Inloggen - Registreer  

IT Servicedesk Medewerker (m/v)

Inwork - Arnhem
Jouw rol Met een kop koffie in de hand en een lach op je gezicht begin je aan je dag. Je krijgt allerlei vragen binnen van gebruikers die met hun handen in het haar zitten. Maar jij ziet het als een puzzel en vindt met jouw
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medior medewerker Servicedesk M/V

I-recruiting - Ede - 25-11-2021 Naar vacature  

Functieomschrijving

Wat doe je zoal op een werkdag?
Je komt aan op je werk en begint de dag direct met het eerste supportverzoek. Je neemt dit supportverzoek aan, registreert het en classificeert dit verzoek direct in het callregistratiesysteem. Vervolgens bel je een klant die je eerder hebt gesproken over de voortgang en afhandeling van een probleem. Je vindt het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Verder:

Handel je 1
e
lijns maar vaak ook 2
e
lijns incidenten zelfstandig af
Wijs je geclassificeerde incidenten aan behandelaarsgroepen toe
Houd je het CMDB bij
Voer je periodieke controles uit
Escaleer je storingen naar geclassificeerde incidenten
Registreer je informatie in ons kennissysteem
Ben je een echte vraagbaak voor de Junior Medewerker(s) Servicedesk
Wie ben jij?
Je bent servicegericht en klantvriendelijk en vindt het leuk om mensen te helpen en hun problemen op te lossen
Je bent communicatief en sociaal vaardig
Zelfstandig en gestructureerd werken gaat je goed af
  • Je vindt het leuk om op de hoogte te blijven van computers, servers, netwerken, routers en switches en je hebt hierin actuele kennis

Functie-eisen

De Nederlandse én Engelse taal beheers je in woord en geschrift
Je hebt een ICT-opleiding afgerond op MBO-niveau 4 of HBO-niveau
Communicatietechnologieën zijn jou niet vreemd
Je hebt een MCSA-certificering (minimaal 3 modules)
Je hebt een ITIL Foundation certificering en hebt basiskennis van de ITIL- structuur en de begrippen
Je hebt drie jaar relevante werkervaring
Je hebt kennis en ervaring met besturingssystemen* en Office-toepassingen* En je hebt ervaring met Exchange* en Active-Directory
  • Voor de besturingssystemen, Office-toepassingen en Exchange geldt dat je kennis en ervaring moet hebben met de meest recente versie óf de versie daarvoor.

Wat biedt dotXS

Bij dotXS heerst een gedreven, informele en zeer collegiale sfeer;
Ze bieden je de mogelijkheid tot een vast contract;
Een prettige werkomgeving met “open deuren” mentaliteit;
Ze werken hard, maar er is ook tijd voor ontspanning zoals een teamuitje;
Elke maand een vrijdagmiddagborrel;
Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren en te ontwikkelen.
Het salaris is afhankelijk van jouw ervaring, kennis en kunde.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van I-recruiting
Meer Medior medewerker Servicedesk M V vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medior medewerker Servicedesk M/V

Medior IT-Servicedesk Specialist

Brunel - Arnhem
Over deze functieWij zijn op zoek naar ervaren servicedeskmedewerkers die dienen als het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers. Met jouw uitgebreide kennis en ervaring ben je in staat om incidenten op te lossen of door te
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Productie m/v

Attract - Ede
24 dagen geleden - Volledige vacature bekijken

Servicedesk Engineer

DWE ICT - Heteren
Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij per direct op zoek naar een:Servicedesk Engineer Functie omschrijving De functie van Servicedesk Engineer heeft als doel binnen het Servicedesk team van DWE ICT de
- Volledige vacature bekijken

IT Skilled Servicedesk Medewerker

Eshgro - Arnhem
FunctieomschrijvingAls support bij Eshgro kom je op een Skilled Servicedesk terecht, die elke dag staan voor enorme uitdagingen bij klanten. Klanten die al jaren worden bediend en weten hoe goed de Servicedesk is. Jij hebt
- Volledige vacature bekijken