Inloggen - Registreer  

Manager Callcenters Mobiliteit

Willemsen- de Koning - Arnhem - 11-03-2025 Naar vacature  

Voor onze twee Callcenters Regiotaxi in Enschede en Oosterhout (NB) zijn we op zoek naar een energieke Manager Callcenter die de callcenters verder wil gaan professionaliseren. Is deze uitdaging jou op het lijf geschreven, lees dan gelijk verder.

Als 
Manager Callcenters Regiotaxi
ben je verantwoordelijk
 
voor de aansturing van onze twee callcenters. Je stuurt (direct) een team aan van +/- 7 (assistent) teamleiders en indirect ben je verantwoordelijk voor +/- 80 callagents. Je coacht en begeleidt de (assistent) teamleiders en samen met hen heb je focus op het realiseren van een optimale planning om de doelstellingen op het gebied van klanttevredenheid, efficiëntie, opdrachtgeverstevredenheid en kosten te realiseren.

Je monitort KPI’s en stuurt bij om de vastgestelde doelen te realiseren. Belangrijke KPI’s zijn AHT (Average Handeling Time), ASA (Average Speed of Answering), bezettingsgraad, loonkosten, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid.

Als echte People Manager haal je energie uit het coachen van je medewerkers, het verder optimaliseren en professionaliseren van de processen en faciliteren van diverse verbeterprojecten.

Je monitort de dagelijkse operatie, stuurt waar nodig bij, signaleert knelpunten en handelt hier pro-actief op. Wekelijks rapporteer je over de behaalde resultaten op het gebied van de vastgestelde KPI’s zoals AHT, AWT, ASA, loonkosten, bezettingsgraad, kosten per call en het ziekteverzuim.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het maken van de roosters, de registratie van de gewerkte uren, zorg voor een optimale bezetting en formatie en het opstellen van het jaarplan voor jouw afdeling.

Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Vraagafhankelijk Vervoer.
Wat ben jij en wat breng je mee?
  • Kwaliteits- en resultaatgericht
  • Creatief en oplossingsgericht
  • Minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring met uitstekende communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en empathisch vermogen
  • Plannen, organiseren en coördineren, en ook hands-on improviseren
  • Combineert analytische en pragmatische vaardigheden
  • Jij bent een no-nonsense harde werker, ziet en pakt uitdaging in een groeiend bedrijf
  • Je bent flexibel en schrikt niet van af en toe een keer een uurtje extra
Wat zijn de concrete functie-eisen?
  • HBO werk-, denk- en opleidingsniveau
  • Je bent 2 dagen per week in Enschede werkzaam, 2 dagen per week in Oosterhout (Noord-Brabant) en 1 dag per week op ons hoofdkantoor in Arnhem
  • Aantoonbare ervaring in de (inbound) Callcenter wereld
  • Enthousiast, een teamplayer en je hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent accuraat en hebt een cijfermatig en analytisch vermogen
  • Vakbekwaam, zelfstandig en ondernemend
  • Goede beheersing Nederlands in woord en geschrift
  • Je hebt ruime ervaring met MS-Office en Excel specifiek
Dit bieden wij jou
  • Een verantwoordelijke functie bij een
  • Een functie voor 32 – 40 uur per week
  • Op maatschappelijk vlak mag je een bijdrage leveren om mensen met een mobiliteitsbeperking aangesloten te houden op de maatschappij
  • Een passend salaris dat op fulltime basis en afhankelijk van opleiding en ervaring tussen de € 4200,- en € 4800,- per maand bedraagt op basis van een fulltime dienstverband
  • Leaseauto, laptop en telefoon van de zaak
Wie zijn wij?
Willemsen-de Koning Groep is dé zorgvervoerder van Nederland. Wij verzorgen op een professionele manier de regie en uitvoering van Vraagafhankelijk Vervoer (Regiotaxi), leerlingen- en personenvervoer voor publieke opdrachtgevers en zorginstellingen. Wij onderscheiden ons door klantgerichtheid, flexibiliteit en pragmatisme, met een sterke focus op het welzijn van de reiziger. Veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid staan bij ons voorop. Wij investeren met zorg, tijd, geld en aandacht in onze mensen en middelen om continu te streven naar hoge tevredenheid van reizigers, ouders, verzorgers, opdrachtgevers en medewerkers

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Willemsen- de Koning
Meer Manager Callcenters Mobiliteit vacatures