Assistent filiaalmanager
Zoek jij een nieuwe uitdaging waarbij je je leidinggevende skills kunt inzetten en verder kunt ontwikkelen en dagelijks in de weer mag zijn met de meest toffe schoenen? En, je krijgt het eerste paar schoenen gratis van ons!
Wat zijn jouw werkzaamheden?
Jouw werkdag als assistent filiaalmanager bij Omoda zou er zo uit kunnen zien: Jouw dag begint met een lekkere kop koffie en samen met de filiaalmanager maak je je klaar voor de dagstart. Langzaam druppelt het team binnen. Jij of de filiaalmanager bespreekt samen met het team kort de doelen van vandaag en geeft tools en inspiratie om die doelen te kunnen behalen. Met jouw input en enthousiasme zorg je ervoor dat het team kan shinen met als resultaat dat klanten met een tof item de deur uitlopen.Inmiddels is de winkel geopend en langzaam wordt het drukker. Je voorziet een klant van een ultieme shopbeleving. Omoda heeft er hierna weer een nieuwe ambassadeur bij. Hierna komt er een collega naar je toe met een vraag over de verkoop van onderhoudsartikelen. Je coacht en geeft tips over hoe zij zaken een volgende keer anders aan kan pakken. Je krijgt in je oortje te horen dat de filiaalmanager jou even nodig heeft. Samen nemen jullie het werkrooster van volgende week door. De rest van de dag ben je bezig geweest met het aansturen van het team. Je sluit de dag af met een kascontrole en samen evalueer je hoe de dag is verlopen. Je kijkt alweer uit naar de volgende werkdag.
Verder heb jij op deze werkdag het verschil kunnen maken in:
- Aansturen: door jouw leidinggevende skills wordt het team steeds zelfstandiger;
- sparren: de filiaalmanager heeft dankzij jouw nuttige en proactieve input nieuwe inzichten gekregen en de juiste keuzes kunnen maken;
- het overzicht bewaren: de winkel (en het magazijn) oogt netjes en samen met het team hebben jullie een productieve dag gehad;
- klantervaring: je hebt pro actief ideeën aangedragen om de klantervaring te verbeteren;
- Inspireren: je hebt een inspirerende en motiverende voorbeeldrol richting het team.
Dit ben jij:
- Je hebt een mensgerichte benadering waarmee je het beste uit het team en uit een individu weet te halen;
- leidinggevende ervaring;
- klantgerichtheid, je ziet het als een uitdaging de klant het naar de zin te maken;
- sociale en communicatieve vaardigheden;
- ervaring met KPI’s is een pré;
- je ziet continue verbeteringen en je ontvangt en geeft graag feedback;
- je houdt wel van wat beweging en het regelmatige traplopen is voor jou geen probleem;
- je bent up to date over de ontwikkelingen in jouw vakgebied om klanten de juiste adviezen te geven.
Dit krijg jij:
- een goed maandsalaris, passend bij jouw ervaring;
- GRATIS SCHOENEN! Je eerst paar schoenen krijg je van ons;
- flexibele werktijden; want als je werkdag pas om 12 uur begint kan je lekker uitslapen;
- verder ontwikkelen van jouw leidinggevende skills;
- je krijgt toegang tot Openup, een platform op het gebied van mentale hulp, en tips en tricks op het gebied van jouw gezondheid en vitaliteit;
- om zelf fit te blijven en tegelijk oog te hebben voor een duurzamere wereld, is er ook een mogelijkheid om een fiets van de zaak te leasen;
- snel onderdeel van de Omoda-familie door het onboardingprogramma;
- 20% personeelskorting op de collectie en regelmatig extra kortingsmomenten;
- aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
- korting op je zorgverzekering bij bepaalde verzekeraars.
Team Zutphen
Ons team bestaat uit zo’n 4 toppers die met plezier werken in de sfeervolle winkel in het mooie centrum van Zupthen. Sinds juni 2020 zijn wij onderdeel van Omoda en we zijn op zoek naar nieuwe toppers om ons team te versterken. Gaan we jou de fijne kneepjes van het vak leren? Solliciteer snel!Solliciteer
Zutphen
Heezenstraat 297001 BP, Zutphen
Voor meer informatie
Mireille ten Have - Keubenmireille.tenhave@omoda.nl
App Mireille
Kun je de vacature die je zoekt niet vinden?
Meld je aan voor een JobAlert en krijg per e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt!
meer...Naar vacature
Meer vacatures van Omoda