Samenwerkende Kinderopvang - Utrecht
Zoek je een plek waar jouw leiderschap en organisatietalent bijdragen aan een inspirerende omgeving voor kinderen én collega’s? Bij Fantaziehuis help jij een omgeving creëren waar iedereen zich kan ontwikkelen. Zie jij - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Locatiemanager
Vastgoedfuncties - Utrecht - 11-02-2025
Naar vacature
Functieomschrijving
Krijg jij energie van het managen van woonlocaties, het aansturen van teams bestaande uit studenten en starters, deins je er niet voor terug om met beide voeten in de modder te staan, en voel je je maatschappelijk betrokken? Blijf je bovendien kalm onder druk, schakel je snel wanneer nodig, en ben je georganiseerd, communicatief sterk en goed in het stellen van prioriteiten? Dan is deze veelzijdige functie jou op het lijf geschreven!De functie:
Als Locatiemanager ben je verantwoordelijk voor het beheer van meerdere woonlocaties. Je stuurt beheerteams aan die helpen bij het dagelijkse beheer van de locaties. Deze teams zorgen voor de veiligheid, leefbaarheid en het onderhoud op de locaties. Jij biedt hen ondersteuning en bent het aanspreekpunt voor externe partijen zoals onderhoudspartijen, overheidsinstellingen en pandeigenaren. Met jouw oplossingsgerichte instelling ga je geen uitdaging uit de weg. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en zorgt voor de afhandeling van administratieve processen. Daarnaast werk je met een begroting en monitor je de voortgang van projecten. Jouw werkplek bevindt zich deels op kantoor, maar je bent ook regelmatig op locatie te vinden. Geen dag is hetzelfde, en die afwisseling geeft jou energie!De volgende werkzaamheden vallen onder jouw verantwoordelijkheid:
- Het algeheel managen van verschillende woonlocaties, zowel technisch als sociaal;
- Aansturen van de beheerteams op de woonlocaties;
- Communicatie met externe partijen, zoals overheidsinstellingen, pandeigenaren, onderhoudspartijen en sociale organisaties;
- Toezicht houden op kwaliteit, budget en servicekostenafrekening;
- Organiseren van projectvergaderingen en evaluaties;
- Uitvoeren van administratieve taken en het waarborgen van de projectadministratie.
Jouw profiel:
- Je beschikt over aantoonbaar MBO4/HBO werk- en denkniveau;
- Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en schrift;
- Je hebt ervaring met het aansturen van een klein team;
- Je bent technisch onderlegd of hebt de drive om je hierin te ontwikkelen;
- Je werkt gestructureerd en kunt goed omgaan met onverwachte situaties;
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en je kunt mensen verbinden;
- Je hebt een oplossingsgerichte mindset en houdt overzicht, ook onder druk;
- Je bent flexibel en bereid om regelmatig op locatie te werken;
- Je hebt een gezonde dosis humor.
Wij bieden jou:
- Een uitdagende en veelzijdige parttime baan (32 per week) in een jong, enthousiast en gezellig team bestaande uit twee andere Locatiemanagers;
- Een marktconform salaris tussen de €3.000,- en €4.000,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van ervaring en opleiding;
- Eigen verantwoordelijkheid met goede ondersteuning vanuit de organisatie;
- Een afwisselende werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng.
Over Socius Wonen
Socius Wonen is een jonge, dynamische organisatie die betaalbare woonoplossingen creëert voor jongeren en bijzondere doelgroepen. Door bewoners actief te betrekken bij het beheer van onze locaties, bouwen we sterke woongemeenschappen op. Onze projecten bevinden zich door heel Nederland en worden ondersteund door een hecht team vanuit ons kantoor in Utrecht. Naast het aanbieden van betaalbare huisvesting, streven we naar een positieve maatschappelijke impact en een hoge bewonerstevredenheid.Enthousiast?
Stuur jouw cv en motivatiebrief naar[email protected]
, dan nemen we snel contact met je op!
Soort dienstverband: Parttime
Salaris: €3.000,00 – €4.000,00 per maandVerwacht aantal uur: 32 per week
Aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding, waaronder volledige onkostenvergoeding bij OV-reizen, en kilometervergoeding (23 cent per kilometer);
- Doorbetaalde pauze;
- Gratis lunch wordt door Socius geregeld (wie goed moet werken, moet goed eten);
- Tijdens werktijd is er een bedrijfsauto beschikbaar op reservering;
- Thuiswerk- en maaltijdvergoeding;
- Werklaptop;
- Werktelefoon met abonnement;
- Je zult deelnemen aan het door Socius aangewezen pensioenfonds;
- Je hebt jaarlijks recht op 25 werkdagen vakantie bij een volledige werkweek (40 uur);
Naar vacature
Meer Locatiemanager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Locatiemanager
Fantaziehuis - Utrecht
Zoek je een plek waar jouw leiderschap en organisatietalent bijdragen aan een inspirerende omgeving voor kinderen én collega’s? Bij Fantaziehuis help jij een omgeving creëren waar iedereen zich kan ontwikkelen. Zie jij - Volledige vacature bekijken
Senior locatiemanager kinderopvang
gro-up - Utrecht
Standplaats Haal het mooiste uit jezelfals (senior) locatiemanager kinderopvang in Vleuten - De Meern (Utrecht)voor 28 tot 36 uur per week maandsalaris van € 3. tot€ 5. Ben jij dé manager die je locatie laat - Volledige vacature bekijken
Assistent Locatiemanager Fietsenstalling Centraal
NS - Utrecht
Assistent Locatiemanager Fietsenstalling Utrecht CentraalUtrecht Fietsenstalling Sluit op23-10-2024 20:00 Dinsdag - Avond, Zondag - Ochtend, Maandag - Ochtend, Dinsdag - Middag, Dinsdag - Nacht, Zondag - Avond, Zondag - - Volledige vacature bekijken
Utrechtse Horeca Groep - Utrecht
Wij zijn op zoek naar een ervaren locatiemanager bij Bar Basta! Als locatiemanager kom je terecht in een gezellig en hecht team. Gegarandeerd! ‘Bar Basta’ is een knusse urban Italian bar in hartje centrum die 7 dagen per - Volledige vacature bekijken