customer Care Loans & Insurances (Amsterdam, Breda of Nijmegen) In het kort Gaat jouw hart sneller kloppen van het geven van service en support aan onze klanten? Deel jij onze ambitie om de beste financiële
- Volledige vacature bekijken

Customer Care Specialist

Inhousify - Amsterdam
Customer Care Specialist (32-40h) Over onze klant Voor een groeiende, internationale startup, actief op de verzekerings- en financiële markt, zijn wij momenteel op zoek naar een Customer Care Specialist in Amsterdam voor 32
- Volledige vacature bekijken

Customer Care Semicon Specialist

Page Personnel - Schiphol-Rijk
As part of your role, you will have the responsibility of managing the outsourced logistics flow of goods from customers, ensuring timely, accurate, and efficient handling. To thrive in this demanding position, the client
- Volledige vacature bekijken