Teammanager Klantcontact Buitenland
- 2-5 jaar ervaring
- €4.180 - €6.646
Ben jij als teammanager opzoek naar een functie waarin de klant op één staat? Reageer dan zeker op deze vacature!
Dit ga je doen
Als manager Klantservices Buitenland lever je een belangrijke bijdrage aan tevreden klanten.
In de dagelijkse klantcontacten van Klantservices Buitenland zorg jij samen met de (senior) teamleden en de proces medewerker voor een optimale bereikbaarheid voor onze klant. Dat betekent dat wij snel de mail beantwoorden en de telefoon aannemen en vragen in 1 keer goed beantwoorden. Bij het oplossen van de problemen en het beantwoorden van vragen sluiten we zoveel mogelijk aan op de situatie van onze klant. Met extra aandacht en begeleiding als dat nodig is.
In jouw rol als manager geef jij leiding op operationeel niveau aan ongeveer 35 teamleden. De dagsturing ligt bij de senior medewerkers, waardoor jouw focus vooral ligt op het sturen op kwaliteit, de ontwikkeling van de medewerkers en het team en het ontwikkelen van de dienstverlening. Je zorgt ervoor dat de ontwikkeling aansluit bij de dienstverleningsstrategie en de (ICT) veranderagenda. Hierin ligt de focus op de vernieuwing van onze systemen en processen en de verdere ontwikkeling van MijnCAK en de vervanging van het telefoonsysteem. Een ander belangrijk onderdeel van je rol is het verbinden met andere afdelingen (zoals andere KCC’s en backoffice) om efficiënter te werken en van en met elkaar te leren. Vanuit de klantfeedback zoek je naar verbetermogelijkheden zodat klanten snel en via het first time fix principe geholpen worden en ben je continue met het team en de organisatie aan het werk aan het verbeteren van processen en stem je de prioritering af met de proces medewerker en de ICT agenda.
Klantservices Buitenland kent de volgende aandachtsgebieden:
Klantcontact
Deze teamleden beantwoorden de eerstelijns vragen die per mail, per brief of telefonisch binnenkomen. De vragen komen over het algemeen af van klanten die onder de buitenland regeling vallen en worden volgens het first time fix principe geholpen.
Minnelijk Beheer
Hier voeren teamleden het incassotraject uit. Zij zoeken actief persoonlijk contact met de klant om samen naar de situatie te kijken en passende betaalafspraken te maken. Zij zetten zich daarbij zichtbaar in om een overdracht naar deurwaarder zoveel mogelijk te voorkomen.
Medicijnverklaringen
Deze teamleden geven medicijnverklaringen af aan klanten die naar het buitenland willen reizen en gebruik van medicijnen die onder de Opiumwet vallen. Deze klanten worden naast digitaal en telefonisch ook vaak aan onze balie in Den Haag geholpen.
Als teammanager Klantservices buitenland rapporteer je aan de manager Klantcentrum over de organisatie, planning & control en HR-zaken binnen jouw afdeling. Met interne en externe partijen bouw je aan een relatienetwerk om meer en beter samen te werken en vraagstukken op te lossen.
Transcriptie weergeven
Jouw rol
- HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal drie jaar ervaring in een soortgelijke rol;
- Je hebt financiële achtergrond of aantoonbare werkervaring op incasso gebied en/of een callcenter-achtergrond;
- Klantgerichtheid is je kerncompetentie;
- Je hebt kennis van verandermanagement;
- Vaardigheid om de doelstellingen van de afdeling vorm te geven naar een operationeel excellerende organisatie (kennis van de lean methodiek is een pré);
- Voldoet aan het CAK-Leiderschapsprofiel: Klantgericht, vakmanschap, eigenaarschap en samenwerken
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Wij investeren graag in jouw ontwikkeling zodat jij blijvend kunt groeien. Werken bij het
CAK vraagt energie, doorzettingsvermogen en daadkracht.
Dit krijg jij
van ons
de mogelijkheid om thuis en op ons nieuwe kantoor in Den Haag te werken. Ons moderne kantoor is ingericht op hybride werken met flexplekken en vergaderruimten;
veel opleiding- en ontwikkelmogelijkheden;
een keuzebudget van 16,33% van je bruto salaris;
Bekijk alle voordelenWerksfeer en cultuur
Werken bij het CAK is werken in een lerende organisatie waarin jij je verder kunt ontwikkelen én samen met collega’s de processen en dienstverlening verder verbetert. Een werkomgeving waarin eigenaarschap, vakmanschap, samenwerken en klantgericht denken en handelen voorop staat.
Vorige
Volgende
Teammanager Klantcontact Buitenland
meer...Naar vacature
Meer vacatures van Hetcak.nl
Meer Teammanager Klantcontact Buitenland vacatures