ARTO Recruitment - Rotterdam
WAT GA JE DOEN? De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten bij vragen op het gebied van HRM, ICT, Facilitaire zaken en Finance. Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een servicedesk medewerker - Volledige vacature bekijken
Servicedesk Medewerker HRM Ben jij klant
De servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten bij vragen op het gebied van HRM, ICT, Facilitaire zaken en Finance.
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een servicedesk medewerker HRM. Je draagt (voornamelijk telefonisch) zorg voor een vriendelijke en adequate behandeling van vragen op het gebied van HRM. Hierbij draag je bij aan een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Met oprechte interesse en professionaliteit kom je tot een zo optimaal mogelijke oplossing voor de klant. Specifieke vragen geef je door aan specialisten op de tweede lijn. Je rapporteert aan de teamleider van de servicedesk.
HOE ZIET JOUW WERKDAG ERUIT?
Je registreert alle binnenkomende vragen op uniforme wijze en draagt zorg voor een correcte en vriendelijke overdracht van informatie aan klanten. Je kaart knelpunten binnen de standaardprocedures aan en signaleert bij lange wachtrijen, incident wachtrijen of verhoogde werkdruk en onderneemt hier actie op. Tevens merk je regelmatig terugkerende wensen en vragen op met betrekking tot de dienstverlening en het productenpakket en koppelt deze terug aan de teamleider. Tevens vertegenwoordig je de afdeling op een professionele manier en herken je mogelijkheden voor het verbeteren van bestaande diensten of processen.
HERKEN JIJ JEZELF IN DIT PROFIEL?
- Jij hebt minimaal een afgeronde mbo of hbo opleiding op het gebied van HR of bedrijfskunde met affiniteit voor HR.
- Je hebt bij voorkeur al enige relevante werkervaring op een servicedesk of als HR medewerker.
- Jij bent klant- en resultaatgericht.
- Jij werkt gecontroleerd en systematisch en haalt fouten van anderen moeiteloos naar boven en je hebt goede kennis van het Microsoft Office pakket.
- Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
DE FEITEN OP EEN RIJ
- Een functie met een werkweek van 32 tot 40 uur.
- Een bruto salaris van € 2750,00 bruto per maand op fulltime basis.
- Een eindejaar winstuitkering.
- Een goede pensioenregeling waarbij je eigen bijdrage slechts 2% is.
- Je start direct op een contract bij de opdrachtgever.
- Je werkt twee dagen op kantoor en de overige tijd vanuit huis.
- Een laptop en een iPhone.
- Je kan altijd blijven groeien met het development programma.
- Reiskosten op basis van openbaar vervoer worden volledig vergoed.
WAAR KOM JE TE WERKEN?
Onze opdrachtgever is een gerenommeerde consultancy organisatie die wereldwijd actief is in de zakelijke en financiële dienstverlening. Met 15 kantoren in Nederland is jouw vestiging in Rotterdam. Hier zal je deel gaan uitmaken van een collegiaal team.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Arto
Meer Servicedesk Medewerker HRM Ben jij klant vacatures
Gerelateerde vacatures aan Servicedesk Medewerker HRM Ben jij klant
Deloitte - Rotterdam
Als backbone van de organisatie breng jij onze dienstverlening naar een hoger level. Bij Deloitte.What impact will you make?Als Servicedesk Medewerker ben je hét eerste aanspreekpunt voor vragen van klanten. Je draagt - Volledige vacature bekijken
Medewerker servicedesk (fulltime)
Eminent Groep - Schiedam
In deze functie ben je een belangrijke schakel tussen de organisatie en de klant. Op de servicedesk neem je telefoontjes van bewoners aan. Zij bellen met klachten zoals lekkages, verstoppingen en klemmende ramen of deuren. - Volledige vacature bekijken
MVGM - Rotterdam
Ben jij iemand die de waarde van een tevreden klant snapt? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zijn namelijk op zoek naar toppers voor het hart van onze organisatie: ons Klant Contact Center. Het betreft een functie bij de - Volledige vacature bekijken