Inloggen - Registreer  

Administratief medewerkster/PZ

Vanolstschilders - Apeldoorn - 26-02-2025 Naar vacature  

 (Acquisitie door commerciële bureaus of administratiekantoren naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)

Naast onze goed opgeleide medewerkers in het veld hebben wij uiteraard ook een uitstekend team op kantoor dat bij onze opdrachtgevers werken opneemt, offertes uitbrengt, de planning maakt, de werkvoorbereiding voor haar rekening neemt én de facturatie en administratie verzorgt. Personeelszaken worden professioneel behartigd! Wat ons betreft héél gewoon!

Bij de werving en selectie van onze nieuwe medewerkers letten wij er niet alleen op dat iemand de juiste papieren op zak heeft én de juiste ervaring heeft opgedaan, wij vinden het ook erg belangrijk dat iemand heel prettig in de omgang is, communicatief sterk is, flexibel is, goed weet om te gaan met onze klanten, enthousiast overkomt, van aanpakken weet, bereid is anderen te helpen, bereid is te leren van gemaakte fouten en weet om te gaan met veranderingen. Bij het selecteren van nieuwe collega's letten wij er altijd op dat zij passen binnen ons bestaande team omdat de samenstelling van ons team uiteindelijk het succes van de organisatie bepaalt!

 
Ben jij op zoek naar een bedrijf waar jij je als medewerker écht gewaardeerd én thuis voelt? Wil jij 's morgens fluitend naar je werk? Krijg je energie van samenwerken in een team? Wanneer je een groot deel van je ‘wakkere’ tijd investeert in je werk, dan is het toch heel vanzelfsprekend dat je kritisch bent in de keuze van een nieuwe werkgever? Dat zijn wij zelf natuurlijk ook bij de selectie van nieuwe collega’s waarvan wij het belangrijk vinden dat zij passen binnen ons fijne team. Wij kijken kritisch naar onze sollicitanten maar wij kijken natuurlijk al even kritisch naar ons zelf!

 
 

PARTTIME MEDEWERKER ADMINISTRATIE/PZ

 
 

Voel jij je vertrouwd met het uitvoeren van de volgende werkzaamheden?

 
Onze nieuwe collega zal, in ons kleine team van 5 mensen, in eerste instantie de verantwoordelijkheid dragen voor een veelheid aan administratieve taken die aan de basis liggen van onder andere onze facturatie, offerte trajecten, projectadministraties, personeels- en de salarisadministratie. Ons streven is dat onze nieuwe collega zich op termijn gaat inwerken op een breed scala aan HR taken waaronder het zelfstandig voeren van de personeels- en salarisadministratie, het begeleiden van zieke medewerkers, contact onderhouden met Arbo Dienst, het organiseren van trainingen, het opstellen van werkgeversverklaringen en het verzorgen van in dienst- en uit dienst trajecten. Dan horen ook het bewaken van veiligheidsprotocollen, up to date houden en bewaken van de RI&E, het up to date houden en bewaken van personeels- en AVG reglementen en bedrijfsprotocollen tot het takenpakket. Het toevoegen van één dagdeel per week behoort tot de mogelijkheden.

Herken jij jezelf in het volgende profiel?

Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau en hebt minimaal 10 jaar ervaring in een administratieve/uitvoerende functie (bij voorkeur enkele jaren op een HR afdeling);

Je pakt snel nieuwe informatie op;
Je staat stevig in je schoenen en bent in staat om binnen enkele jaren door te groeien naar een zelfstandige HR functie;
Je werkt uiterst accuraat en kan goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
Je vindt het prettig om op kantoor jouw werkzaamheden uit te voeren;
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
Je hebt ruime ervaring met Microsoft Office (WORD en EXCEL).
Geschikte kandidaten wonen in Apeldoorn of directe omgeving.
 

Bij de werving en selectie van een nieuwe collega vinden wij het volgende óók heel belangrijk:

 
Niet alleen jouw opleiding en ervaring zijn relevant voor onze keuze. Onze nieuwe collega is fijn in de omgang, communicatief sterk, flexibel, representatief, weet goed om te gaan met onze klanten, raakt niet in de war van enige hectiek, heeft een sociaal karakter, kan zich staande houden tijdens lastige gesprekken, durft verantwoordelijkheid te nemen, is bereid om anderen te helpen én durft ideeën ter verbeteringen aan te dragen. Ofwel, onze nieuwe collega past goed binnen het bestaande team!

Wanneer bovenstaande jou aanspreekt dan wil je NATUURLIJK OOK graag weten wat wij jou kunnen bieden!

Een afwisselende en verantwoordelijke functie waar jij jouw kennis en ervaring kan inzetten;
Salaris volgens de (uitstekende) CAO voor het Schilders- afwerkings-, vastgoedonderhoud en glaszetbedrijf;
19 – 22,5 uur per week (dinsdag en overige dagen in overleg te bepalen)
Uitstekende pensioenregeling
25 vakantiedagen 7 ATV dagen (op basis van een fulltime dienstverband)
Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
Een heel fijn team collega’s!
Het inwinnen van referenties kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vanolstschilders
Meer administratief medewerkster PZ vacatures