Klantenservice Medewerker (24-40u)
Carrière - Breda
Over de functie Als Klantenservice medewerker houd je je bezig met de in- en outbound activiteiten en het inplannen van afspraken voor bestaande klanten. Jouw verantwoordelijkheden:Afhandelen inkomende - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Officemanager (24-40u)
Officemanager (24-40 uur)
Plaats: BredaOm de groei van onze organisatie verder te kunnen vormgeven zoeken wij een hands-on Officemanager voor 24 tot 40 uur per week. Het gaat om een ondersteunende rol mèt inhoud (zoals facilitaire -en commerciële zaken) bij een advieskantoor in bedrijfsmatig vastgoed. Ervaring binnen de vastgoed sector is geen eis, affiniteit is dat zeker wel.
Functie
Als Officemanager ben jij de steun en toeverlaat van de organisatie en de schakel tussen de klanten en het bedrijf. In deze functie ben je verantwoordelijk voor veel verschillende taken zoals inkomende en uitgaande communicatie, het opstellen van bijvoorbeeld huur- en koopovereenkomsten en het plannen van de bezichtigingen. Daarnaast ben je ook in staat om inhoudelijke adviezen uit te werken samen met de eigenaar. In deze rol bij dit jonge, groeiende bedrijf zal je betrokken worden bij onder meer commerciële en facilitaire vraagstukken en afhankelijk van de groei die je doormaakt of de ervaring die je hebt worden de verantwoordelijkheden steeds verder uitgebreid.
Profiel kandidaat
Je bent een energieke, commerciële en ondernemende managementondersteuner met een praktische en ambitieuze werkhouding. Daarbij heb je een gunfactor, ben je flexibel, accuraat, communicatief vaardig en vind je de "klik" bij een samenwerking erg belangrijk.
Aanbieding
- Een marktconform salaris met groeipotentieel;
- Een MacBook Pro van de zaak;
- Een iPhone van de zaak;
- Een afwisselende baan als office manager voor 24 tot 40 uur per week;
- Een mooie kans om jezelf als allrounder te ontwikkelen in een groeiende organisatie;
- Heel veel doorgroeimogelijkheden.
- Vereisten
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van de Engelse taal;
- Kennis van iOS en Microsoft Office is fijn.
Met de juiste combinatie van een omvangrijk netwerk, professionaliteit en empathie verbinden wij dagelijks vraag en aanbod in de wereld van bedrijfshuisvesting. Korte lijnen, snel schakelen en to-the-point communiceren zijn kenmerkend voor onze dienstverlening. Het betreft een platte organisatie, waardoor er veel ruimte is voor groei, ontwikkelingen en eigen initiatieven.
Sollicitatie
Spreekt deze functie je aan, dan nodigen wij je uit te reageren. Wij ontvangen graag jouw motivatiebrief met daarbij je curriculum vitae in Word-format via het sollicitatieformulier. Is deze vacature niets voor jou, maar wel voor iemand die je kent? De vacature mag gedeeld worden.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Eq Real Estate
Gerelateerde vacatures aan Officemanager (24-40u)
Carrière - Breda
Over de functie Als Callagent houd je je bezig met de in- en outbound activiteiten, gericht op het begeleiden van nieuwe klanten door het aanvraagproces en het ondersteunen van bestaande klanten. Jouw - Volledige vacature bekijken
Officemanager, organisatietalent administratie voor ...
HetUitzendBureau.nl - Moerdijk
Dienstverband Parttime Provincie Noord Brabant Vakgebied Techniek Jij bent opzoek naar een baan waarbij je jouw organisatorisch en administratieve vaardigheden in kan zetten. Met een scherp oog voor detail weet jij de - Volledige vacature bekijken
Office Manager & HR (20-24 uur)
Kapimex - Breda
Krijg je energie van het ontzorgen van je collega's, zodat zij zich kunnen focussen en kunnen schitteren in hun werk? Ben je goed georganiseerd en administratief sterk? Wil je werken in een dynamische omgeving? Kom dan ons - Volledige vacature bekijken