Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Manager Vastgoed en Facility Management

Leger des Heils - Amsterdam - 01-03-2025 Naar vacature  

32 - 36 uren per week
euro
4140 - 6780
school
HBO

Zet jij je graag in voor een wereld waarin iedereen een passend (t)huis verdient? Wil jij als leidinggevende bijdragen aan het vertalen van deze visie naar concrete ondersteuning vanuit een regionale facilitaire afdeling? Dan is dit jouw kans! Wij zoeken een gedreven Manager Vastgoed & Facility Management voor onze dynamische regio Amsterdam.

Wat ga je doen?

Je geeft leiding aan de Teamleider Servicepunt, Projectmedewerkers en Coördinator Technische Dienst. Je optimaliseert de processen en zorgt met jouw coachende en motiverende aanpak dat het team optimaal presteert en de organisatie jullie dienstverlening waardeert.

Als Manager Vastgoed & Facility Management ben je eindverantwoordelijk voor het onderhoud en veiligheid van alle huisvesting en de uitvoering van de regionale investeringsbegroting. Je bewaakt projecten op het gebied van duurzaamheid, techniek, onderhoud, facilitair en logistiek, en schakelt hierbij nauw met de landelijke afdelingen Vastgoed, Inkoop en Facility Management (VIF).

Je bent een strategische sparringpartner voor de regiodirectie en het management en vertaalt lange termijn doelen naar concrete acties. Projectplanning, budgettering en kwaliteitsbewaking helpen je de regie te houden en je zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek zitten.

Je werkt direct onder de directeur Bedrijfsvoering.

Jouw competenties:

Leiderschap & verbinding

  • Je motiveert je team en bouwt bruggen binnen en buiten de organisatie

Resultaatgericht & besluitvaardig

  • Je bewaakt doelen, neemt doordachte beslissingen en houdt de koers vast

Strategisch & analytisch

  • Je hebt oog voor de lange termijn en vertaalt strategie naar concrete acties

Flexibel & inlevend

  • Je schakelt soepel in een dynamische omgeving en begrijpt je impact op anderen

Dit ben jij

Je bent flexibel, daadkrachtig, servicegericht en je bent stressbestendig
Je hebt een relevante afgeronde hbo managementopleiding, bij voorkeur in Facility Management
Je hebt bij voorkeur aantoonbare ervaring als facilitair manager binnen de zorg
Je kunt bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag aanleveren
Je bent Christen en kunt uitleggen wat dit voor jou betekent. Meer informatie hierover vind je op
www.legerdesheils.nl/identiteit

Dit bieden wij


Je mag werken in een organisatie die ertoe doet in de samenleving. Jouw werk is daarmee van grote waarde. Wij bieden jou daarom:
Een salaris volgens de CAO Sociaal Werk, schaal 10 of 11. Het bijbehorende salaris is minimaal € 4.140,- en maximaal € 6.780,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van opleiding, ervaring en leeftijd.

Een contract voor een jaar met uitzicht op vast
Je bent 32 tot 36 uur beschikbaar
Een Individueel Keuzebudget (incl. vakantietoeslag 8% en eindejaarsuitkering 8,3%), loopbaanbudget en een goede pensioenregeling.
Reiskostenvergoeding voor je woon-werkverkeer of een NS Businesscard.
Solliciteer direct
Stel een vraag

Over het Leger des Heils

Het Leger des Heils Goodwillcentra Amsterdam (GWCA) ondersteunt kwetsbare mensen in de samenleving, zoals dak- en thuislozen, mensen met verslavingen of psychische problemen. Met ruim 1000 medewerkers werken we vanuit onze christelijke identiteit aan opvang, zorg en begeleiding. Vanuit ons regiokantoor in Amsterdam ondersteunen we onze locaties en teams om samen een verschil te maken in het leven van mensen die onze hulp hard nodig hebben.

Afdelingsinformatie

De afdeling Facilitaire Dienst (FD) bestaat uit project medewerkers, een technische dienst, gebouwenbeheerders en een front- en back office. Het totale team bestaat uit circa 20 medewerkers die beschikken over een brede mix aan expertises. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de facilitaire zaken in de heel Amsterdam.

Interesse en contact

Zie jij jezelf als Manager Vastgoed & Facility Management? We kijken uit naar jouw sollicitatie! Reageer vóór 23 maart 2025 via de button
‘Solliciteer direct’
.
Wil je eerst meer weten? Neem gerust contact op met Machiel Kamerbeek, Directeur Bedrijfsvoering 06-55747434.
Interne kandidaten krijgen voorrang volgens het wervings- en selectiebeleid van het Leger des Heils.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Leger des Heils
Meer Manager Vastgoed en Facility Management vacatures