Tweedelijns supportmedewerker (ICT)
Jouw eerstelijns support collega is het aanspreekpunt van de klant. Als deze het probleem niet kan oplossen wordt er doorgeschakeld naar jou. De vraagstukken zijn dus vrij complex. Jij zorgt ervoor dat de medewerkers bij de klant zijn of haar werkplek op de juiste manier kan gebruiken. Jij hebt dan ook veel affiniteit met ICT, bijvoorbeeld met Windows en Unix.
Wat ga je doen?
Vind jij het leuk om bij de klant te helpen met ICT-vraagstukken? Met jouw technische kennis weet jij de problemen die jouw eerstelijns collega niet kon oplossen feilloos te verhelpen. Omdat de meeste apparatuur op Windows werkt heb jij hier dus veel ervaring mee en beschik je over genoeg kennis. Bij Detamo kom je in een hecht team terecht, waar we ervoor zorgen dat iedereen zich op zijn of haar plek voelt. Als groot technisch dienstverlener vinden wij het belangrijk dat onze vakmensen zich altijd kunnen blijven ontwikkelen. Daar bovenop beloven wij een goed salaris, extra veel vakantiegeld en genoeg vakantiedagen om af en toe uit te blazen.Dit vragen wij van jou
- Een afgeronde opleiding in de ICT op niveau 3 of hoger
- Je hebt ervaring met Windows 10, en het liefst ook Unix
- Je bent in het bezit van rijbewijs B
- Je spreekt Nederlands en Engels
Alles goed geregeld
Dit krijg je ervoor terug:
- Een toffe, verantwoordelijke functie bij veel verschillende projecten
- Een goed salaris (€2.036,67 - €2.470,00). Precies weten hoeveel? Doe de salarischeck!
- 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek, als je belooft terug te komen
- Extra veel vakantiegeld namelijk 8,33% i.p.v. 8% zoals bij alle andere bedrijven
- Werkkleding, gereedschap en een eigen werkbus
- Een uitdagende en afwisselende baan met veel ruimte voor eigen initiatief
- Een gezellige werksfeer met leuke collega’s
- Ruime opleidingsmogelijkheden en ruimte voor persoonlijke groei
Naar vacature
Meer vacatures van Detamo