Binnendienst Medewerker Hypotheken
Zorgeloosch is een gerenommeerd succesvol, landelijk werkende netwerkorganisatie van scheidingsbemiddelaars, financieel adviseurs en andere professionals, volledig gericht op het van A tot Z begeleiden van stellen die uit elkaar gaan. Wij hebben de overtuiging dat nagenoeg iedereen op een goede manier van elkaar kan scheiden en een nieuwe kans op geluk verdient.
Wie zijn wij
Bij Zorgeloosch geloven we er in dat iedereen een (nieuwe) kans op geluk verdient. Dit doen we door met een team van toegewijde specialisten klanten te begeleiden bij hun scheidingstraject. Vanaf het eerste moment trekken zowel de scheidingsbemiddelaar, financieel adviseur en (binnendienst) medewerker hypotheken (behandelaar) samen op om de klant zo goed mogelijk te begeleiden. Hierin heeft een ieder zijn/haar eigen expertise, maar zoeken ze elkaar ook regelmatig op. Deze alles-in-één oplossing noemen we Zorgeloosch Scheiden.Al meer dan 10 jaar zijn wij specialist in woonoplossingen bij scheidingen. Natuurlijk kunnen klanten ook bij Zorgeloosch terecht voor hypotheekadvies als zij niet uit elkaar gaan. Wij zijn ook gespecialiseerd als het gaat om de aankoop van een woning, verduurzamen of het optimaliseren van een bestaande hypotheek.
Wie ben jij
Jij bent een energieke persoonlijkheid. Je bent een zelfstandige teamplayer die klanten graag bijstaat in een hele uitdagende periode in hun leven. Je schrikt niet terug van complexe dossiers en je ziet altijd een weg naar een oplossing. Ondanks je oog voor detail, ben je ook een door- en aanpakker. Zowel mondeling als schriftelijk kun je de klanten goed meenemen in het traject. Affiniteit met scheidingen is een mooie pré, al is passie voor hypotheken nog belangrijker.Hoe ziet de functie eruit
Je wordt een teamlid van de binnendienst binnen de hechte club van Zorgeloosch. Jouw bijdrage ziet op het begeleiden van onze klanten en adviseurs gedurende het hele traject. Je verzorgt en bewaakt de voortgang inzake hypotheekaanvragen, hypotheekoffertes en andere financiële producten. Hierbij houd je de klant op de hoogte, informeer je hen over de benodigde stukken en controleer je deze, stem je de aanvraag af met de adviseur en heb je contact met geldverstrekkers, verzekeraars en notarissen. Ook draag je zorg voor de financiële afwikkeling van het dossier.Wat vragen we van jou
- Je hebt HBO werk- en denkniveau;
- Je bent in het bezit van de WFT-diploma’s basis, vermogen en hypothecair krediet of je bent bereid deze op korte termijn te behalen;
- Je bent klantgericht, accuraat, stressbestendig en collegiaal;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en denkt in oplossingen;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Ervaring met Elements en Adviesbox zijn een pré;
- Ervaring met financiële administratie is een pré;
- Je woont bij voorkeur in de regio Amersfoort/Nijkerk of de regio Groningen/Assen (in verband met opleiding, begeleiding en samenwerking);
- Je bent voor minimaal 28 uur per week beschikbaar.
Wat bieden wij jou
- Een afwisselende functie binnen een ambitieuze organisatie;
- Enthousiaste en betrokken collega’s;
- Ruimte om binnen Zorgeloosch door te groeien;
- Hybride werken is mogelijk, inclusief reis- en thuiswerkvergoeding;
- Een marktconform salaris inclusief pensioenopbouw en 25 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur).
Naar vacature
Meer vacatures van Zorgeloosch Scheiden