Financieel administratief medewerkster (FTE)
HetUitzendBureau.nl - Zoetermeer
Dienstverband Fulltime Provincie Zuid Holland Vakgebied Logistiek Ben jij een duizendpoot en houd je van administratieve werkzaamheden, weet je overzicht en orde te houden en pak je graag zelfstandig zaken op? Dan zijn wij - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Financieel/ Administratief/Logistiek medewerker
Vacature: Financieel/ Administratief/Logistiek medewerker
Referentie:
HLS-V4822Klant / soort bedrijf
Vleeswarenfabriek
Werklocatie:
Delft
Functiecategorie
Inkoop/logistiek
Functienaam
Opleiding
HBO
Dienstverband
Fulltime
Salarisindicatie € / mnd, bruto
1500 tot 2500
Direct solliciteren
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever bestaat ruim 75 jaar en heeft ongeveer 100 medewerkers in dienst. Anno 2008 beschikt onze opdrachtgever over twee gescheiden productiebedrijven. Het nieuw gebouwde, ultramoderne productiebedrijf voor de fabricage van kookworst en overige worstsoorten.Onze opdrachtgever staat in de markt bekend als een prima werkgever, vooruitstrevend in de markt en innovatief qua produkt.
Beschrijving functie
Onze opdrachtgever is een onafhankelijk producent van vleeswaren met ca. 100 medewerkers, verspreidover twee vestigingen. De productien vinden hun weg naar de retail, groothandel en industrie
Ter versterking van onze back-office zijn wij op zeer korte termijn op zoek naar een enthousiaste
kandidaat voor de functie van:
FULLTIME Financieel/ ADMINISTRATIEF EN LOGISTIEK MEDEWERKER
Taken:
- assisteren bij automatiseringsvraagstukken
- ondersteunen van de administrateur bij zijn/haar werkzaamheden
- ondersteunen van onze commerciele werkzaamheden
- ondersteunen waar nodig vervangen van onze Logistiek medewerker
Functie-eisen:
- Leeftijd tussen 25-30 jaar
- HBO niveau bv HEAO/NIMA/SPD
- tenminste 2 jaar werkervaring
- ervaring en affiniteit met retail/levensmiddelen
- zelfstandig kunnen werken
- communicatief vaardig
- administratiefvaardig en probleemoplossend vermogen
- ervaring met planning en logistiek
- assertief en flexibel
Een absolute pre is de kennis van en ervaring met Microsoft Navision / EDI / EAN DAS
Extra info:
Liefst full time te vervullen, in verband met samenstelling van het team is opdrachtgever op zoek naar een mannelijke kandidaat (voorkeur), het gaat om een nieuw op te zetten/zich te vormen back office afdeling waarbij verkoop binnendienst, ondersteuning administratie (ook financiele administratie), planning en logistiek bijeen zitten. In deze functie is opdrachtgever op zoek naar een flexibele aanpakker. Een echte doener en mondig persoon.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Carrièrewinkel
Gerelateerde vacatures aan Financieel/ Administratief/Logistiek medewerker
Interim Financieel Administratief Medewerker
WaW Jobs - The Hague
Ter overbrugging van de vakantieperiode, net na de implementatie van Syntess, zoeken wij een financieel administratief medewerker die de komende periode bij gaat springen op de financiële administratie. De werkzaamheden - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker (24 uur)
Batenburg Techniek - The Hague
Taken en verantwoordelijkheden• Zorgen voor ontvangst en verwerking van timesheets;• Banktransacties boeken;• Inkomende facturen boeken;• Uitgaande facturen boeken;• Crediteuren beheer en voorbereiding van de - Volledige vacature bekijken
Financieel Administratief Medewerker - - 24
Page Personnel - Waddinxveen
Toegevoegd 04/07/2024Je maakt deel uit van een dynamische en internationale organisatie.Afgeronde MBO opleiding in een financiële richting, ongeveer 3-4 jaar ervaring.Over onze klantBen jij op zoek naar een nieuwe allround - Volledige vacature bekijken
Administratief-financieel medewerker
65plus - The Hague
Aan de slag als administratief-financieel medewerker in Den Haag? Ben je AOW-gerechtigd en wil je nog helemaal niet stoppen met werken? Via 65plus blijf je niet achter de geraniums zitten. Wij zijn regelmatig op zoek naar - Volledige vacature bekijken