Inloggen - Registreer  

Contract Delivery Manager Retail Non-Food

Simac - Eindhoven
Dit ga je doenDagelijks krijgen onze klanten honderdduizenden bezoekers over de vloer, die allemaal snel, veilig en klantvriendelijk hun aankopen willen doen. Kassasystemen bij de of ? Werkende IT bij de ? Als Contract
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Contract Delivery Manager - Retail

Simac - Veldhoven - 15-10-2024 Naar vacature  

De top van de Nederlandse food retail is gebaat bij een goed IT landschap zodat mensen altijd hun boodschappen kunnen blijven doen. Wil jij hier aan bijdragen? Lees dan verder..

Solliciteer direct
We reageren meestal binnen
een week

Wat jij gaat doen

Dagelijks komen miljoenen mensen zonder het te weten in aanraking met de Simac diensten. Bij onze
klanten verzorgt
de IT van kassa systemen, elektronische shop labels tot aan kantoor automatisering. Daarmee levert Simac een grote waarde aan de maatschappij.
Als contract delivery manager geef je leiding aan de uitvoeringsorganisatie. In dit geval betreft het een functie voor onze retail klanten. Je bent verantwoordelijk en stuurt actief op een kwalitatief goede vorm van dienstverlening waarmee je de gebruikers- en klant tevredenheid naar een hoger niveau weet te tillen. Dit doe je in nauwe samenwerking met je collega’s binnen diverse klanten teams.

Jij weet als geen ander hoe belangrijk een foutloos werkende dienstverlening voor klanten is.
Ons team draagt zorg voor alle contracten en de juiste uitvoering van de gemaakte afspraken. Jij krijgt een aantal klanten op je naam en bent de spil tussen de klant en onze interne organisatie. Zo weet je precies wie je waarvoor moet hebben bij changes, processen en projecten.Je bent continu op zoek naar verbetering. Van onze dienstverlening, die van onze klanten en natuurlijk jouw eigen kennis en kunde.

Praktisch ga je het volgende doen:

  • Je overziet de volledige dienstverlening en werkt samen met planning, change coördinatie en project managers;
  • Je bewaakt de SLA's, weet de resultaten hieromtrent boven tafel te halen en rapporteert hierover naar de opdrachtgever van de klant;
  • Je komt met verbetervoorstellen en bent mede verantwoordelijk voor de klanttevredenheid;
  • Je weet klanten te binden en relaties te onderhouden en ontwikkelen. Daarbij creëer je met hulp van data inzicht in de kwaliteit van onze dienstverlening;
  • Je bent verantwoordelijk voor een aantal contracten en analyseert en optimaliseert het contractrendement.

Wie wij zoeken

Jij bent van nature sterk in communicatie op alle niveau’s Denk hierbij aan de proces keten manager waar je nauw mee samenwerkt die verantwoordelijk is voor de interne processen. Maar ook de IT manager(s) van jouw klanten die iets gerealiseerd willen krijgen, Je bent in staat om processen te overstijgen en de knelpunten hierin te analyseren. Dit heb je ook in eerdere rollen zoals bijvoorbeeld: service manager, manager servicedesk, teamlead field services, delivery manager of ervaren change coördinator laten zien.

Met jouw technische achtergrond en procesgerichte aanpak weet je collega's en klanten mee te nemen in de verbetering van onze dienstverlening. Van nature ben je nieuwsgierig naar de mens en technologie achter een proces.

Kort opgesomd:
  • Je hebt werkervaring in een vergelijkbare rol bij een IT-dienstverlener die grote complexe klanten bedient;
  • Je bent de spil tussen onze organisatie en die van de klant als het gaat om de verbreding en verbetering van onze dienstverlening;
  • Je bent klantgericht en weet stakeholders mee te nemen in jouw prioriteiten en die van je klant;
  • Je hebt oog voor detail en weet aan de hand van data knelpunten te identificeren en op te lossen;
  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels en legt makkelijk contact met IT managers bij klanten, directe én indirecte collega's, ongeacht hun functie.

Waarom Simac?

Je komt bij een warm team wat nauw samenwerkt, en waarin een positieve, verantwoordelijke en klantgerichte sfeer heerst. We zijn een werkgever met oog én zorg voor de samenleving. We zijn een familiebedrijf en dat is op alle lagen nog zeker te merken! Bij ons wordt je geen nummertje, maar een mens. We werken om te leven, niet andersom!

Natuurlijk krijg jij hiervoor ook het nodige terug:
  • Een aantrekkelijk salaris, passend bij de kennis en ervaring die je met je meebrengt;
  • Een telefoon en laptop van de zaak;
  • Een lease auto van de zaak óf mobiliteitsvergoeding;
  • Een bonus in de vorm van een winstafhankelijke eindejaarsuitkering van max 2 maandsalarissen;
  • 26 vakantiedagen, met de mogelijkheid om dagen bij te kopen;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een bijdrage aan je pensioen, en de mogelijkheid tot deelname aan ons vitaliteitsprogramma en een collectieve zorgverzekering;
  • De mogelijkheid om hybride en flexibel te werken;
  • Een internet- en thuiswerkvergoeding;
  • Een prettige werkomgeving bij een warme, familiaire organisatie waar mens en technologie centraal staan;
  • Een werkgever die investeert in jouw kennis en opleiding;
  • Aanvullende compensatie voor onregelmatige uren, stand-by diensten en gunstige overwerkregelingen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Simac

Gerelateerde vacatures aan Contract Delivery Manager - Retail

Customer Manager, Small and Medium Business

nShift - Eindhoven
About Us: nShift is the leading global provider of cloud delivery management solutions (SaaS), we enable the frictionless shipment and return of almost one billion shipments across 190 countries each year. We are
- Volledige vacature bekijken

Bouwkundig accountmanager retail

Multiselect - Eindhoven
Organisatie- en afdelingsomschrijvingBen jij een gedreven accountmanager retail met een scherp oog voor nieuwe kansen en een passie voor de bouwsector? Voor onze opdrachtgever in Eindhoven zijn we op zoek naar een
- Volledige vacature bekijken