Experis - Capelle aan den IJssel
Dit ga je doenSamen met andere regionale locaties en de leverancier ontwerp, beheer en ontwikkel je de specifieke systemen; Je adviseert over middleware, interfaces en scripting; Je bent verantwoordelijk voor de technische - Volledige vacature bekijken
Incident Manager
Full-time / part-time
Full-time
Functie
ICT
Soort opleiding
HBO
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Onze Business Units in Capelle aan den IJssel zijn gespecialiseerd in diensten op het gebied van Datacenters, Collaboration, Connectivity, Integration en Security. Je werkt voor de Business Unit Services. Met een team van 40 gedreven collega’s dragen we zorg om de ICT-infrastructuren van onze klanten werkend te maken en te houden. Deze infrastructuren staan on-premise, zijn hybride of cloud gebaseerd en worden in samenwerking met partners zoals Cisco, Avaya, HPE en Fortinet beheerd. Wij zijn er 365 dagen per jaar voor onze klanten om hen in de gelegenheid te stellen om, met onze ICT-oplossing hun ambities waar te maken. In de wereld van digitale transformatie die alsmaar complexer wordt, is het succes van de Incident manager onlosmakelijk verbonden met het succes van onze klanten. Je ‘bemenst en bemiddelt’ dagelijks, met de klant als centraal middelpunt. Je weet de weg binnen en buiten onze organisatie te vinden om dit te realiseren. Ben jij iemand die ergens voor durft te staan en het niet loslaat voordat het opgelost is en vindt je het leuk om verantwoordelijk te zijn voor een team collega’s? Dan is de functie Incident manager op jouw lijf geschreven.
De Incident Manager binnen onze Services organisatie is verantwoordelijk voor de operationele aansturing van onze dienstverlening aan onze klanten en het aansturen van een team van 8 FTE. Samen met het team van Incident Coördinatoren en engineers, zorgen we voor klanttevredenheid door het nakomen van de gemaakte afspraken (
de zekerheid dat het voor elkaar komt
) en excellente communicatie, zowel naar de klant als naar elkaar waardoor we als team succesvol zijn.
Veelzijdigheid dekt het best de lading van deze functie. De interactie met klanten en collega’s, het monitoren en bijsturen aan de hand van rapportages, het continu maken van keuzes op basis van klantafspraken en het zien van mogelijkheden om ons werk beter te doen, maakt je een spin in het operationele web waar geen dag hetzelfde is:
- Je inventariseert en beheert dagelijks de onderhanden werkstroom;
- Je bent de verantwoordelijke project manager binnen het team;
- Je ‘bemenst en bemiddelt’ en maakt in overleg met de diverse stakeholders de juiste keuzes;
- Je initieert overlegvormen waarbij je het belang van de klant deelt met de stakeholders;
- Je sluit aan bij bestaande overlegvormen waarin je de stakeholders informeert over de Services dienstverlening binnen de marktsegmenten;
- Je vertaalt onze manier van werken ‘with a human touch’ in concrete werkwijzen waarmee je de Incident Coördinatoren praktisch houvast geeft hun werk beter te doen;
- Je treedt op als intermediair als er afwijkingen zijn in de klantbeleving.
- Je bent als eigenaar van het Incident Management proces betrokken bij het doorlopend verbeteren en je neemt deel aan audits (intern en extern).
- Je motiveert en enthousiasmeert ons allemaal vanwege je positieve instelling en je nimmer aflatende wil om ‘zaken mogelijk te maken’!
- HBO werk- en denkniveau;
- Uitgebreide kennis van ITIL-processen en specifiek Incident Management;
- Affiniteit met netwerk-, unified communication- en datacenter infrastructuren;
- Sterk analytisch vermogen (rapportages maken en beoordelen om zo de kwaliteit en kwantiteit van onze dienstverlening inzichtelijk te maken).
- Een assertieve grondhouding;
- Resultaatgerichte en afgewogen oordeelsvorming met overtuigingskracht;
- Verantwoordelijkheid nemen voor verbeteringen;
- Sterke communicatieve vaardigheden in woord en schrift;
- Niet snel uit het veld geslagen.
Volledige vacaturetekst bekijken
Axians
Connecten
To this end, Axians offers a comprehensive range of ICT solutions and services spanning business applications and data analytics, enterprise networks and digital workspaces, datacenters and cloud service, telecommunication infrastructures and cybersecurity.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Axians 806300
Meer Incident Manager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Incident Manager
Proces Manager/Project Manager Beheer
dentsu - Rotterdam
Company DescriptionMerkle, a dentsu company, is wereldwijd toonaangevend op het gebied van Customer Experience. Al meer dan 35 jaar staan mensen centraal in onze aanpak van digitale bedrijfstransformaties. Wij zijn wij - Volledige vacature bekijken
Ballast Nedam - Rotterdam
Jouw uitdaging Als HSE projectmanager stuur jij op projectniveau jij een team van veiligheidskundige aan en ben jij het aanspreekpunt op het project voor veiligheid, gezondheid en milieu. Wat jij van ons krijgt 13x per jaar - Volledige vacature bekijken
WTSS - Rotterdam
About WTSSWe are an innovative FinTech that helps banks deliver the best possible digital banking and payment services. We specialise in production verification testing and monitoring. WTSS is the most unusual company in our - Volledige vacature bekijken
ADM - Rotterdam
Job Description At the location of ADM Europoort , such as flour and oil for the food and animal feed industry. More than 325 people work at ADM Europoort in the bulk terminal, crush & extraction factory, refinery and soy - Volledige vacature bekijken