Inwork - Almere
Jouw rol Als IT Servicedesk Medewerker in Almere ben jij het eerste aanspreekpunt voor technische vragen en incidenten. Je biedt deskundige ondersteuning aan eindgebruikers en zorgt ervoor dat problemen snel en efficiënt - Volledige vacature bekijken
Medewerker HR Servicedesk
Overige beroepen assistenten
Branche
Instelling/tehuis
Aanstelling
Vaste aanstelling
Plaatsingsdatum
24 februari 2025
Niveau
MBO
Ervaring
Ervaren
Dienstverband
Fulltime
Zoek jij een functie waarin je met jouw kennis en enthousiasme kunt bijdragen aan de dienstverlening van onze HR Servicedesk? Vind jij het leuk om alles rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers te regelen? En wil je graag jouw dienstverlenende HR-kwaliteiten inzetten in de zorg? Dan hebben we plek voor jou in ons team!
Hoe ziet jouw nieuwe werkplek eruit?
Ieder mens heeft recht op een prettig leven. Een eigen woon- en werkplek waar je je thuis voelt. Met vooruitzichten op een leuke, zinvolle dag. Een dag waar je anderen ontmoet en waar je gezien wordt. Ook als je een beperking hebt. Daarom ondersteunen wij met ongeveer 1.500 medewerkers en 500 vrijwilligers zo’n 1.600 cliënten met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. Een professionele club zorgprofessionals biedt de begeleiding en zorg die onze cliënten nodig hebben om zo volwaardig mogelijk deel te kunnen nemen aan de samenleving. Hierbij zien we het unieke in iedereen. Ook in onze collega’s.Het multidisciplinaire HR-team van Sherpa bestaat uit 28 medewerkers; we werken naast het team van HR-Advies (4) met een team Recruitment (4), Leren & Ontwikkelen (12), HR Servicedesk (4), Arbo & Verzuim (3) en een HR-directeur. Wij staan op dit moment aan de vooravond van een juridische fusie met Amerpoort (Sherpa en Amerpoort zijn recent bestuurlijk gefuseerd). Je werkt in deze bestuurlijke fusie-fase ook al geregeld samen met de HR collega's van Amerpoort.
Als Medewerker HR Servicedesk rapporteer je rechtstreeks aan de Teamleider HR Servicedesk. We werken hard, hebben plezier en bewaken met elkaar onze grenzen. In deze dynamische tijd willen wij ons team uitbreiden om onze dienstverlening ook in de komende tijd op peil te kunnen houden.
Wat mag je doen?
- Samen met je collega’s zorg je voor een accurate en foutloze verwerking van de digitale mutaties in AFAS.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele HR-vragen (cao vragen, Sherpa-beleid rondom arbeidsvoorwaarden, waar vind je welke informatie) van medewerkers, leidinggevenden en HR-adviseurs. Per mail, telefonisch maar ook fysiek op onze locatie in Huizen. Thuiswerken kan in overleg.
- Je bent op de hoogte van wet- en regelgeving en het Sherpa beleid en kan deze op een begrijpelijke manier uitleggen aan medewerkers en leidinggevenden.
- Je schakelt regelmatig met de andere HR collega’s, maar ook met collega’s buiten onze afdeling.
Hoe waarderen wij jou?
Je krijgt bij ons de kans om te groeien als professional en als mens. Wij bieden je een inspirerende werk- en leeromgeving, waar we je uitdagen het beste uit jezelf te halen. Natuurlijk ondersteunen we je daarbij. Wat bieden wij nog meer?- Een jaarcontract van minimaal 24 uur per week. Meer uren kan in overleg.
- De functie is ingedeeld in schaal 40 van de CAO Gehandicaptenzorg en bedraagt maximaal € 3.678,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week.
- De standplaats is Huizen.
Arbeidsextra’s die wij bieden bovenop het in de vacature genoemde salaris:
- Sherpa heeft een eigen
online Leerplein
waar je volop gratis kunt bijscholen voor competenties die bij jouw functie horen.- Er is een vakantietoeslag van 8,0% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- Naast het wettelijk geregelde vakantieverlof (144 uur naar rato van je dienstverband) ontvang je een extra verlof budget (PBL-uren) van 57 uur (bij een fulltime werkweek).
- Sherpa maakt ook gebruik van de faciliteiten via
FiscFree
: fiscale korting bij aanschaf van bijvoorbeeld een smartphone, laptop en/of elektrische fiets, Bol.com, Coolblue of weekendje weg bon, sportabonnement.Wat breng je mee?
- Een MBO diploma Human Resources of Personeel en Arbeid aangevuld met relevante werkervaring.
- Ervaring met de AFAS software is een pre.
- Prioriteiten stellen is voor jou geen probleem. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat het werk op tijd gedaan wordt.
- Je bent een kei in het achterhalen van de vraag achter de vraag om je klanten zo goed mogelijk te helpen.
- Qua persoonlijkheid heb je van nature een servicegerichte houding. Je kunt goed luisteren en hebt geduld. Je werkt gemakkelijk samen en brengt een hoop gezelligheid mee.
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Sherpa
Meer Medewerker HR Servicedesk vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker HR Servicedesk
Page Personnel - Schiphol-Rijk
Toegevoegd 25/06/2024Leuke organisatie met een informele werksfeerNa een contract van een jaar kans op verlengingOver onze klantDit bedrijf is een toonaangevend Europees bouw- en vastgoedconcern dat actief is in Nederland, - Volledige vacature bekijken
Inwork - Almere
Jouw rol Maak het verschil in de wereld van IT-support! Als Servicedesk Medewerker bij InWork ben jij de onmisbare schakel voor eindgebruikers die jouw expertise nodig hebben. Stap in een rol waar geen dag hetzelfde is en - Volledige vacature bekijken
Inwork - Almere
Jouw rol Met jouw uitgebreide ervaring ben jij het vertrouwde aanspreekpunt voor eindgebruikers. Jij weet als geen ander hoe je problemen oplost en processen optimaliseert. In deze rol als Servicedesk Medewerker ICT maak je - Volledige vacature bekijken
IT Servicedesk Medewerker (m/v)
Inwork - Almere
Jouw rol Stap in de schaduw van de IT-wereld, waar jij als Servicedesk Medewerker de verborgen krachten bent die gebruikers ondersteunen en begeleiden. Ontdek een wereld vol geheimen en avontuur, waarin jouw vaardigheden en - Volledige vacature bekijken