Servicedesk Medewerker IT FYGI
ICT Concept, al jaren een gevestigde naam als het gaat om IT-oplossingen in o.a. de juridische sector, is op zoek naar een Support Engineer. Het gaat om een fulltime rol (32 uur per week bespreekbaar) met standplaats Amersfoort.
Dit ga je doen:
- Je bent 1e aanspreekpunt voor klanten; telefonisch en per mail.
- Je registreert de klantvraag en lost simpele 1e-lijns (en bij voorkeur 2e-lijns) vragen zelfstandig op.
- Je zet, waar nodig, door naar 3e-lijns collega's.
- Je informeert klanten over de status van hun melding.
- Je informeert klanten over storingen.
We noemden het in de introductie al even, de kernwaarden: betrouwbaar, succesvol en geregeld. Het is belangrijk dat je je in deze kernwaarden herkent.
Jouw competenties:
- Je ondersteunt graag en denkt graag in oplossingen.
- Je haalt energie uit het zorgen dat klanten weer succesvol verder kunnen.
- Je houdt ervan dat zaken geregeld zijn; dit betekent dat je zelf ook goed georganiseerd bent.
Jouw kennis:
- Je hebt affiniteit met ICT-oplossingen.
- Je hebt bij voorkeur al wat basiskennis door opleiding of ervaring.
- Je kent systemen als: Windows 10, Microsoft Office en mobiele platformen als Android/iOS.
Een verantwoordelijke rol waarin je direct bijdraagt aan de klanttevredenheid van ICT Concept, dat is in de basis wat we je te bieden hebben.
Verder kijk je uit naar:
- Een meer dan marktconform salaris (bel en ik vertel je meer).
- Een bonusregeling die kan oplopen tot een extra maandsalaris.
- Een fulltime rol, maar 32 uur is bespreekbaar.
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract.
- Doorgroeimogelijkheden naar bijvoorbeeld IT Consultant.
- Opleidingsmogelijkheden door behalen van verschillende certificeringen.
Naar vacature
Meer vacatures van FYGI
Meer Servicedesk Medewerker IT FYGI vacatures