Customer Support Medewerker
Houd jij ervan om mensen te helpen met (complexe) problemen? Heb jij affiniteit met ICT en/of de publieke sector? Dan zijn wij bij Pepperflow op zoek naar jou, voor de vacature van een eerstelijns supportmedewerker!
WERKZAAMHEDEN
Wat kan jij verwachten?
Als Customer Support medewerker behandel je alle eerstelijns support aanvragen vanuit de helpdesk om voor elke klant tot een passende oplossing voor vragen en problemen te komen. Dat betekent dat je het eerste aanspreekpunt bent voor de klant bij problemen of hulpverzoeken. Je denkt mee over het helpcentrum en supportmogelijkheden en hoe deze te optimaliseren zijn.Daarnaast ondersteun je de consultants bij klantvragen en het inrichten van de software voor de klant. Je draagt een steentje bij aan het testen van nieuwe functionaliteiten en helpt mee bij diverse lopende projecten.
- Rechtstreeks contact met onze klanten
- Oplossen van vraagstukken in de software op basis van gebruik van de klant
- Analyseren van klantbehoefte en meedenken in de ontwikkeling van de software
- Mogelijkheden tot persoonlijke groei en groeipaden
- Hybride werken, zowel in Noordwijk als thuis behoren tot de mogelijkheden
Wat zoeken wij?
Affiniteit met software
Affiniteit met software
Communicatieve Vaardigheden
Communicatieve Vaardigheden
Je kunt goed luisteren, geduldig uitleggen, enthousiasmeren en relaties onderhoudenDienstverlenende instelling
Dienstverlenende instelling
Je bent dienstverlenend ingesteld en houdt ervan om mensen te helpenPro-actief en oplossingsgericht
Pro-actief en oplossingsgericht
Je hebt een enthousiaste, positieve en proactieve houdingTAKEN
Wat ga je doen?
- Je behandelt in eerste lijn de aanvragen die via het helpcentrum binnenkomen.
- Je schrijft nieuwe artikelen voor in het helpcentrum
- Je denkt mee over het optimaliseren van het helpcentrum en de helpdesk
- Je test nieuwe features op basis van testprotocollen
- Je ondersteunt, in samenspraak met de consultants en projectondersteuners bij meerdere interne en externe projecten (zoals het inrichten van de software voor een klant)
Dit zijn wij
AGENDAZo ziet jouw week eruit
Week 9
MaandagDinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Tickets controleren in Zendesk
Je begint de dag met het doorlopen van nieuwe tickets en zet deze op jouw naam.12:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Lunch met collega's
13:00
Online: Microsoft Teams
Support overleg
Het supportteam komt bij elkaar om de knelpunten in de tickets te bespreken en samen tot slimme oplossingen te komen. Natuurlijk wordt ook het weekend nog even besproken.09:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Tickets controleren in Zendesk
Je begint de dag met het doorlopen van nieuwe tickets en zet deze op jouw naam.09:30
Online: Microsoft Teams
Support spreekuur
De teams van Support en Development komen online samen om elkaar te kunnen helpen met technische vraagstukken.14:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Testwerk
Enkele tickets hebben geleid tot een patch in Pepperflow vanavond. Jij test de wijzigingen die hierbij komen kijken.09:30
Crosspoint Offices Noordwijk
Persoonlijke mailbox controleren
Je hebt een aantal mailtjes ontvangen; deze loop je door en beantwoord je.12:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Lunch met collega's
09:30
Online: Microsoft Teams
Support spreekuur
De teams van Support en Development komen online samen om elkaar te kunnen helpen met technische vraagstukken.14:00
Online: Microsoft Teams
Afspraak met een klant
Een van onze klanten heeft aangegeven een ticket online te willen bespreken. Je kijkt mee in de Pepperflow-omgeving van de klant en lost samen zijn/haar vraag op.15:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Helpcentrum updaten
Je loopt de nieuwe releasenotes door en kijkt of de wijzigingen in Pepperflow gevolgen hebben voor de artikelen in het helpcentrum. Je past de artikelen waar nodig aan, zodat de klanten altijd kunnen vertrouwen op up-to-date informatie.09:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Tickets controleren in Zendesk
Je begint de dag met het doorlopen van nieuwe tickets en zet deze op jouw naam.12:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Lunch met collega's
13:00
Online: Microsoft Teams
Support overleg
Het supportteam komt bij elkaar om de knelpunten in de tickets te bespreken en samen tot slimme oplossingen te komen. Natuurlijk wordt ook het weekend nog even besproken.16:00
Crosspoint Offices Noordwijk
Vrijdagmiddagborrel
We sluiten de week af met een gezellige borrel. Er wordt kort over werk gesproken, maar vooral over de plannen voor het komende weekend.VOORWAARDEN
Wat bieden wij?
- Een gezellige sfeer in een gedreven en enthousiast team
- Naast hard werken moet er voldoende tijd zijn voor ontspanning, daarom bieden wij 32 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek
- Persoonlijke groei en ontwikkeling vinden wij belangrijk, hiervoor krijg jij een budget van €1.000 per jaar
- Een start op onze supportafdeling maakt van jou een ware Pepperflow-expert. Dit creëert kansen om door te kunnen groeien richting Consultancy of Development
- Een fitte collega is een productieve collega, met BedrijfsFitness wordt jouw sportabonnement goedkoper
- Goede borrelplanken en veel gezamenlijke activiteiten, zoals een jaarlijkse citytrip van twee dagen met de hele organisatie
- Zowel onze software als hardware is gebruiksvriendelijk, daarom werk jij met een MacBook
Naar vacature
Meer vacatures van Pepperflow